Pravi izbor za državne službe

Prebacite se na LiveAgent & besplatno ćemo premjestiti Vaše podatke iz SolarWinds-a.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver za pomoć državnim službama

Pridružite se stotinama GOV organizacija koje koriste LiveAgent, najpregledaniji i najbolje ocijenjeni softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Neka sustav bude jednostavan i učinkovit

Javne ustanove svakodnevno se bave upitima građana. Održavanje reda u zahtjevima između nekoliko desetaka odjela može biti prilično teško. Iskoristite snagu LiveAgent-a i brže nego ikad riješite njihove zahtjeve. Digitalna ekonomija i javne institucije igraju presudnu ulogu u današnjem svijetu. Osim toga, usrećujete svoje građane kad im možete brže pomoći.

Organizirajte sve svoje odjele

Vladinim institucijama često se upravlja odgovaranjem preko klijenta za e-poštu, što onemogućava učinkovito dijeljenje komunikacije između zaposlenika i nekoliko timova. Implementirajte LiveAgent tako da su svi Vaši zahtjevi odvojeni po odjelima, a svaki novi zahtjev dodaje se u jedan lanac e-poruka bez preopterećenja računa e-pošte.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Spriječite zabunu

Priznajmo – nitko zapravo ne voli popunjavanje dokumenata za prijavu poreza. Oni su dugački i poreznim obveznicima može se javiti puno pitanja. Primjena baze znanja s često postavljanim pitanjima i relevantnim sadržajem povezanim s chatom u stvarnom vremenu čini snažnu kombinaciju.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.

Kakvu će korist imati Vaša vladina institucija od primjene LiveAgent-a?

Riješite više tiketa

Pružite brze odgovore na chat uživo zahvaljujući CRM uvidima, internim bazama znanja i integracijama trećih strana.

Naučite iz podataka

Upotrijebite analitiku za praćenje izvedbe, prepoznajte probleme koji se često javljaju i kreirajte planove za uvid i poboljšanje koji se mogu uspješno primijeniti.

Integriracija i sinkronizacija

Smanjite vrijeme unosa podataka za 30% jednostavnom integracijom alata koje svakodnevno koristite s našim softverom za pomoć.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Učinkovita korisnička služba

LiveAgent savršeno odgovara help desk rješenju za Vašu državnu instituciju. Ako trebate pružiti brzu, točnu i učinkovitu korisničku uslugu, nužna je primjena softvera višekanalne službe za pomoć. Neka LiveAgent pretvori svu vašu dolaznu komunikaciju u tikete radi boljeg upravljanja i automatizacije.

Najviši sigurnosni standardi

LiveAgent nudi najsuvremenije sigurnosne standarde u skladu s najnovijim zahtjevima. Vaša privatna komunikacija je sigurna i šifrirana, nalazi se unutar EU-a ili SAD-a, po Vašim željama. LiveAgent je u potpunosti usklađen s GDPR-om.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizacija i izvještavanje

Automatizirajte ponavljajuće zadatke pomoću LiveAgent-ove napredne automatizacije i pravila pokrenutih akcijom ili vremenom. Neka sustav usmjeri tikete do prave osobe ili odjela. Dodajte bilješke, oznake ili prilagođene parametre za prikupljanje dodatnih podataka i pružanje preciznijih izvješća.

Transparentne i pristupačne cijene

Nabavite naše rješenje za profesionalnu službu za pomoć po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih naknada ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevno besplatno probno razdoblje kako biste stekli potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što čekaš? Počnite povećavati brzine odgovora već danas!

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako vladine organizacije mogu profitirati od upotrebe softvera za pomoć?

Postoje brojne prednosti korištenja softvera za pomoć, poput zadovoljstva kupaca, zadržavanja kupaca i učinkovitog tijeka rada.

Related Articles to Državne službe
Kako kontaktirati vcita korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

vcita kontakt korisničke podrške

LiveAgent je softver za korisničku službu koji omogućava VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Podržava službene kontakte putem telefona i društvenih medija te nudi mogućnost prijave na newsletter za najnovije vijesti i popuste. Uz to, LiveAgent pruža mogućnost izgradnje korisničkog računa i upravljanja nadzorne ploče. Sve informacije o LiveAgentu dostupne su na njihovoj web stranici, uz napomenu o korištenju kolačića.

LiveAgent nudi napredne ugrađene značajke koje vam pomažu rješavati zahtjeve korisnika iz jednog dijeljenog poštanskog pretinca na brz i efikasan način.

Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu

Tekst govori o rješenju za korisničku podršku i tiketing koje nudi tvrtka LiveAgent, uključujući dijeljeni poštanski pretinac gdje svi agenti imaju pristup istoj upravljačkoj ploči. Također se navodi kako je moguće besplatno kreirati račun na njihovoj web stranici uz korištenje poslovne e-mail adrese.

Omogućite svojim kupcima samostalan pronalazak odgovora koji su im potrebni. LiveAgent FAQ softver omogućava vam kreiranje odličnih korisničkih portala.

Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Tekst govori o važnosti FAQ stranica i najboljim praksama korisničke podrške za poboljšanje poslovanja i iskustva korisnika. Također se spominje softver LiveAgent koji pomaže tvrtkama u pružanju podrške korisnicima. Uz to, tekst opisuje online tehničku podršku i kako je najbolje pružiti kroz različite kanale.

Mnogo organizacija još uvijek zanemaruje tiketni sustav. To je uglavnom zbog nerazumijevanja prednosti koje on donosi.

Zašto vam je potreban tiketni sustav?

Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.

Koja su očekivanja i preferencije klijenata za vaše poduzeće? Možete naći statističke podatke u našem članku i provjeriti sami.

Očekivanja i preferencije

Pomoć u realnom vremenu je ocijenjena kao najvažnija značajka web stranice. Online potrošači su ocijenili odgovore na svoja pitanja od stvarne osobe tijekom procesa kupnje kao jednu od najvažnijih značajki. Live chat statistike su prikazane kao prednost i očekivanje klijenata. LiveAgent Demo nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i sustave za upravljanje pritužbama. Podrška portal omogućuje prebacivanje podataka, status sustava i zahtjev za prijedlog.

Predlošci odgovora korisnika za negativne, neutralne i pozitivne kritike. Spremite naše predloške kako biste svaki put profesionalno odgovorili.

Predlošci e-pošte za odgovor korisnika

Povratne informacije su važne za poslovne odluke jer pomažu poduzećima da poboljšaju svoje proizvode i usluge. Postoje dvije vrste povratnih informacija korisnika: tražene i neželjene. Tražene povratne informacije se traže putem anketa, intervjua za posao pri izlasku i upitnika, dok su neželjene povratne informacije one koje korisnici pružaju bez vašeg zahtjeva. Ako su korisnici zadovoljni vašom korisničkom službom i uslugom koju pružate, vjerojatnije je da će preporučiti vašu tvrtku svojim prijateljima i biti odani te nastaviti podržavati vaše poslovanje. 90% korisnika čita online recenzije prije posjeta poslovnoj web stranici, stoga je odgovaranje na javne recenzije još kritičnije kako bi se održalo zadovoljstvo korisnika.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo