Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za odgovor na zahtjev za značajke

Predlošci e-pošte za odgovor na zahtjev za značajke

Ako radite sa SaaS-om velika je vjerojatnost da od korisnika stalno primate zahtjeve za značajkama. Zahtjevi za značajke poruke su koje korisnici šalju kako bi se raspitali o značajci koja nije uključena u Vaš proizvod ili uslugu. Primanje zahtjeva za značajkama ne treba smatrati negativnim povratnim informacijama. Zapravo, to znači da je Vašim klijentima dovoljno stalo da podijele svoje ideje o tome kako misle da biste mogli poboljšati svoj proizvod ili uslugu.

Međutim, mnogi od tih zahtjeva neće uvijek biti u skladu s vizijom Vaše tvrtke ili imati smisla za većinu Vaših kupaca. Bez obzira na to hoćete li implementirati traženu značajku, i dalje morate odgovoriti korisnicima na profesionalan način i osigurati da vaša poruka ostavi pozitivan dojam. Evo nekih od najboljih načina za odgovor na zahtjeve korisničkih značajki, uključujući i one koji se ne uklapaju u Vašu mapu proizvoda, ili bi mogli biti mogući, ali se neće implementirati u bliskoj budućnosti.

Prilagodba predloška e-pošte
Prilagodite predloške e-pošte izravno u LiveAgentu

Kako odgovoriti na zahtjeve kupaca za značajkama

  • Zahvalite klijentima na vremenu koje su odvojili i podijelili svoje povratne informacije s Vama.
  • Ako u bliskoj budućnosti ne planirate raditi na traženoj značajci, budite transparentni i iskreno priznajte da to nije u Vašem trenutnom planu.
  • Ako već radite na traženoj značajci, izbjegavajte davati točan ETA jer bi moglo biti teško upravljati očekivanjima korisnika u slučaju da je ne isporučite na vrijeme.
  • Ako razmatrate mogućnost implementacije tražene značajke, obavijestite korisnike da ćete im javiti ako i kada se izgradi.
  • Ako se kupac raspituje o značajci koja je uklonjena, dajte iskreno objašnjenje zašto je to učinjeno kako biste lakše razumjeli Vašu odluku.
  • Budite od pomoći ako ponudite zaobilazno rješenje, ako je moguće (druga značajka koja služi sličnoj funkciji), ili alternativno rješenje (npr. integracija s drugom aplikacijom koja dobro funkcionira s Vašim proizvodom/ uslugom).
  • Pozovite klijente da Vam se ponovno jave ako imaju drugih pitanja ili povratnih informacija.
Predlošci e-pošte za odgovor na zahtjev za značajke
Spremite naše predloške kao pripremljene poruke i jednim klikom odgovorite na zahtjeve značajki.

7 Predlošci e-pošte sa zahtjevima i odgovorima

Upravljanje zahtjevima značajki može biti izazovno. Iako ne postoji savršen način za odgovor na sve zahtjeve korisničkih značajki jer to uvelike ovisi o kontekstu, evo 7 predložaka e-pošte sa zahtjevom i odgovorom na značajke koji Vam mogu pomoći da na učinkovit način izradite vlastite odgovore, a da Vaši klijenti ostanu zadovoljni s vašim odgovorom čak i ako morate odbiti njihov zahtjev.

Reći ‘ne’ zahtjevima za značajke

Predložak e-pošte #1

Predložak e-pošte #2

Reći “da” zahtjevima za značajke

Predložak e-pošte #3

Predložak e-pošte #4

Reći ‘možda’ zahtjevima za značajke

Predložak e-pošte #5

Predložak e-pošte #6

Odgovaranje nakon uklanjanja značajke

Predložak e-pošte #7

E-pošta sa zahtjevom za odgovor o značajkama – često postavljana pitanja

Što je zahtjev za značajku?

Ako korisnici pronađu greške ili zahtijevaju poboljšanja u proizvodu, mogu obavijestiti proizvođača podnošenjem zahtjeva za značajku.

Kako odgovarate na zahtjev za značajkom?

Odgovorite svim korisnicima koji podnose zahtjev za značajkom pitajući ih mogu li detaljnije opisati značajku/grešku. Ako je zahtjev specifičan, možete ga dodati u svoju razvojnu mapu.

Kako mogu pratiti zahtjev za značajkom?

Možete primati zahtjeve za značajkama kao tikete u help desk softveru. U LiveAgentu možete odrediti prioritete i postaviti rok za rješavanje.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je zahtjev za značajku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako korisnici pronađu greške ili zahtijevaju poboljšanja u proizvodu, mogu obavijestiti proizvođača podnošenjem zahtjeva za značajku. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako odgovarate na zahtjev za značajkom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odgovorite svim korisnicima koji podnose zahtjev za značajkom pitajući ih mogu li detaljnije opisati značajku/grešku. Ako je zahtjev specifičan, možete ga dodati u svoju razvojnu mapu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu pratiti zahtjev za značajkom? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete primati zahtjeve za značajkama kao tikete u help desk softveru. U LiveAgentu možete odrediti prioritete i postaviti rok za rješavanje.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo