Tko je asignatar?
Primatelj je osoba na koju se vrši ustupanje. Ova osoba je odgovorna za izvršenje zadatka.
U LiveAgentu, opunomoćenik je agent koji je dodijeljen tiketu. Nakon što je tiket dodijeljen agentu, on je odgovoran za njegovo rješavanje ili eskalaciju.
Ulaznice mogu imati različite oblike. U LiveAgent sve interakcije korisnika obrađuju se putem softvera za izdavanje ulaznica. Bez obzira na komunikacijski kanal iz kojeg dolazi interakcija, sve karte stižu u univerzalni inbox. Odatle agenti mogu dodijeliti karte sebi ili drugim agentima ili se karte mogu dodijeliti pomoću automatizacije.
Nakon što agent preuzme vlasništvo nad kartom, odgovoran je za kontaktiranje kupca, poduzimanje svih radnji potrebnih za uspješno rješavanje problema i pružanje najbolja moguća usluga za korisnike.
Imati agenta dodijeljenog svakoj ulaznici olakšava pružanje dosljednog, personaliziranog iskustva klijentima, praćenje produktivnosti agenta, praćenje ciljeva tvrtke , te općenito pružiti bolju korisničku uslugu.
Expert’s note
Asignatar je predstavnik korisničke podrške kojem je dodijeljen tiket i odgovoran je za njega. To poboljšava izvješćivanje i automatizaciju.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.