Asignatar

Tko je asignatar?

Kada dodijelite tiket predstavniku korisničke podrške, taj predstavnik se naziva i asignatar. Dakle, taj agent je dodijeljen tiketu i on je odgovoran za taj tiket. Asignacija se koristi za navođenje asignatara u automatizaciji, izvješćima i više. Također je lakše pronaći informaciju filtriranjem konverzacija asignatara. Možete vidjeti tikete koji su dodijeljeni samo tom agentu.

FAQ

Što znači izraz asignatar?

Izraz asignatar označava osobu kojoj je nešto dodijeljeno putem ugovora. U LiveAgent-u, to je agent koji je dodijeljen određenom klijentu i odgovoran je za određeni tiket. To također čini odgovornosti automatizacije i izvještavanja jasnijima i čini pronalazak osobe putem filtera lakšim.

Koje dozvole ima asignatar?

Asignatar ima punu odgovornost za tiket kojemu je dodijeljen, tako da može kontaktirati klijenta, kreirati izvješća i rješavati tiket za koji je odgovoran.

Kako pristupiti popisu asignatara u LiveAgent-u?

Administrator i vlasnik imaju pristup popisu asignatara u LiveAgent-u. Zahvaljujući tome, oni mogu filtrirati asignatare i primati precizne informacije o tiketima koje oni rješavaju.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo