Što su e-mail tiketi?
Što se tiče pružanja korisničke podrške, e-pošta je najpoželjniji način za tvrtke. Osoblje za podršku e-poštom nije obučeno samo za rukovanje e-poštom, već i za praćenje, organiziranje, određivanje prioriteta i dodjeljivanje e-pošte. To je prilično težak zadatak koji može dovesti do loše usluge.
Agenti filtriraju važne e-poruke kako bi se one koje su važne mogle prvo riješiti. Praćenje statusa tiketa je također posao agenata tako da se svi tiketi mogu zatvoriti nakon što se riješe. Neki će tiketi možda možda morati da se dodijele drugom osoblju; to također završavaju agenti koji radi odjelu za prodaju tiketa putem e-pošte.
Expert note
<p>E-mail tiketi su ključni za pružanje kvalitetne korisničke podrške, ali zahtijevaju pažljivu organizaciju i praćenje kako bi se osiguralo da niti jedan tiket ne ostane neodgovoren.</p>

Najbolje prakse korisničke podrške
Strukturiranje podrške na tri razine može poboljšati učinkovitost. Korištenje standardnih odgovora i samoposlužnog porta omogućuje brže rješavanje problema. Analitika podrške i integracije treće strane su također korisne. Pružanje treninga zaposlenicima podrške, provođenje anketa o zadovoljstvu korisnika i briga o timu podrške su ključni za uspješnu korisničku podršku.