Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Informativni predlošci e-pošte

Podrazumijeva se da su gotovo sve e-adrese na neki način informativne. Napokon, e-adrese obično se koriste za prenošenje informacija s jedne strane na drugu. Kao takav, teško je smisliti primjer u kojem e-poruke nisu informativne, pogotovo kada se razmatraju poruke koje se iz poduzeća šalju postojećim ili potencijalnim kupcima.

Pa što onda točno mislimo pod informativnom e-poštom? Pa, klasificirana je kao poruke koje dijele neku vrstu vijesti ili kratku izjavu u vezi s tekućom i možda jedinstvenom situacijom ili izazovom.

Kao takav, sadržaj ove vrste e-adresa ne bi se dodao u bilten e-pošte, jer je sadržaj previše važan da bi se mogao povezati s drugim informacijama ili zagubiti u dugoj kopiji poruke.

United Airlines informative email 2
United Airlines informative email

Koji su razlozi za slanje informativne e-pošte?

Postoje određene situacije koje bi svaka tvrtka trebala riješiti (kao što je COVID-19). U to je vrijeme važno obavijestiti svoje kupce i osoblje kako će vaše poslovanje nastaviti raditi i sve promjene koje bi se mogle dogoditi. Te e-adrese ne bi trebale sadržavati bilo kakvu marketinšku komunikaciju, već jednostavno uvjeravaju ljude da su, na primjer, njihovi podaci, narudžbe ili pretplate sigurni. Namjera ovih e-poruka je da svojim kupcima jednostavno poželite najbolje, bez uključivanja bilo kakvog oblika prodaje. Ukratko, poanta je održati dobar odnos s klijentom obavještavajući ga o svemu što treba reći.

Druga vrsta informativne e-pošte fokusira se na vijesti specifične za tvrtku. Te e-adrese mogu sadržavati ažuriranja pravila, poslovnu strukturu ili promjenu smjera. Ovi novi pristupi mogu biti rezultat korisnikovih povratnih informacija, zbog čega bi vaši kupci trebali biti izravno obaviješteni i zahvaliti im se na njihovom doprinosu putem vaše osobne poruke. To će također pomoći u izgradnji lojalnosti i povjerenja kupaca – pokazujući da se mišljenja vaših kupaca visoko cijene.

Informativni predlošci e-pošte
Hawaii Pacific University šalje informativnu e-poštu bivšim studentima o rasporedu učenja Sveučilišta tijekom pandemije COVID-19

Informativni retci predmeta e-pošte

  • Napomena našim cijenjenim članovima zajednice [marke/proizvoda/usluge]
  • Ne brinite se, mi smo tu za vas
  • Evo kako [kompanija] pomaže u ovim teškim vremenima
  • Ono što radimo da bismo pružili neometanu uslugu
  • Gledajmo u budućnost…
  • Evo kamo ide [naziv tvrtke]. Hoćete li nam se pridružiti?

Informativni predlošci

Informativni predložak e-pošte 1 – izjava koja daje sigurnost

Informativni predložak e-pošte 2 – pružanje ažuriranja u vrijeme krize

Informativni predložak e-pošte 3 – kratka izjava tvrtke

Informativna e-pošta – često postavljana pitanja

Koliko bi trebala trajati informativna e-pošta?

Open email

Informativna e-pošta trebala bi biti kratka izjava koja naglašava trenutnu situaciju i način na koji će se tvrtka nositi s tim. Stoga bi ovi e-mailovi trebali biti relativno kratki, sažimajući važne detalje unutar 3 do 5 odlomaka koji se sastoje od samo nekoliko redaka teksta.

Trebaju li informativne e-adrese sadržavati marketinške elemente?

Opened email with appreciation and gift

Kratki odgovor na ovo pitanje je ne. Postoji vrijeme i mjesto za marketing, a ovo definitivno nije jedno od njih. Ako se informativni e-mail odnosi na krizu ili tešku situaciju, to je posebno točno.

Informativna e-pošta izrađena je isključivo kako bi uvjerila kupce, poželjela im dobro i priopćila im kako bi promjene u nesigurnim vremenima mogle utjecati na njih.

Koliko često se mogu slati informativni e-poruke?

hold time

To doista ovisi o tome koliko se zapravo dogodi kriza ili važnih događaja. Ako se određena situacija odvija dulje vrijeme, informativni e-mail mogao bi se razviti u redovitim e-porukama s ažuriranjima. Te bi kratke izjave, međutim, zaista trebale biti rezervirane za najvažnije, rijetke prilike, jer će u protivnom postati previše normalizirane da bi ostvarile željeni utjecaj.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How long should an informative email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informative emails should be brief statements highlighting the current situation and how the company will handle it. Therefore, these emails should be relatively short, summarising the important details within 3 to 5 paragraphs that consist of several lines of text only.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should informative emails contain any marketing elements?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The short answer to this question is no. There is a time and a place for marketing, and this is not one of them. If the informative email is about a crisis or difficult situation, this is especially true. Informative emails are crafted purely to reassure customers, wish them well, and let them know how any changes during uncertain times might affect them.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How often can informative emails be sent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “This depends on how many crises or important events take place. If a certain situation is unfolding for a long time, the informative email could evolve into a regularly sent email with updates. Those brief statements, however, should be reserved for the most important, rare occasions, otherwise, they will become too normalized to make the desired impact.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo