Što je bug?
Greška, pogreška ili kvar u računalnom programu koji uzrokuje nenamjerne rezultate se također naziva i softverski bug. On donosi jednako problema i korisnicima i klijentima. Bugovi su uzrokovani greškama unutar izvornog koda programa ili dizajna ili stvaranjem netočnog koda. Bugovi mogu uzrokovati pad programa ili zamrzavanje sustava. Neki bugovi mogu biti i lažni a ne pravi, tako da je uvijek potrebno imati više informacija o njima.
FAQ
Što je bug?
Bug, u IT svijetu, znači propust ili greška u programu ili hardverskom sustavu. Kao rezultat buga, sustav se ponaša nepredvidivo. Bug je bilo koje ponašanje ili rezultat protivan dizajnu programa ili sustava.
Zašto treba izbjegavati bugove?
Ne možemo izbjeći svaku grešku. Često to i ne ovisi o našim akcijama, ali dosta grešaka možemo izbjeći. Zašto je to važno? Greške koje iskoče u vašem sustavu ili na vašoj web stranici mogu uzrokovati gubitke. Dok kratkoročne greške neće imati velik utjecaj na vaše poslovanje, veće i dugoročnije greške mogu uzrokovati veće financijske gubitke, kao i odlazak klijenata od vas.
Kako pristupiti popisu bugova unutar LiveAgent-a?
Popis novih značajki i popravljenih bugova se može naći u zapisu promjena na: https://dev.ladesk.com/all/. Vrijedi provjeriti ako se neke greške pojave.
Expert’s note
Bugovi u programima i sustavima mogu uzrokovati financijske gubitke i odlazak klijenata. Važno je izbjegavati ih kako bi se održala kvaliteta usluga.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kako postaviti SLA u LiveAgent-u
Naučite kako postaviti SLA u LiveAgent-u za ciljeve brzine odgovora i rješavanja. SLA omogućuje višu razinu usluge i pravila za rukovanje tiketima. Besplatno isprobajte LiveAgent i poboljšajte zadovoljstvo korisnika.