What is free helpdesk software?
Softver pomoćne službe kombinira visokokvalitetnu podršku svojim korisnicima i informacije o proizvodima tvrtke. Pomoćna služba se bavi upitima korisnika, a pruža i usluge za proizvode. Besplatni softver pomoćne službe može koristiti brojne kanale poput online web chata, e-pošte, web stranica ili društvenih medija.
Frequently asked questions
Koja je definicija besplatnog softvera pomoćne službe?
Besplatni softver za podršku je softver koji poboljšava vašu korisničku uslugu i dostupan je besplatno. Podržava aktivnosti vašeg korisničkog tima, čuva i razvrstava dolazne poruke korsnika s različitih kanala. Besplatna pretplata obično pokriva glavne opcije dostupne u softveru za korisničku podršku.
Kako koristiti besplatni softver pomoćne službe'
Besplatni softver pomoćne službe obično upotrebljavate na potpuno isti način kao i opciju koja se plaća. Tamo možete dodati agente koji mogu rukovati tiketima, live chatom, call centrom i bazom znanja. Jedina razlika je u tome što se na svoj račun morate prijaviti najmanje jednom u 21 dan. Ako to ne učinite, vaš će račun biti automatski obustavljen. Ovim se želi spriječiti zloupotrijeba.
Je li besplatni softver pomoćne službe dostupan na LiveAgent-u?
Dostupan je besplatni paket LiveAgent. Razumijemo da možda nećete imati novca za softver ako započinjete novi posao. Ovdje imate neograničen pristup povijesti tiketa, bez ograničenja broja gumba za live chat, adrese e-pošte, telefonskih brojeva ili obrazaca za kontakt.
Expert note
<p>Besplatni softver pomoćne službe omogućuje poboljšanje korisničke usluge kroz razne alate za podršku, dostupan besplatno uz ograničene opcije.</p>

Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.