Pravi izbor za manja poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan i prilagodljiv vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica  nije potrebna 
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Help desk softver za male tvrtke

Obogatite svoje poslovanje boljom službom za pomoć. Razvijte je s LiveAgent-om, najpregledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć za male tvrtke u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Otkrijte softver za korisničku podršku za male tvrtke

Woman holding a smartphone in hand

Postanite pristupačni i dostupni

Bez obzira koliko je vaš start-up velik ili mali, kupci, potencijalni investitori ili partneri iz iste branše stupit će u kontakt s Vama putem redovite pošte, pozivnog centra centra ili vrlo prikladnog chata uživo u stvarnom vremenu. Iskoristite snagu razgovora uživo i univerzalnu pristiglu poštu i svaku priliku pretvorite u dostojno iskustvo. Svaka poruka se računa i čini razliku.

Optimizirajte tijek svojih svakodnevnih zadataka

Startupi i mala i srednja poduzeća obično čine najveći dio nacionalne ekonomije i imaju najveći udio u BDP-u. Oni se razlikuju u sferama, oblicima ili veličinama. Međutim, zajedničko im je da žele imati vjerne i sretne kupce. Postavljanje softvera višekanalne službe za pomoć za mala poduzeća može značajno utjecati na svakodnevne zadatke. Iskoristite potencijal moćnih značajki automatizacije poput pravila, vremenskih pravila, automatizirane distribucije poziva i mnogih drugih. Uštedeno vrijeme uložite u važnije dijelove svog poslovanja.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomozite budućim kolegama

Kandidati za posao mogu ponekad biti nesigurni u vezi s odlukom da se prijave za ponudu za posao. Objavljivanje natječaja za posao putem interneta s detaljnim opisom ponekad jednostavno nije dovoljno, jer se može pojaviti nekoliko drugih pitanja. Pružite besprijekornu i trenutnu pomoć budućim kolegama pomoću chata u stvarnom vremenu i pomozite im da naprave pravi potez!

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kako će Vaš startup & MSP imaju koristi od implementacije LiveAgent-a?

24/7 korisničku podršku

Pružite podršku 24/7/365 stvaranjem samoposlužnih čvorišta ispunjenih relevantnim informacijama i odgovorima na česta pitanja.

Postignite visok povrat investicija

Pretvorite kvalitetne potencijalne kupce u kupce koji plaćaju i ostvarite više od 500% prihoda koji ulažete.

Njegujte odanost

Njegujte doživotnu odanost brendu pružajući personaliziranu prodaju, integriranje i iskustva podrške.

Customer providing review for service on mobile phone

Povećano korisničko zadovoljstvo

Kako Vaš SMB ili startup mogu istodobno povećati učinkovitost, smanjiti troškove i poboljšati zadovoljstvo kupaca? Koristite izvorni višekanalni pristup LiveAgent-a, pružite izvrsnu korisničku uslugu u svim glavnim komunikacijskim kanalima i opremite svoje agente vrhunskim značajkama.

Platite manje za više značajki

Postoji puno opcija u koje startupi i mala i srednja poduzeća mogu uložiti svoje vrijeme i novac. Ti se troškovi često vrlo brzo kumuliraju. Ovdje u LiveAgent-u vjerujemo da biste trebali biti u mogućnosti odabrati samo značajke koje su najbolje za Vaš poslovni slučaj i da biste uvijek trebali imati mogućnosti, a ne ograničenja.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Zaključite više ponuda u aktualnom vremenu

Zaboravite na integraciju chata uživo od treće strane sa svojim LiveAgent help deskom. Chat uživo izvorni je dio LiveAgent-a s naprednom automatizacijom, obrascima prije chata, privitcima, anketama o zadovoljstvu i cjelovitom prilagodbom.

Najpristupačnije cijene

Nabavite naše profesionalno help desk rješenje po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih naknada ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 30-dnevno besplatno probno razdoblje kako biste stekli potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što još čekate? Počnite povećavati brzine odgovora već danas!

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Uštedite više uz LiveAgent

Otkrijte kako možete uštedjeti više novca s našim kalkulatorom cijena i izaberite pravi help desk sustav za vaš tim korisničke podrške.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što je zajedničko Huaweiju, BMW-u, Yamahi i O2? Dobro ste pogodili…LiveAgent!

Try it now for free Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Help desk softver za manje tvrtke
Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.

Vještine korisničke službe – video tečaj obuke

Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

10 pravila korisničke službe za web profesionalce

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.

LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

Tražitealternativu za CallPage?

Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo