Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT podrška

Što je tehnička podrška?

Postoje mnoge vrste korisničke podrške. Jedna od njih je IT podrška, poznata i kao tehnička podrška, koja je tehnička pomoć korisnicima. Pružaju je visoko kvalificirani računarski stručnjaci. Tvrtke mogu zaposliti vlastite predstavnike IT podrške ili mogu ugovoriti ugovor s drugom tvrtkom za IT podršku.

Blokirajte radne sate, upravljane usluge, vrijeme i materijali (koji se nazivaju i Call in) glavne su vrste IT podrške. Vrijeme i materijali su vrlo uobičajena vrsta podrške kada korisnici plaćaju materijale i tarife na temelju stručnjaka. U blokiranim satima korisnici plaćaju određeno vrijeme (sate) koje mogu koristiti.

FAQ

Što znači IT podrška?

IT podrška pruža podršku na području informacijske tehnologije. Tipično uključuje slučajeve koji uključuju računala, prijenosna računala te softver i aplikacije. IT podrška namijenjena je pružanju izravne tehničke pomoći.

 

Koji su elementi IT podrške?

Mnogo je elemenata IT podrške. Prvi može uključivati međusobno povezane procese podrške koji slijede različite ciljeve ovisno o području pružanja usluga koje se odnose. Sljedeći je element automatizirano upravljanje konfiguracijom, što Vam omogućuje održavanje podataka o statusu uređaja i aplikacija smještenih u čitavoj IT infrastrukturi i mogućnosti podržavanja višestrukih IT operacija. Treći element je sposobnost prikupljanja podataka koja omogućava prikupljanje i slanje lokalnih informacija u središnju pohranu. 

 

Koje su prednosti IT podrške?

Prednosti IT podrške uključuju niže operativne troškove, kao i niže troškove rada, bolju poslovnu orijentaciju, manji rizik od aktivnosti, također omogućava razvoj resursa, povećava učinkovitost korisničke usluge i rješavanje novih problema, kao i učinkovitost korisničke usluge.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo