Što je e-pošta korisničke službe?
Pošta korisničke službe jedna je vrsta komunikacijskog kanala. Komunikacija putem pošte korisničke službe ne događa se u stvarnom vremenu. Ne morate biti prisutni s obje strane da biste započeli komunikaciju. Poruke gotovo trenutno stižu primatelju.
Putem pošte za korisničku podršku predstavnici korisnika pokušavaju riješiti sve probleme kupaca koje imaju s proizvodima ili uslugama. Također je važno poslovno oruđe. Svaka e-poruka bi trebala biti napisana s osobnim dodirom na svaki odgovor.
Frequently asked questions
Što je e-pošta korisničke službe?
E-pošta korisničke službe način je pisane komunikacije s korisnicima. Njihov cilj je riješiti određeni problem kupaca. Važno je da e-adresa korisničke službe bude lako dostupna svakom korisniku i da se odgovor primi u roku od najviše 24 sata.
Možete li poslati e-poštu korisničke službe putem LiveAgent -a?
LiveAgent naravno nudi mogućnost slanja e-pošte. To je jedan od osnovnih oblika komunikacije između klijenta i korisničke službe. Pobrinite se da vaša usluga putem ovog kanala bude što učinkovitija i šaljite smislene poruke koje rješavaju problem.
Gdje pronaći predloške e-pošte korisničke službe u LiveAgentu?
U LiveAgent-u ćete pronaći predloške e-pošte ako odete na 'Konfiguracije'. Zatim morate odabrati karticu "E-pošta". Tamo ćete pronaći dostupne predloške odabirom Predlošci agenta.