Pravi izbor za manja poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan i prilagodljiv vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Help desk softver za male tvrtke

Obogatite svoje poslovanje boljom službom za pomoć. Razvijte je s LiveAgent-om, najpregledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć za male tvrtke u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Otkrijte softver za korisničku podršku za male tvrtke

Woman holding a smartphone in hand

Postanite pristupačni i dostupni

Bez obzira koliko je vaš start-up velik ili mali, kupci, potencijalni investitori ili partneri iz iste branše stupit će u kontakt s Vama putem redovite pošte, pozivnog centra centra ili vrlo prikladnog chata uživo u stvarnom vremenu. Iskoristite snagu razgovora uživo i univerzalnu pristiglu poštu i svaku priliku pretvorite u dostojno iskustvo. Svaka poruka se računa i čini razliku.

Optimizirajte tijek svojih svakodnevnih zadataka

Startupi i mala i srednja poduzeća obično čine najveći dio nacionalne ekonomije i imaju najveći udio u BDP-u. Oni se razlikuju u sferama, oblicima ili veličinama. Međutim, zajedničko im je da žele imati vjerne i sretne kupce. Postavljanje softvera višekanalne službe za pomoć za mala poduzeća može značajno utjecati na svakodnevne zadatke. Iskoristite potencijal moćnih značajki automatizacije poput pravila, vremenskih pravila, automatizirane distribucije poziva i mnogih drugih. Uštedeno vrijeme uložite u važnije dijelove svog poslovanja.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomozite budućim kolegama

Kandidati za posao mogu ponekad biti nesigurni u vezi s odlukom da se prijave za ponudu za posao. Objavljivanje natječaja za posao putem interneta s detaljnim opisom ponekad jednostavno nije dovoljno, jer se može pojaviti nekoliko drugih pitanja. Pružite besprijekornu i trenutnu pomoć budućim kolegama pomoću chata u stvarnom vremenu i pomozite im da naprave pravi potez!

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kako će Vaš startup & MSP imaju koristi od implementacije LiveAgent-a?

24/7 korisničku podršku

Pružite podršku 24/7/365 stvaranjem samoposlužnih čvorišta ispunjenih relevantnim informacijama i odgovorima na česta pitanja.

Postignite visok povrat investicija

Pretvorite kvalitetne potencijalne kupce u kupce koji plaćaju i ostvarite više od 500% prihoda koji ulažete.

Njegujte odanost

Njegujte doživotnu odanost brendu pružajući personaliziranu prodaju, integriranje i iskustva podrške.

Customer providing review for service on mobile phone

Povećano korisničko zadovoljstvo

Kako Vaš SMB ili startup mogu istodobno povećati učinkovitost, smanjiti troškove i poboljšati zadovoljstvo kupaca? Koristite izvorni višekanalni pristup LiveAgent-a, pružite izvrsnu korisničku uslugu u svim glavnim komunikacijskim kanalima i opremite svoje agente vrhunskim značajkama.

Platite manje za više značajki

Postoji puno opcija u koje startupi i mala i srednja poduzeća mogu uložiti svoje vrijeme i novac. Ti se troškovi često vrlo brzo kumuliraju. Ovdje u LiveAgent-u vjerujemo da biste trebali biti u mogućnosti odabrati samo značajke koje su najbolje za Vaš poslovni slučaj i da biste uvijek trebali imati mogućnosti, a ne ograničenja.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Zaključite više ponuda u aktualnom vremenu

Zaboravite na integraciju chata uživo od treće strane sa svojim LiveAgent help deskom. Chat uživo izvorni je dio LiveAgent-a s naprednom automatizacijom, obrascima prije chata, privitcima, anketama o zadovoljstvu i cjelovitom prilagodbom.

Najpristupačnije cijene

Nabavite naše rješenje za profesionalnu službu za pomoć po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih naknada ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevno besplatno probno razdoblje kako biste stekli potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što čekaš? Počnite povećavati brzine odgovora već danas!

14 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Uštedite više uz LiveAgent

Otkrijte kako možete uštedjeti više novca s našim kalkulatorom cijena i izaberite pravi help desk sustav za vaš tim korisničke podrške.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što je zajedničko Huaweiju, BMW-u, Yamahi i O2? Dobro ste pogodili…LiveAgent!

Try it now for free Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako se razlikuje softver za pomoć malim tvrtkama?

U LiveAgent-u razlika je uglavnom u dostupnim značajkama. Naš tiketni sustav, koji je obično onaj za koji se mala poduzeća odlučuju, ima neograničenu povijest tiketa, adrese e-pošte, korisnički portal, forum. Međutim, ima određena ograničenja u prilagodbi i drugim područjima. Da biste vidjeli popis značajki službe za pomoć za svaku pretplatu, pogledajte naše cijene.

Kako odabrati softver službe za pomoć za vaše malo poduzeće?

Prvi korak je utvrditi koje su vaše korisničke usluge i poslovne potrebe. Nakon što sastavite taj popis, možete započeti s istraživanjem tvrtki. Najbolji način je provjeriti izjave i kritike renomiranih tvrtki, poput G2 ili Capterra. Sljedeći je korak usporedba značajki, upotrebljivosti i naravno cijena. To će vam pomoći da suzite popis. I na kraju, ali svakako ne najmanje važno, testirajte softver službe za pomoć prije nego što kupite pretplatu. Neka vaši agenti za korisničku službu testirajte upotrebljivost i funkcionalnosti i odaberite onu koju vaša tvrtka preferira. U LiveAgentu nam je na prvom mjestu da usrećimo naše kupce. Stoga nudimo 14-dnevno besplatno probno razdoblje za sve naše pretplate.

Related Articles to Help desk softver za manje tvrtke
Migracija na LiveAgent je jednostavna pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka. LiveAgent je dostupan u 43 različita prijevoda i podržava widgete koji se mogu prilagoditi jeziku. LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.

Migrirajte svoje podatke u LiveAgent

LiveAgent nudi besplatni probni period koji traje 7 dana s besplatnom e-poštom, ili 30 dana s e-poštom tvrtke. Kreditna kartica nije potrebna za prijavu. Registrirajte se besplatno i odaberite ime za svoju LiveAgent poddomenu. Također možete migrirati svoje podatke s vašeg starog pružatelja usluga na LiveAgent bez programiranja, koristeći unaprijed napravljeni dodatak. Pošaljite svoju e-poštu i primajte novosti o proizvodima i promotivnim ponudama.

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.

Naši agenti podrške će vam rado pomoći u sigurnoj i lakoj migraciji vaših podataka. LiveAgent je softver za službu za korisnike s naviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, bmw, Yamaha, o2 i Sveučilište u Oxfordu u pružanju najbolje korisničke podrške.

Prelazite sa sustava Teamsupport na LiveAgent?

LiveAgent nudi podršku na 43 jezika i ima više od 175 značajki i 40 integracija. Nudi najbolju korisničku podršku i alate za korisnike. Prebacite svoje podatke sa sustava Teamsupport na LiveAgent. LiveAgent je softver za službu za korisnike s najboljim ocjenama za male i srednje tvrtke. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju najbolje korisničke podrške. Postoje dvije opcije cijena za male tvrtke i profesionalne oglašivače: Zahtjev za podršku ($15/mjesečno) i Zahtjev za podršku i čavrljanje ($29/mjesečno).

Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Softver za pametno angažiranje kupaca može vam pomoći da postavite bazu znanja na vašoj stranici i pružite 24/7 podršku svojim klijentima. Izuzetno je važno da damo korisnicima platformu za davanje povratnih informacija kako bismo povećali njihov angažman. Softver za korisnički portal može vam pomoći da dobijete prijedloge i prirodne uvide koji će poboljšati vaše usluge i proizvode.

Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Tekst opisuje važnost kvalitetne korisničke usluge na društvenim medijima i preporučuje softver LiveAgent kao rješenje. Daje savjete za uspješnu korisničku službu i naglašava prednosti automizacije procesa podrške. Proaktivni predlošci za chat i izvanredna korisnička podrška također su navedeni kao ključni za uspjeh poslovanja. Implementacija LiveAgent-a može povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati tržišni imidž tvrtke.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo