Što su dozvole?
Zahvaljujući korištenju dozvola, možete upravljati koji pristup imaju vaši agenti i članovi tima. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, ograničavajući njihov utjecaj nad područjima koja nisu povezana s njihovim poslom. Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama.
Frequently asked questions
Što su dozvole?
Dozvole vam omogućavaju da upravljate pristupom svog tima. Možete im dati odgovarajuće dozvole. Dodijeljene su izravno konkretnim ulogama.
Za što se koriste dozvole?
Dozvole vam omogućavaju izvršavanje određenih zadataka u sustavu. Ovisno o ulozi koju imaju u sustavu, takva imaju i prava. Neke uloge imaju ograničene dozvole, a druge imaju neograničene dozvole.
Kako mogu pristupiti dozvolama u LiveAgent-u?
Dozvole su u LiveAgent-u blisko povezane s ulogama koje mogu biti dodijeljene u sustavu. Agent ima najograničenija prava, admministrator ima najšira, a vlasnik, osim administratorskih prava, ima pristup značajci plaćanja.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.