Što je broj pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Članak ima mnogo stranica. Ako osoba naiđe na vaš članak, velika je vjerojatnost da neće vidjeti sve stranice. Neke od njih možda imaju sadržaj koji ta osoba traži, stoga bi bilo beskorisno pogledati ostale stranice i one će biti preskočene.
Broj pregledanih stranica u jednoj sesiji je koristan za poboljšanje vaših članaka jer prikazuje što korisnik traži. Sljedeći put prije nego objavite članak, možete provjeriti sadržaj i ako mislite da korisnik ne treba neke informacije, možete ih ukloniti.
Frequently Asked Questions
Što znači broj pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Broj pregledanih stranica u jednoj sesiji je indikator koji pokazuje prosječan broj stranica koje su pregledane u jednoj sesiji na vašoj web stranici. Što je više stranica u sesiji, to je veća stopa angažmana korisnika, što omogućuje vašoj stranici da bude češće otkrivena.
Zašto biste trebali nadzirati metriku broja pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Ako želite nadzirati podatke na prikazanim stranicama po sesiji, trebali biste pratiti koje podstranice privlače najviše pozornosti i procijeniti koji sadržaj utječe na vašu publiku. Nadalje, utjecaj kampanja, marketinga i uloženih sredstava može utjecati na pregledavanje stranica.
Možete li mjeriti broj pregledanih stranica u jednoj sesiji korištenjem LiveAgent-a?
Pomoću LiveAgent-a možete mjeriti broj pregledanih stranica u jednoj sesiji. Zahvaljujući tome, možete analizirati kada korisnici ostaju dulje, i što im privlači najviše pozornosti.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Prodajna ponuda treba biti jasna i vrijedna, a prezentacija prednosti važna je za demonstriranje vrijednosti proizvoda. Završni argument treba biti uvjerljiv, a naslovna slika i raspored jasni i privlačni. Bilješke stručnjaka i svjedočanstva klijenata povećavaju kredibilitet. Slike i videozapisi proizvoda poboljšavaju korisničko iskustvo, a statistički podaci dodaju kredibilitet.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.