Tko je agent?
Agenti su nezamjenjivi dio svake kompanije. Agenti ili predstavnici korisničke podrške su ljudi koji se brinu o klijentima i pružaju usluge podrške. Oni odgovaraju na pozive, chatove ili poruke kako bi riješili upite klijenata u vezi s proizvodima ili uslugama koje nudi kompanija.
Važno je imati poštovanje prema klijentu. Predstavnici korisničke podrške moraju imati savršenu kombinaciju vještina, osobnih karakteristika i strasti za proizvodom i poslom.
Agenti u ulozi administratora mogu upravljati drugim korisnicima ili pregledati izvješća. U ulozi vlasnika, imaju pristup naplaćivanju i poslovnim informacijama.
Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.
FAQ
Koja je definicija izraza agent?
Agent je najvažniji dio korisničke službe jer pruža vještine bez kojih softver ne može samostalno voditi korisničku službu. Agent je osoba koja rješava probleme i podržava klijenta. Zahvaljujući tome, vaš brend može ostvariti bolje rezultate. Agent u ulozi administratora može nadgledati i konfigurirati sustav.
Kako dodijeliti ulogu agenta unutar LiveAgent-a?
Da bi dodijelili nekome ulogu agenta unutar LiveAgent-a, idite na ‘Konfiguracija’ i onda izaberite odjeljak ‘Agenti’. U idućem koraku, kliknite na ‘Kreiraj agenta’. Dajte agentu naziv, odredite email adresu i spol. Na kraju, precizirajte ulogu: Agent – pregledava tikete i odgovara na njih; ili Administrator – može vidjeti zahtjeve, odgovarati na njih i upravljati postavkama sustava; ili Vlasnik – može upravljati računom, naplatama i postavkama sustava, kao i pregledati i odgovarati na zahtjeve. Onda agent dobiva lozinku za svoj račun putem emaila.
Koje su kompetencije agenata u LiveAgent-u?
Agent je najvažniji element kompanijine korisničke službe. Oni imaju vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke usluge. Agent pruža podršku i rješava probleme. Ako ima ulogu administratora, može i nadgledati i konfigurirati sustav. Agent treba imati detaljno razumijevanje svih dijelova kompanije koje mogu zanimati klijenta (proizvodi, usluge, prodaje, marketing itd.).
Expert’s note
Agenti su nezamjenjivi dio korisničke podrške koji pružaju vještine i podršku klijentima. Moraju imati savršenu kombinaciju vještina, karakteristika i strasti za posao.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!