Što je crna lista?
Crna lista sadrži zabranjene emailove poslane od strane određenih email adresa i domena. Koristi se zajedno s listom izuzetaka, emailova poslanih od strane određenih email adresa koje se smatraju vjerodostojnima, kako bi zabranili email domenu i u isto vrijeme dopustili prihvaćanje par određenih email adresa s te email domene.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently asked questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert note
<p>Crna lista služi za blokiranje email adresa i domena koji šalju štetne ili nepoštene emailove. Može se koristiti zajedno s listom izuzetaka kako bi se dopustili prihvaćanje pojedinih email adresa koje se smatraju vjerodostojnima.</p>

Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu
Kako poduzeće raste, raste i broj zahtjeva za podrškom. Nedostatak konteksta i transparentnosti uzrokuje zbrku i nesporazume. Postoji rješenje za problem dijeljenja informacija.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!