Što je chat podrška?
Tražite pomoć u vezi svojih upita koristeći online chat s timom korisničke podrške. Agent će riješiti vaše zahtjeve lagano i u realnom vremenu.Online chat podrška je brz način rješavanja svih vaših potreba.
Frequently Asked Questions
Što je chat podrška?
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruke. Agent i klijent moraju biti tu u isto vrijeme. Ovaj komunikacijski kanal je obično dostupan na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Zahvaljujući tome, agent može brzo dati informacije u vezi pitanja koja muče klijenta.
Možete li pružati chat podršku koristeći LiveAgent?
Naravno, LiveAgent nudi mogućnost korištenja chata kao alata za komunikaciju s klijentima. To je trenutno jedan od najpopularnijih kanala za komunikaciju između klijenta i brenda.
Koja su osnovna pravila chat podrške?
Postoji par pravila koje morate imati na umu, kao par osnovnih pravila chata. Prvo je da održavate točnost gramatike i pravopisa. Greške čine da tim korisničke službe izgleda manje stručno u očima klijenta. Drugo pravilo je pružanje najbržeg mogućeg odgovora, tako da je brzina tipkanja agenta bitan dio konverzacije. Još jedno od bitnih pravila je da ne koristite akronime ili skraćenice. Njihova upotreba nije profesionalna. Slično je s pisanjem kratkih da/ne odgovora. Uvijek nastojte koristiti proširene rečenice. Predefinirani odgovori su podrška u radu tima korisničke službe, ali nemojte ih bezumno slati. Agenti uvijek trebaju personalizirati odgovore. Obraćanje klijentu koristeći njegovo ime je uvijek lijepo. Klijent se onda osjeća da je tim podrške posvećen njemu, a ne masi korisnika.
Expert’s note
Live chat podrška je brz i učinkovit način pružanja pomoći klijentima. Važno je voditi računa o gramatici, brzini odgovora i personalizaciji poruka.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!