Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda

Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda

Kontinuirano poboljšanje vašeg proizvoda za održavanje konkurentnosti i održavanje zadovoljne baze klijenata bitno je, osobito u SaaS industriji. E-pošta s ažuriranjem proizvoda jedna je od najboljih prilika da pokažete da slušate povratne informacije svojih kupaca, dosljedno radite kako biste ispunili njihova očekivanja i podsjetili ih na vrijednost vašeg proizvoda. E-pošta s ažuriranjem proizvoda također može ponovno privući korisnike koji će se isključiti. Nažalost, mnoge tvrtke tretiraju obavijesti o ažuriranju proizvoda kao zaostalu stvar.

Međutim, vaše e-poruke o ažuriranju proizvoda mogu učiniti mnogo više od pukog informiranja korisnika o nedavnim poboljšanjima proizvoda koje ste napravili. Uz odgovarajuću strategiju, možete upotrijebiti e-poštu za ažuriranje proizvoda kako biste uvjerili nove klijente da su napravili pravi izbor, poboljšali zadovoljstvo kupaca, zadržali ih, pa čak i povećali prihod jer također možete najaviti svoje premium značajke prilikom najave ažuriranja.

Izrada učinkovitih e-poruka za ažuriranje proizvoda može biti težak zadatak. U nastavku su navedeni neki savjeti koji će Vam pomoći u stvaranju bolje e-pošte za ažuriranje proizvoda koja će poboljšati angažman korisnika, zajedno s 10 predložaka e-pošte za ažuriranje proizvoda koje možete koristiti kao primjere pri stvaranju vlastite inačice e-poruka o ažuriranju proizvoda.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Prilagodite i spremite predloške e-pošte izravno u LiveAgent-u

5 preporuka za ažuriranje proizvoda putem e-pošte

  1. Segmentirajte svoju publiku: razmislite o tome da svoje pretplatnike podijelite u grupe (na temelju dobi, spola, sklonosti itd.) I pošaljete različite e-poruke koje se razlikuju po sadržaju, jeziku i stilu, ovisno o tome što se sviđa svakoj određenoj skupini korisnika.
  1. Odlučite koja su ažuriranja vrijedna e-pošte: dobivanje puno e-pošte o manjim ažuriranjima proizvoda i ispravcima programskih pogrešaka može samo uzrujati vaše korisnike. Razmislite o ažuriranjima, promjenama ili poboljšanjima koja pružaju stvarnu korist vašim klijentima i zaista zaslužuju slanje e-pošte.
  1. Usredotočite se na širenje prednosti proizvoda: Prebacite se s poruka usmjerenih na značajke na poruke usmjerene na prednosti koje se okreću oko onoga što vaš proizvod radi i kako poboljšanja koja ste implementirali mogu pomoći vašim korisnicima da postignu svoje ciljeve i rješavaju probleme.
  1. Koristite vizualne efekte kako biste povećali angažman korisnika: budući da 65% ljudi bolje pamti informacije, ako se kombinira s odgovarajućom slikom, e-poruke o ažuriranju proizvoda s atraktivnim slikama imaju veću vjerojatnost da će se istaknuti, zanimati korisnike i izazvati njihov interes.
  1. Budite dosljedni i držite se rasporeda: ako želite izgraditi stalnu publiku za e-poštu s ažuriranjima proizvoda, dosljednost je od vitalnog značaja. Odredite učestalost Vaših poruka i držite se tako da korisnici znaju kada mogu očekivati poruke od Vas.

Teme e-pošte o ažuriranju proizvoda

  • Nedavno poboljšani [proizvod] već je ovdje!
  • Nove značajke su se pojavile!
  • Naša [nova značajka] konačno je ovdje!
  • Predstavljamo potpuno nove značajke
  • Predstavljamo potpuno nove značajke
  • Službeno je: nove značajke ovdje
  • Pojavila se najpopularnija značajka
  • Isprobajte ove nove značajke
  • Pozdravite novi [proizvod]
  • Novi [proizvod]. Pametan. Uglađen. Snažan.
  • Sada je dostupno ažuriranje za [Proizvod]
  • Ovo je velika promjena!
  • [Proizvod] je postao još bolji! Pogledaj
  • Najavljujemo najnoviju integraciju [proizvoda] s [alatom]
  • Ne propustite naš novi [proizvod /značajka]
  • Dobro došli u potpuno novi [proizvod]
  • Potpuno novo iskustvo s [proizvodom]
  • Što je novo u [Proizvod]/ [Tvrtka]?
  • [Proizvod] Nova verzija je ovdje! Evo svega što trebate znati
  • Važno ažuriranje o proizvodu [Product]
  • Ljetna ažuriranja [proizvoda]
  • Vaša posljednja ažuriranja [proizvoda]

10 predložaka e -pošte za ažuriranje proizvoda

Na temelju vaše marke, proizvoda i vašeg odnosa s korisnicima, e-poruke o ažuriranju proizvoda mogu se razlikovati po sadržaju, dizajnu i tonu. Iako ne postoji univerzalna formula za savršenu e-poštu za ažuriranje proizvoda, evo 10 predložaka e-pošte koji vam mogu pomoći u početku.

E-pošta za izdavanje nove značajke

E-pošta za ažuriranje poboljšanja značajki

E-pošta s više ažuriranja značajki

E-pošta za ažuriranje ispravki programskih pogrešaka

E-pošta s najavom nove integracije

Mjesečna/ tromjesečna e-poruka o ažuriranju proizvoda za ponovni angažman

E-pošta za izdavanje nove verzije

Beta verzija značajke pozivnice e-pošte

E-pošta za izdavanje nove aplikacije

 E-pošta s najavom novog proizvoda

E-pošta s ažuriranjem proizvoda – često postavljana pitanja

Kako stvoriti bolju e-poštu s ažuriranjem proizvoda?

Vaša e-poruka za ažuriranje proizvoda trebala bi sadržavati nove podatke kako bi vaši klijenti osjetili da su u toku i kako bi ih informirali. Važno je uvijek početi s uvodom i obavijestiti kupca tko stoji iza e-pošte za ažuriranje proizvoda. U većini slučajeva trebali biste objasniti kako proizvod pomaže kupcima.

Zašto biste trebali slati e-poruke o ažuriranju proizvoda?

E-poruke s ažuriranjem proizvoda pomažu vam: – Dobijte nova svjedočanstva – Povećajte broj konverzija od probnih do plaćenih računa – Povećajte svoju vjerodostojnost – Povećajte zadržavanje kupaca – Poboljšajte ugled svog proizvoda – Ostvarite veći promet na svojoj web stranici – Privucite nove kupce tako da izgledate profesionalnije – Dobijte više dionica i re-tweetova, a time i više prometa s društvenih mreža – Ostvarite veću prodaju.

Koja je idealna duljina e-pošte za ažuriranje proizvoda?

E-poruka za ažuriranje ne smije prelaziti 2 odlomka, ali mora sadržavati jasan razlog za ažuriranje, poput nove značajke, izdanja ili ispravka programske pogreške.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako stvoriti najbolju e-poruku za ažuriranje proizvoda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vaša e-poruka za ažuriranje proizvoda trebala bi sadržavati nove podatke kako bi vaši klijenti osjetili da su u toku i kako bi ih informirali. Važno je uvijek početi s uvodom i obavijestiti kupca tko stoji iza e-pošte za ažuriranje proizvoda. U većini slučajeva trebali biste objasniti kako proizvod pomaže kupcima. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto biste trebali slati e-poruke o ažuriranju proizvoda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poruke s ažuriranjem proizvoda pomažu vam: – Dobijte nova svjedočanstva – Povećajte broj konverzija od probnih do plaćenih računa – Povećajte svoju vjerodostojnost – Povećajte zadržavanje kupaca – Poboljšajte ugled svog proizvoda – Ostvarite veći promet na svojoj web stranici – Privucite nove kupce tako da izgledate profesionalnije – Dobijte više dijeljenja i re-tweetova, a time i više prometa s društvenih mreža – Ostvarite veću prodaju. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna duljina e-pošte s ažuriranjem proizvoda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pošta s ažuriranjem ne smije prelaziti 2 odlomka, ali mora sadržavati jasan razlog ažuriranja, kao što je nova značajka, izdanje ili popravak pogreške.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo