Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za startupe i mala poduzeća

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Današnja očekivanja za poslovanje bilo koje veličine je da ispuni zahtjeve klijenata odmah, ili u nekim slučajevima i prije nego ih klijent postavi.

Predugo čekanje, bilo u redu tradicionalne trgovine ili za dostavu pošiljke i onda nedostatak trenutne podrške je česta neugodna pojava za velik broj klijenata i uzrok mnogih žalbi.

Kao startup ili malo poduzeće, vaš poslovni plan je vjerojatno fokusiran na najbolje korisničko iskustvo i dobivanje prednosti nad konkurencijom u vašoj niši.

Važnost pružanja odlične online korisničke službe nije više samo ogranak interesa kompanije nego i osnovna motivacija za uspjeh.

Ključ ostvarivanja visokog zadovoljstva korisnika je efikasna komunikacija, za koju je live chat savršeno digitalno rješenje.

Ali live chat softver može biti više od jednostavnog alata za razgovor

Želite li znati više?

Krenimo na posao

Što je live chat softver?

Za kompanije bilo koje veličine, web stranica je online predstavljanje njihovog brenda. Na kraju krajeva, tamo će većina klijenata otići nakon što naiđu na proizvode i usluge kompanije – zbog toga, dobivanje alata koji klijenti mogu lagano koristiti da kontaktraju predstavnike službe dok pregledavaju stranicu je značajna prednost.

Live chat mijenja komunikaciju iz zamornog procesa dizanja telefona ili pisanja emaila u trenutnu platformu za poruke. Dakle, zahtjeva minimum napora klijenta da dobije odgovore na svoja pitanja samo s klikom na gumb.

Kako i gdje se mali chat gumb pojavljuje na web stranici ovisi o preferencijama korisnika. Obično bude ugrađen na stranicama koje generiraju najviše prometa. Stranica za naplatu je odličan izbor, jer tu se najčešće pojavljuje stopa odbijanja korisnika.

Opcije za dizajn gumba su široke – od animacija do tipa i stila. Svi unaprijed napravljeni predlošci su dostupni za osobnu prilagodbu u galeriji. Ako ne možete pronaći stil koji vam odgovara, možete kreirati prilagođeni gumb učitavanjem slike ili pisanjem HTML koda.

Neke kompanije napuštaju ljudski element svoje komunikacije zbog automatizacije. I iako live chat podržava automatizaciju dosta toga, budite uvjereni da je uvijek stvarni agent s druge strane žice. I nije li to ono što čini cijelo iskustvo osobnijim?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

U ovom trenutku, kroz um vam vjerovatno prolazi nešto kao: “Sve je to super i krasno, ali što će mi?”

Nastavite čitati i saznajte

Koje prednosti live chat ima u odnosu na telefon ili email?

Praktičnost i lakoća korištenja su dvije komponente live chata koje označavaju klijentovu ideju pouzdane kompanije.

Velik broj klijenata će izgubiti interes za kupovinom proizvoda ili usluge ako im je loša korisnička služba poremetila iskustvo kupovine. Da ne spominjemo i mogućnost negativne povratne informacije koja može pokvariti ugled kompanije.

Telefonska i email podrška nisu zastarjeli komunikacijski kanali. Upravo suprotno. Međutim, brojke kažu da 79% klijenata preferira chat komunikaciju s agentima zbog njene neposrednosti u odnosu na ostale kanale.

Strateško planiranje proračuna je bitno za svako poslovanje, ali to vrijedi dvostruko za mala poduzeća i startupe. Implementiranje live chata u vašu korisničku službu predstavlja jedan od boljih ROI-a jer košta manje i rezultira nižim troškovima.

Čak i s malim proračunom, možete dobiti ograničen ali opet visoko efikasan chat alat besplatno. Vaši operatori korisničke službe će moći koordinirati više chat razgovora u realnom vremenu, štedeći dragocjeno vrijeme i resurse kompaniji. To će vam dozvoliti prebacivanje fokusa na optimizaciju i stvaranje održive strategije prodaje i marketinga.

Kako startupi i mala poduzeća mogu imati koristi od live chata?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Poslovanje koje stavlja klijenta na prvo mjesto je poslovanje koje prepoznaje vrijednost klijenata.

Marketing odnosa potvrđuje da je građenje dugotrajnih veza s klijentima manje skupo i donosi više prihoda. Ali za kompanije koje su tek na početku, važniji faktor je privlačenje i konverzija mogućih i potencijalnih klijenata u stalne klijente koji donose prihod.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Iako se startupi i mala poduzeća često svrstavaju zajedno, njihovi ciljevi nisu isti.

Live chat može biti upotrijebljen u tri različita stupnja klijentovog putovanja, što pogoni timove za podršku i startupa i malih poduzeća, te udovoljava specifičnim ciljevima:

  • Podrška usluge
  • Prodaja i vjernost
  • Marketing i promocija

Kao dio kompleksnog softvera korisničke službe, live chat omogućuje značajne koristi kroz svoje značajke prilagođene korisnicima.

Univerzalna ulazna pošta: Glavni cilj podrške korisničke službe je pružiti bolje korisničko iskustvo u svakoj interakciji klijenta i brenda.

Live chat za startupe i mala poduzeća
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)

Značajka univerzalne ulazne pošte omogućava agentima pregled i odgovaranje na razgovor primljen iz bilo kojeg kanala. Ugrađeni CRM snima i sprema sve podatke o klijentima radi poboljšanja organizacije, a njegove sposobnosti se mogu povećati integriranjem s dodatnim CRM softverom.

Proaktivne chat pozivnice: Bilo da ih koristite samostalno ili kombinirate s ostalim značajkama, mogu postići značajan ROI. Kada posjetitelj dođe na vašu web stranicu, možete postaviti vremensko pravilo za pozivnicu da iskoči, ili je smjestiti na određenu stranicu. Slično kao kad uđete u trgovinu i budete pozdravljeni od strane nasmijanog zaposlenika, spremnog pomoći.

Možete kreirati i više chat pozivnica i ciljati različite tipove klijenata.

Galerija chat pozivnica
Primjer galerije chat pozivnica (klikni za veću sliku)

Ako vodite multinacionalno poslovanje, možete namjestiti widget da se prikazuje u jeziku koji vi preferirate. Kao i chat gumb, dizajn, poruka i stil proaktivne chat pozivnice su prilagodljivi, a svi predlošci se mogu naći u galeriji.

Pregled tipkanja u realnom vremenu: Proaktivnost od strane agenta je ono što klijenti cijene. Tijekom chat sesije, agenti mogu vidjeti što klijenti tipkaju u svom chat prozorčiću u realnom vremenu i biti spremni riješiti bilo koji upit čak i prije nego što je poslan.

Tipkanje u realnom vremenu

Chat distribucija: Možete poboljšati efikasnost agenta i osigurati da su pravi agenti na chatu s odabranim klijentima. Izaberite tri predefinirane opcije usmjeravanja – slučajna dodjela, zazvoni svima, maksimalna iskorištenost. Ako količina posla postane previše, možete namjestiti maksimalni limit čekanja i dati svojim agentima prostora za disanje.

Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Obrazac prije chata i offline obrazac: Kao startupu ili malom poduzeću, jedan od vaših glavnih ciljeva je graditi vašu kontaktnu listu klijenata i stvarati više potencijalnih kupaca.

Možete aktivirati značajku obrasca prije chata u postavkama tako da automatski zatraži kontakt informacije od klijenta na početku chat sesije.

Offline obrazac osigurava da će klijent kontaktirati vašu servisni tim, čak i izvan radnog vremena, održavajući podršku dostupnom 24/7.

Anketa poslije chata: Mišljenje i povratne informacije posjetitelja su bitne za startupe i mala poduzeća jer pomažu graditi brend i pružaju šansu razmatranja taktika i strategija. Dozvolite vašim kupcima da daju povratnu informaciju za chat sesiju, ocjenu proizvoda ili efikasnost agenta.

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Pozitivne ocjene klijenata mogu dalje biti korištene kao društveni dokaz i postavljene na web stranicu da privuku preporuke. Alternativno, prikupljeni podaci mogu biti korišteni za kreiranje sadržaja u sekciji Najčešća pitanja ili na blogu. Također mogu otkriti otprije neprijavljene probleme s navigacijom na stranici što može pomoći optimizaciji vaše stranice. Ove značajke se mogu koristiti i za gradnju vjernosti i povjerenja.

Ako klijent zatraži, možete poslati prijepis chata i biti što je moguće transparentniji.

Pregled chata: Pregled chata vam omogućava da promatrate i prikupljate informacije o lokaciji posjetitelja, URL-u, ili vremenu provedenom u pregledavanju stranice, za buduću upotrebu u marketinškoj strategiji.

Website monitoring-chat overview
Primjer pregleda chata (klikni za veću sliku)

Praćenje ugrađeno u chat: Ako želite vidjeti dokaze vašeg truda za stjecanjem novih klijenata, pratite konverzije iz live chata na Google Analyticsu..

Chat embended tracking
Primjer praćenja ugrađenog u chat (klikni za veću sliku)

Ako želite saznati više, možete ili produžiti do naše stranice o značajkama live chata ili istražiti naš portal za podršku.

Kako live chat operativci mogu efikasnije voditi chat sesije?

Agenti se trebaju fokusirati na rješavanje različitih točaka razgovora i slijediti pravila online bontona.

  • Početak razgovora
  • Stavljanje na čekanje
  • Transfer razgovora
  • Rukovanje pritužbama
  • Završavanje razgovora

Online komunikacija dopušta fleksibilnost i kreativnost do određenog stupnja. To je posebno očito kada dođemo do standardnih odgovora i predefiniranih odgovora.

Ovi kratki tekstovi su dio veće skripte, ali se mogu prilagoditi za različite situacije i razgovore. Smanjuju potrebu ručnog tipkanja svakog odgovora, posebno za najčešća pitanja.

Standardne poruke
Primjer standardne poruke (klikni za veću sliku)

Agenti mogu razviti više odgovora koji se mogu spremiti, dijeliti i koristiti kao predlošci diljem odjela. Tako da, neovisno kojem odjelu ili članu tima se klijent obrati, ispravan ton i vokabular će biti dosljedni u cijelom odjelu.

Može li se live chat koristiti i za interne svrhe?

Korištenja live chata za trening zaposlenika nije uobičajeno. Chat softver se uglavnom koristi za komuniciranje s vanjskim klijentima, ali se može koristiti i kao komunikacijski alat za zaposlenike.

Potraga za novim zaposlenicima može biti težak zadatak. Ali to vrijedi u oba smjera. Potencijalni kandidati će imati pitanja na koja jednostavni tekst s opisom posla ne može dati odgovor. Vlasnici poduzeća i regruteri mogu koristiti live chat da olakšaju proces zapošljavanja.

Live chat je odličan alat za komunikaciju između odjela i bolji angažman. Stoga, može biti i instrument za treniranje osoblja. Svaki odjel može imati jednu ili više internih chat grupa za brzu podršku pojedincima ili timovima.

Interni chat
Primjer internog chata (klikni za veću sliku)

Kako integrirati live chat softver na vašu web stranicu?

Kada se prijavite i dobijete pristup vašem računu, integracija live chat widgeta na vašu web stranicu je izvršena jednostavnim kopiranjem i lijepljenjem kratkog HTML koda—nema potrebe za skidanjem dodatnog softvera. Ako želite integraciju sa softverom treće strane ili aplikaciju, i to je podržano u potpunosti.

Je li live chat sigurno rješenje?

Primanje velikog broja upita s više različitih platformi može postati razlog za brigu oko sigurnosti. Svatko tko želi uspostaviti snažnu online prisutnost mora poduzeti nužne korake za zaštitu sebe i svojih klijenata.

Baš zbog toga, provjerite stranicu sa sigurnosnim značajkama ili naučite više čitanjem LiveAgent politike zaštite privatnosti.

Još niste sigurni je li live chat pravi alat za vašu kompaniju?

Započnite besplatan 14-dnevni probni period, bez kreditne kartice, i pridružite se 35.000 poduzeća koja već koriste LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ako želite vidjeti sve naše povoljne planove koji nude dodatne značajke, produžite na našu stranicu s cijenama.

Baza znanja

Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo