Što je iskustvo s korisničkom službom?
Iskustvo s korisničkom službom rezultat je korisničke službe – interakcije između tvrtke i njenih kupaca, kada korisnički predstavnici pokušavaju riješiti probleme kupaca. Izvrsna korisnička služba najbolji je marketing za svaku tvrtku. Sretni kupci svoja osobna iskustva s korisničkom službom uvijek dijele s drugim ljudima. Iskustvo se može podijeliti i na internetu kao sjajna priča u vezi službe za korisnike.
Tvrtka može povećati broj sjajnih korisničkih iskustava poboljšavajući korisničku službu, gradeći čvrste odnose i cijeneći poslovanje s kupcima.
Frequently Asked Questions
Kako definirati iskustvo s korisničkom službom?
Iskustvo s korisničkom službom je iskustvo kupca s nekim brandom. Iskustvo može uključivati područja kao što su dizajn web stranice, jednostavnost prolaska kroz proces kupnje, tijek isporuke ili samo korisničku uslugu. U ovom posebnom smislu prvenstveno se radi o mišljenju korisnika o podršci koju je dobio od tvrtke.
Koja su načela iskustva s korisničkom službom?
Glavni princip korisničke službe je usredotočenost na korisnika. Njegov problem trebao bi biti najvažniji za tim za korisničku podršku, koji ima zadatak brzo riješiti poteškoće. U provedbi glavne pretpostavke korisna su i druga načela, kao što su: tretiranje svakog kupca kao zasebne jedinke, korištenje prijateljskog, jasnog jezika komunikacije, nuđenje klijentu različitih mogućnosti lakog kontakta, kao i najbrži mogući odgovor.
Kako poboljšati iskustvo s korisničkom službom?
Da biste razvili korisničku službu, trebali biste obratiti pozornost na nekoliko pravila. Prije svega, morate stvoriti viziju kako želite da izgleda vaša korisnička služba. Da biste to postigli, morat ćete razumjeti klijenta, izgraditi emocionalnu vezu s njim i prikupiti povratne informacije od klijenata i zaposlenika u službi za korisnike. Trebali biste se pobrinuti i za razvoj vaših zaposlenika, kao i za automatizaciju njihovih zadataka, zahvaljujući čemu će se moći usredotočiti na zadatke koji su doista važni.
Expert’s note
Kvalitetna korisnička podrška ključna je za uspjeh poslovanja. Investirajte u obrazovanje svojih zaposlenika i korištenje softvera za podršku kako biste osigurali zadovoljstvo korisnika i izgradili lojalne odnose s njima.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.