Tko je agent?
Agenti su nezamjenjivi dio svake kompanije. Agenti ili predstavnici korisničke podrške su ljudi koji se brinu o klijentima i pružaju usluge podrške. Oni odgovaraju na pozive, chatove ili poruke kako bi riješili upite klijenata u vezi s proizvodima ili uslugama koje nudi kompanija.
Važno je imati poštovanje prema klijentu. Predstavnici korisničke podrške moraju imati savršenu kombinaciju vještina, osobnih karakteristika i strasti za proizvodom i poslom.
Agenti u ulozi administratora mogu upravljati drugim korisnicima ili pregledati izvješća. U ulozi vlasnika, imaju pristup naplaćivanju i poslovnim informacijama.
Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.

FAQ
Koja je definicija izraza agent?
Agent je najvažniji dio korisničke službe jer pruža vještine bez kojih softver ne može samostalno voditi korisničku službu. Agent je osoba koja rješava probleme i podržava klijenta. Zahvaljujući tome, vaš brend može ostvariti bolje rezultate. Agent u ulozi administratora može nadgledati i konfigurirati sustav.
Kako dodijeliti ulogu agenta unutar LiveAgent-a?
Da bi dodijelili nekome ulogu agenta unutar LiveAgent-a, idite na ‘Konfiguracija’ i onda izaberite odjeljak ‘Agenti’. U idućem koraku, kliknite na ‘Kreiraj agenta’. Dajte agentu naziv, odredite email adresu i spol. Na kraju, precizirajte ulogu: Agent – pregledava tikete i odgovara na njih; ili Administrator – može vidjeti zahtjeve, odgovarati na njih i upravljati postavkama sustava; ili Vlasnik – može upravljati računom, naplatama i postavkama sustava, kao i pregledati i odgovarati na zahtjeve. Onda agent dobiva lozinku za svoj račun putem emaila.
Koje su kompetencije agenata u LiveAgent-u?
Agent je najvažniji element kompanijine korisničke službe. Oni imaju vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke usluge. Agent pruža podršku i rješava probleme. Ako ima ulogu administratora, može i nadgledati i konfigurirati sustav. Agent treba imati detaljno razumijevanje svih dijelova kompanije koje mogu zanimati klijenta (proizvodi, usluge, prodaje, marketing itd.).
Expert note
<p>Agenti su nezamjenjivi dio korisničke podrške koji pružaju vještine i podršku klijentima. Moraju imati savršenu kombinaciju vještina, karakteristika i strasti za posao.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.