• Predlošci
  • Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda

Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda

Consistently improving your product to remain competitive and maintain a satisfied customer base is essential, especially in the SaaS industry. A product update email is one of the best opportunities to showcase that you’re listening to your customers’ feedback, consistently working on meeting their expectations, and reminding them of your product’s value. A product update email can also re-engage users who were about to churn. Unfortunately, many businesses treat product update notifications as an afterthought.

However, your product update emails can do far more than simply inform your users about the recent product improvements you’ve made. With the right strategy, you can use product update emails to reassure new customers that they’ve made the right choice, improve customer satisfaction, retention, and even increase revenue as you can also promote your premium features when announcing updates.

Izrada učinkovitih e-poruka za ažuriranje proizvoda može biti težak zadatak. U nastavku su navedeni neki savjeti koji će Vam pomoći u stvaranju bolje e-pošte za ažuriranje proizvoda koja će poboljšati angažman korisnika, zajedno s 10 predložaka e-pošte za ažuriranje proizvoda koje možete koristiti kao primjere pri stvaranju vlastite inačice e-poruka o ažuriranju proizvoda.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Prilagodite i spremite predloške e-pošte izravno u LiveAgent-u

5 preporuka za ažuriranje proizvoda putem e-pošte

  1. Segmentirajte svoju publiku: razmislite o tome da svoje pretplatnike podijelite u grupe (na temelju dobi, spola, sklonosti itd.) I pošaljete različite e-poruke koje se razlikuju po sadržaju, jeziku i stilu, ovisno o tome što se sviđa svakoj određenoj skupini korisnika.
  1. Odlučite koja su ažuriranja vrijedna e-pošte: dobivanje puno e-pošte o manjim ažuriranjima proizvoda i ispravcima programskih pogrešaka može samo uzrujati vaše korisnike. Razmislite o ažuriranjima, promjenama ili poboljšanjima koja pružaju stvarnu korist vašim klijentima i zaista zaslužuju slanje e-pošte.
  1. Usredotočite se na širenje prednosti proizvoda: Prebacite se s poruka usmjerenih na značajke na poruke usmjerene na prednosti koje se okreću oko onoga što vaš proizvod radi i kako poboljšanja koja ste implementirali mogu pomoći vašim korisnicima da postignu svoje ciljeve i rješavaju probleme.
  1. Koristite vizualne efekte kako biste povećali angažman korisnika: budući da 65% ljudi bolje pamti informacije, ako se kombinira s odgovarajućom slikom, e-poruke o ažuriranju proizvoda s atraktivnim slikama imaju veću vjerojatnost da će se istaknuti, zanimati korisnike i izazvati njihov interes.
  1. Budite dosljedni i držite se rasporeda: ako želite izgraditi stalnu publiku za e-poštu s ažuriranjima proizvoda, dosljednost je od vitalnog značaja. Odredite učestalost Vaših poruka i držite se tako da korisnici znaju kada mogu očekivati poruke od Vas.

Teme e-pošte o ažuriranju proizvoda

  • Nedavno poboljšani [proizvod] već je ovdje!
  • Nove značajke su se pojavile!
  • Naša [nova značajka] konačno je ovdje!
  • Predstavljamo potpuno nove značajke
  • Predstavljamo potpuno nove značajke
  • Službeno je: nove značajke ovdje
  • Pojavila se najpopularnija značajka
  • Isprobajte ove nove značajke
  • Pozdravite novi [proizvod]
  • Novi [proizvod]. Pametan. Uglađen. Snažan.
  • Sada je dostupno ažuriranje za [Proizvod]
  • Ovo je velika promjena!
  • [Proizvod] je postao još bolji! Pogledaj
  • Najavljujemo najnoviju integraciju [proizvoda] s [alatom]
  • Ne propustite naš novi [proizvod /značajka]
  • Dobro došli u potpuno novi [proizvod]
  • Potpuno novo iskustvo s [proizvodom]
  • Što je novo u [Proizvod]/ [Tvrtka]?
  • [Proizvod] Nova verzija je ovdje! Evo svega što trebate znati
  • Važno ažuriranje o proizvodu [Product]
  • Ljetna ažuriranja [proizvoda]
  • Vaša posljednja ažuriranja [proizvoda]

10 predložaka e -pošte za ažuriranje proizvoda

Na temelju vaše marke, proizvoda i vašeg odnosa s korisnicima, e-poruke o ažuriranju proizvoda mogu se razlikovati po sadržaju, dizajnu i tonu. Iako ne postoji univerzalna formula za savršenu e-poštu za ažuriranje proizvoda, evo 10 predložaka e-pošte koji vam mogu pomoći u početku.

E-pošta za izdavanje nove značajke


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta za ažuriranje poboljšanja značajki


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta s više ažuriranja značajki


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta za ažuriranje ispravki programskih pogrešaka


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta s najavom nove integracije


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Mjesečna/ tromjesečna e-poruka o ažuriranju proizvoda za ponovni angažman


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta za izdavanje nove verzije


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Beta verzija značajke pozivnice e-pošte


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta za izdavanje nove aplikacije


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

 E-pošta s najavom novog proizvoda


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-pošta s ažuriranjem proizvoda – često postavljana pitanja

Kako stvoriti bolju e-poštu s ažuriranjem proizvoda?

Vaša e-poruka za ažuriranje proizvoda trebala bi sadržavati nove podatke kako bi vaši klijenti osjetili da su u toku i kako bi ih informirali. Važno je uvijek početi s uvodom i obavijestiti kupca tko stoji iza e-pošte za ažuriranje proizvoda. U većini slučajeva trebali biste objasniti kako proizvod pomaže kupcima.

Zašto biste trebali slati e-poruke o ažuriranju proizvoda?

E-poruke s ažuriranjem proizvoda pomažu vam: – Dobijte nova svjedočanstva – Povećajte broj konverzija od probnih do plaćenih računa – Povećajte svoju vjerodostojnost – Povećajte zadržavanje kupaca – Poboljšajte ugled svog proizvoda – Ostvarite veći promet na svojoj web stranici – Privucite nove kupce tako da izgledate profesionalnije – Dobijte više dionica i re-tweetova, a time i više prometa s društvenih mreža – Ostvarite veću prodaju.

Koja je idealna duljina e-pošte za ažuriranje proizvoda?

E-poruka za ažuriranje ne smije prelaziti 2 odlomka, ali mora sadržavati jasan razlog za ažuriranje, poput nove značajke, izdanja ili ispravka programske pogreške.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo