Zoho Desk baza znanja – recenzija

Zoho Desk baza znanja – recenzija
Compare Zoho Desk baza znanja – recenzija with other in: How Zoho Desk baza znanja – recenzija is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

Softver za bazu znanja je rješenje koje je osnovni dio korisničkog portala help desk softvera. Ova vrsta softvera omogućava korisnicima gradnju i održavanje baze znanja koja služi kao odredišno čvorište za informativne članke, vodiče, how-to članke i korisničku podršku.

Pricing
Starting from:
$ 20   mjesečno
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Korisničko iskustvo
4.5
Cijena
4
Implementacija
5

Key takeaways

Pros

  • Potpuno opremljena značajka za bazu znanja
  • Odličan uređivač teksta
  • Dobro dizajnirano sučelje

Cons

  • Značajke organizacije bi mogle biti i bolje

Zoho Desk baza znanja nudi sve što želite od softvera za bazu znanja. Laka je za korištenje, nudi sve potrebne značajke i radi bez zastoja. Nemamo se na što puno žaliti u vezi sa Zoho Desk bazom znanja. Sve što morate razmotriti su druge značajke povezane s različitim dijelovima opširnog Zoho Desk seta alata, kao i sveukupna cijena i vrijednost.

Početak rada sa Zoho Desk-om

Zoho Desk je dobro poznato help desk rješenje za potrebe korisničke podrške velikog broja poduzeća diljem svijeta. Poznat je po svom više nego sposobnom sustavu za tiketing koji može upravljati komunikacijskim kanalima važnima za opću komunikaciju s klijentima. To uključuje Zoho Desk Community značajku koja je zapravo njihov naziv za bazu znanja.

Početak rada sa Zoho Desk-om je jednostavan poput kreiranja vašeg probnog računa. Ne treba vam puno vremena da se upoznate s korisničkim sučeljem. Sve što trebate je prijaviti se i ući na vaš račun. Ne morate prolaziti kroz demo pozive ili davati informacije o vašoj kreditnoj kartici kako bi započeli, što se uvijek cijeni kod svih vrsta softvera.

Zoho Desk upravljačka ploča pregled

Zoho Desk je dobro dizajnirana aplikacija s običnim, ali vrlo učinkovitim sučeljem. Ono izgleda profesionalno i lako je za navigaciju. Glavne opcije izbornika su naglašene s kontrastnom tamnom trakom na vrhu web aplikacije. Korisničko sučelje u Zoho Desk-u je vrlo čisto i izgleda uredno, iako su mi osobno neke stvari pomalo zbunjujuće. Na primjer, značajka za bazu znanja u Zoho Desk-u se zove Help Center. To je u mojim očima samo mali propust, ali bilo mi je potrebno par minuta guglanja da shvatim koliko je značajka baze znanja u ovoj aplikaciji zapravo lako pristupačna.

Zoho Desk - dodaj članke u bazu znanja

Korisničko iskustvo i značajke
Još jedna mini zbrka se dogodila kada sam konačno otvorio bazu znanja i nisam mogao naći opciju za pisanje novog članka. Za one koji ovo čitaju prije samog korištenja, možete naći opciju pod gumbom sa znakom plusa na desnoj strani panela gornjeg izbornika. Moram reći da bi ovaj gumb mogao biti dosta istaknutiji kako bi korisničko sučelje bilo lakše za nove korisnike. Međutim, moram priznati da je ono što slijedi uistinu primjer odličnog dizajna.

Zoho Desk - dodaj slike u članak baze znanja

Uređivač članaka baze znanja je jednostavno odličan. Sve osnovne funkcije za pisanje i formatiranje su odmah vidljive, kao i polja za tekst te opcije za privitke. Na uređivač teksta Zoho Desk-ove baze znanja se stvarno nema što prigovoriti. Također imate i par dodatnih postavki za SEO, dozvole, istek članka, kategorije i još više.

Rad s uređivačem članaka teče glatko i ni u jednom trenutku nećete imati problema s pronalaskom bilo koje funkcije. Pisanje članaka je apsolutno bez ikakvih problema i možete dodati slike. Postoji i opcija za umetanje videa, HTML koda, tablica i drugih stavki. Uvijek se možete prebaciti na pregled u punom zaslonu kako bi se bolje fokusirali na pisanje. Ovo je uistinu odlična baza znanja kojoj ništa važno ne nedostaje.

Zoho Desk - Dodaj poveznicu u svoj članak baze znanja

Kada sačuvate svoj članak, možete se vratiti na početni zaslon baze znanja kako bi vidjeli sve članke. Organiziranje članaka je dovoljno funkcionalno, ali moglo bi biti i prikladnije. Možete izabrati kategoriju članka u svim detaljima o člancima, ali ne postoji način da promijenite kategorije članka u jednoj masovnoj akciji. Morate posebno promijeniti kategoriju za svaki članak, tako da to ne zaboravite uraditi prije objave članka.

Zoho Desk - Uvidi u objavljeni članak baze znanja

Cijene

Zoho Desk cijene su podijeljene u tri plana, a cijene ovise od toga želite li plaćati godišnju ili mjesečnu pretplatu. Svaki plan cijenom skalira setove značajki, a na vama je da odlučite koliko želite plaćati za ovaj softver baze znanja.

Standard

Standard plan je najjeftiniji Zoho Desk plan i košta €20 po korisniku mjesečno ili €15 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. Između ostalog, nudi sve osnovne help desk značajke, kao što je 5 email kanala, centar za pomoć (baza znanja), pet naprednih web obrazaca i jednu podršku za brend na društvenim medijima.

Professional

Professional plan košta €30 po korisniku mjesečno ili €23 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. S ovim planom dobijate sve iz Standard plana u većoj količini – deset email kanala, deset naprednih web obrazaca po odjelu, značajku telefonije i još više.

Enterprise

Enterprise plan počinje od €50 po korisniku mjesečno ili €40 po korisniku mjesečno u godišnjoj pretplati. Dobit ćete cjelokupni dostupni set Zoho Desk značajki, što uključuje Help Center za više brendova i mogućnosti prilagodbe HTML-a.

Zaključak

Sve u svemu, Zoho Desk-ova baza znanja je jak igrač. Dobit ćete sve što što vam treba od uređivača teksta i teško da će vam nedostajati neka značajka koji želite ili trebate od uređivača baze znanja. Korisničko sučelje je lako za navigaciju i nećete imati bugova s ovim rješenjem. Iako mu ne bi škodile malo bolje značajke za organizaciju kako bi lakše upravljali člancima, to je samo mali problem u inače odlično izvedenom softveru baze znanja.

Uobičajena pitanja i problemi

Ne mogu pronaći bazu znanja u Zoho Desk-u

Zoho Desk-ova baza znanja se zove Help Center. Jednostavno kliknite na Help Center u gornjem izborniku i bit ćete preusmjereni na Zoho Desk bazu znanja.

Ne znam kako kreirati novi članak u Zoho Desk bazi znanja

Članci u Zoho Desk bazi znanja se mogu kreirati klikom na gumb sa znakom plusa u gornjem panelu izbornika. Tu možete pronaći opciju za kreiranje novog članka.

Product reviews

Želite saznati više o Spokeo usluzi? Pogledajte naš članak kako bi saznali kako radi i kako je prošla na našim testovima.

Spokeo recenzija

LiveAgent softver omogućuje bolju organizaciju i poboljšanje korisničkog iskustva u pozivnom centru za male i srednje tvrtke. Kontakti službe za pomoć tvrtke RevLocal nude podršku putem e-pošte, pozivnog centra i društvenih medija. LiveAgent se priprema za instaliranje nakon čega će biti moguće pristupiti računu.

Intelius pruža usluge povratne pretrage brojeva koje se koriste za marketinške i poslovne svrhe. Korisničko iskustvo je jednostavno, a rezultati obuhvaćaju telekom operatera, približnu lokaciju i tip broja. Cijene su jasne i prilično visoke u odnosu na konkurenciju, a točnost podataka nije uvijek 100%. Intelius je dostupan samo u SAD-u, a svi dostupni podaci o broju zahtijevaju plaćanje. Postoji mobilna aplikacija, pouzdana korisnička služba i cjenovno pristupačan probni period.

Usluga povratne pretrage broja - recenzije

Intelius pruža usluge povratne pretrage brojeva koje se koriste za marketinške i poslovne svrhe. Korisničko iskustvo je jednostavno, a rezultati obuhvaćaju telekom operatera, približnu lokaciju i tip broja. Cijene su jasne i prilično visoke u odnosu na konkurenciju, a točnost podataka nije uvijek 100%. Intelius je dostupan samo u SAD-u, a svi dostupni podaci o broju zahtijevaju plaćanje. Postoji mobilna aplikacija, pouzdana korisnička služba i cjenovno pristupačan probni period.

Tražite chatbot alat za vašu kompaniju? Priružite nam se u detaljnoj recenziju HubSpot chatbota i vidite je li on pravi alat za vaše potrebe.

HubSpot chatbot – recenzija

HubSpot chatbot nudi širok raspon opcija prilagodbe za poduzeća, uključujući mogućnost postavljanja specifičnih ključnih riječi i integraciju u web stranice ili aplikacije za razmjenu poruka. Iako chatbot može pogrešno shvatiti upite klijenata, alat je besplatan, što može biti privlačno za malim i srednjim poduzećima s ograničenim proračunom. Postoje različiti planovi, uključujući besplatan plan i plaćene planove s proširenim granicama. HubSpot nudi vodiče i podršku za korištenje alata, a ako ne možete priuštiti Enterprise plan, postoji više pristupačnijih opcija.

Želite li saznati više o Freshservice bazi znanja? Pogledajte naš članak i saznajte kako radi i kako smo je ocijenili na našim testovima.

Freshservice baza znanja – recenzija

Freshservice nudi jednostavnu organizaciju sa svojom bazom znanja, koja podržava sve kategorije i mape. Planovi nudi s različitim cijenama s uključenom značajkom baze znanja, ali mogu biti prilično skupi. Freshservice nudi cjelovit IT help desk sa tiket sustavom, bazom znanja i svim drugim važnim alatima za IT podršku. Početak rada s Freshservice-om je lak, a uređivač teksta je remek-djelo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo