Što je e-pošta korisničke službe?
Pošta korisničke službe jedna je vrsta komunikacijskog kanala. Komunikacija putem pošte korisničke službe ne događa se u stvarnom vremenu. Ne morate biti prisutni s obje strane da biste započeli komunikaciju. Poruke gotovo trenutno stižu primatelju.
Putem pošte za korisničku podršku predstavnici korisnika pokušavaju riješiti sve probleme kupaca koje imaju s proizvodima ili uslugama. Također je važno poslovno oruđe. Svaka e-poruka bi trebala biti napisana s osobnim dodirom na svaki odgovor.
Frequently asked questions
Što je e-pošta korisničke službe?
E-pošta korisničke službe način je pisane komunikacije s korisnicima. Njihov cilj je riješiti određeni problem kupaca. Važno je da e-adresa korisničke službe bude lako dostupna svakom korisniku i da se odgovor primi u roku od najviše 24 sata.
Možete li poslati e-poštu korisničke službe putem LiveAgent -a?
LiveAgent naravno nudi mogućnost slanja e-pošte. To je jedan od osnovnih oblika komunikacije između klijenta i korisničke službe. Pobrinite se da vaša usluga putem ovog kanala bude što učinkovitija i šaljite smislene poruke koje rješavaju problem.
Gdje pronaći predloške e-pošte korisničke službe u LiveAgentu?
U LiveAgent-u ćete pronaći predloške e-pošte ako odete na 'Konfiguracije'. Zatim morate odabrati karticu "E-pošta". Tamo ćete pronaći dostupne predloške odabirom Predlošci agenta.
Expert note
<p>E-pošta korisničke službe je važan kanal komunikacije sa kupcima. Svaka poruka treba biti pažljivo napisana s osobnim dodirom i odgovorena u roku od 24 sata.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.