Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci za odgovor na pitanja o događajima na društvenim medijima

Predlošci za odgovor na pitanja o događajima na društvenim medijima

Kada planirate održavanje događaja, bilo to online konferencija ili poslovno umrežavanje, uspjeh događaja će ovisiti o efikasnosti vaše promotivne kampanje.

Događaju su ispunili svoju svrhu jedino onda kada uspiju privući potencijalne polaznike na koje su i ciljali. Međutim, potrebno je više od pukog kreiranja događaja na društvenim medijima, dodavanja opisa i pozivanja korisnika.

Morate aktivno promovirati svoj događaj, uključiti se u komunikaciju s potencijalnim polaznicima kroz redovna ažuriranja i odgovarati na pitanja o događaju putem direktnih poruka kao i putem javnih komentara.

Predlošci za odgovor na pitanja o događajima na društvenim medijima
Respond to Instagram mentions and comments directly from LiveAgent

Što je događaj na društvenim medijima?

Događaj na društvenim medijima je korisna marketinška opcija koju nude platforme poput Facebooka i LinkedIna. Služi za prijenos informacija o nadolazećem događaju kao što je sajam, proslava, tečaj ili bilo koji drugi događaj. Događaji na društvenim medijima su visokovrijedni jer informiraju vašu publiku o predstojećim događajima nenametljivo. Vaša ciljana publika može posjetiti stranicu događaja, saznati više o tome što vi organizirate i odlučiti želi li sudjelovati.

Ideje za predložak za odgovor na pitanja o događajima na društvenim mrežama

Događaj na društvenim mrežama – predložak broj 1 

Događaj na društvenim mrežama – predložak broj 2

Događaj na društvenim mrežama – predložak broj 3

Događaj na društvenim mrežama – predložak broj 4

Događaj na društvenim mrežama – predložak za odgovor na poruku od potencijalnog govornika 1

Događaj na društvenim mrežama – predložak za odgovor na poruku od potencijalnog govornika 2

Događaj na društvenim mrežama – predložak za odgovor na poruku od potencijalnog sponzora

Općeniti aspekti organizacije događaja na društvenim medijima

  1. Izaberite društvenu mrežu na kojoj želite promovirati događaj. Nemaju sve platforme istu svrhu, a ni publika nije jednako aktivna na svim kanalima društvenih medija.
  2. Uložite u oglase na društvenim medijima. Promovirajte svoj događaj i povećajte mu doseg. Oglašavanje na društvenim mrežama će vam omogućiti da kontaktirate više ljudi promocijom svog profila, stranice događaja i ciljanjem segmentirane publike. Imate puno opcija za odabrati kako bi postigli najbolji rezultat.
  3. Optimizirajte svoje profile. Iskoristite sve dostupne resurse, uključujući i vaše profile društvenih medija. Promijenite naslove i postavite poveznicu za događaj na vaš poslovni profil. Nemojte je zaboraviti prikačiti! Samim time, informacije o odgađaju će biti prvo što korisnici vide kada posjete vaš profil. Moći ćete predstaviti sve detalje o događaju široj publici.

Predlošci za odgovor na pitanja o događajima na društvenim medijima – Najčešća pitanja

Mail loop

Ukratko, da. Na internetu ljudi nemaju običaj pažljivo čitati stvari. Obično samo prelete ili skeniraju sadržaj koji vide i često propuste dosta važnih informacija. Ponavljanje stvari osigurava da ljudi neće propustiti informacije o događaju. Međutim, uključivanje vremena, datuma i poveznice i dalje ne jamči da nećete dobiti poruku s pitanjem o vremenu i mjestu održavanja događaja, tako da budite strpljivi.

Resolution time

Sve poruke koje dolaze od klijenata trebaju biti jako brzo odgovorene. Brzina je vitalna kad se radi o pitanjima vezanima za događaj, jer on ima fiksni početak. Na primjer, ne možete odgoditi odgovor na pitanje o događaju koji počinje sutra. Zato trebate osigurati da vaši predstavnici korisničke službe koji se bave porukama na društvenim medijima znaju odgovore na najčešća pitanja, tako da mogu odgovoriti na izravne poruke u roku par minuta.

Mogu li zatražiti od polaznika događaja da zaprate moj poslovni račun na društvenim medijima?

Thumbs up icon and a chat bubble

Ne preporučujemo da pitate polaznike događaja koji je na Facebooku/LinkedInu da “lajkaju” ili zaprate vašu poslovnu stranicu prije nego što se pridruže konferenciji, koncertu, poslovnom umrežavanju itd. To možete učiniti tijekom događaja ili nakon njega, ali ne dok još razmjenjujete poruke vezane za događaj. Razmislite: ako je netko dovoljno zainteresiran za događaj da vam se javi i postavi dodatna pitanja, nemojte to pretvoriti u pokušaj promocije vlastitog računa na društvenim medijima. Odgovorite brzo, pomozite im i nastojte osigurati da se pojave na događaju. Ako odigrate kako treba, oni će ‘lajkati’ vaš profil a nećete ih morati ni zamoliti.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I include a link to an event, time, and date in every reply?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The short answer is yes. People don’t tend to read things carefully on the internet. They usually just skim or scan content they see and often miss a lot of important information. Repeating things will make people less likely to miss important event information.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How fast should I answer questions related to social media events?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “All messages that come from customers should be answered very quickly. Speed is vital when it comes to event-related questions because they have a set start date. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can I ask event attendees to follow my social media business account?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “We don’t recommend asking Facebook/LinkedIn event attendees to like or follow your business page before they join a conference, concert, or networking session, etc. You can do so during or after the event, but don’t do it while still exchanging messages related to the event.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo