Tko je asignatar?
Kada dodijelite tiket predstavniku korisničke podrške, taj predstavnik se naziva i asignatar. Dakle, taj agent je dodijeljen tiketu i on je odgovoran za taj tiket. Asignacija se koristi za navođenje asignatara u automatizaciji, izvješćima i više. Također je lakše pronaći informaciju filtriranjem konverzacija asignatara. Možete vidjeti tikete koji su dodijeljeni samo tom agentu.
FAQ
Što znači izraz asignatar?
Izraz asignatar označava osobu kojoj je nešto dodijeljeno putem ugovora. U LiveAgent-u, to je agent koji je dodijeljen određenom klijentu i odgovoran je za određeni tiket. To također čini odgovornosti automatizacije i izvještavanja jasnijima i čini pronalazak osobe putem filtera lakšim.
Koje dozvole ima asignatar?
Asignatar ima punu odgovornost za tiket kojemu je dodijeljen, tako da može kontaktirati klijenta, kreirati izvješća i rješavati tiket za koji je odgovoran.
Kako pristupiti popisu asignatara u LiveAgent-u?
Administrator i vlasnik imaju pristup popisu asignatara u LiveAgent-u. Zahvaljujući tome, oni mogu filtrirati asignatare i primati precizne informacije o tiketima koje oni rješavaju.
Expert note
<p>Asignatar je predstavnik korisničke podrške kojem je dodijeljen tiket i odgovoran je za njega. To poboljšava izvješćivanje i automatizaciju.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.