Tko je agent?
Agenti su nezamjenjivi dio svake kompanije. Agenti ili predstavnici korisničke podrške su ljudi koji se brinu o klijentima i pružaju usluge podrške. Oni odgovaraju na pozive, chatove ili poruke kako bi riješili upite klijenata u vezi s proizvodima ili uslugama koje nudi kompanija.
Važno je imati poštovanje prema klijentu. Predstavnici korisničke podrške moraju imati savršenu kombinaciju vještina, osobnih karakteristika i strasti za proizvodom i poslom.
Agenti u ulozi administratora mogu upravljati drugim korisnicima ili pregledati izvješća. U ulozi vlasnika, imaju pristup naplaćivanju i poslovnim informacijama.
Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.

FAQ
Koja je definicija izraza agent?
Agent je najvažniji dio korisničke službe jer pruža vještine bez kojih softver ne može samostalno voditi korisničku službu. Agent je osoba koja rješava probleme i podržava klijenta. Zahvaljujući tome, vaš brend može ostvariti bolje rezultate. Agent u ulozi administratora može nadgledati i konfigurirati sustav.
Kako dodijeliti ulogu agenta unutar LiveAgent-a?
Da bi dodijelili nekome ulogu agenta unutar LiveAgent-a, idite na ‘Konfiguracija’ i onda izaberite odjeljak ‘Agenti’. U idućem koraku, kliknite na ‘Kreiraj agenta’. Dajte agentu naziv, odredite email adresu i spol. Na kraju, precizirajte ulogu: Agent – pregledava tikete i odgovara na njih; ili Administrator – može vidjeti zahtjeve, odgovarati na njih i upravljati postavkama sustava; ili Vlasnik – može upravljati računom, naplatama i postavkama sustava, kao i pregledati i odgovarati na zahtjeve. Onda agent dobiva lozinku za svoj račun putem emaila.
Koje su kompetencije agenata u LiveAgent-u?
Agent je najvažniji element kompanijine korisničke službe. Oni imaju vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke usluge. Agent pruža podršku i rješava probleme. Ako ima ulogu administratora, može i nadgledati i konfigurirati sustav. Agent treba imati detaljno razumijevanje svih dijelova kompanije koje mogu zanimati klijenta (proizvodi, usluge, prodaje, marketing itd.).