Hvala na vašem interesu za doprinos našem blogu. Volimo gostujuće postove ali smo izbirljivi kada je u pitanju njihova kvaliteta. Trudimo se da pružimo informativan i unikatan sadržaj našoj publici: vlasnicima SaaS poduzeća, profesionalnim marketarima i stručnjacima za korisničku službu. Pošto nam je kvaliteta > količina, ne objavljujemo generički sadržaj koji je moguće pronaći bilo gdje na internetu.

Molimo pogledajte sljedeći vodič prije slanja vaših ideja za članke. Ako vam ne odgovorimo za 4-5 dana, nismo prihvatili vašu gostujuću objavu.

Logistika gostujuće objave:

  • predložite temu i pošaljite nam je

  • kada odobrimo temu, javit ćemo vam se putem emaila i poslati Upute ua gostujuće objave

  • krajnji rok i točan datum objave će biti zakazani nakon pregleda sažetka gostujuće objave
  • pratite ovaj popis: ideja za temu, sažetak, sadržaj, vvizualni sadržaj, raspored poveznica, opće smjernice za finalnu verziju

Popis za ideju za temu:

  • pročitajte naš blog da saznate koje teme smo već prije pokrili i koja vrsta sadržaja je bitna našim čitateljima – molimo da se sudržite od slanja već objavljenog ili nevažnog sadržaja
  • predložite 3-5 privlačnih ideja za teme u kojima ste stručni i bitne su za našu industriju a uključuju korisničku uslugu/podršku/uspjeh, help desk rješenja (live chat, korisnički portal, pozivni centar), digitalni marketing, SaaS itd.
  • podijelite neke od vaših prethodno objavljenih sadržaja putem emaila
  • pošaljite vaš prijedlog na hello@liveagent.com i dodajte “ice cream” u naslov

Popis za gostujuće objave:

  • jednom kada odobrimo temu, dobit ćete email od nas
  • popunite Upute o gostujućim objavama koje ćemo vam poslati
  • imajte na umu da cilj gostujuće objave nije samo omogućavanje izloženosti i poveznica nego i povećanje organskog prometa tako da biste trebali proučiti potencijalne ključne riječi s malom konkurencijom i velikom potražnjom prije slanja sažetka

Popis za sadržaj gostujuće objave:

  • LiveAgent se uvijek piše zajedno
  • najmanje 2000 riječi, po mogućnosti više
  • SEO optimizirajte svoj članak kako je naznačeno u Uputama za gostujuće objave
  • pisati u drugom licu (ti, tvoj), razgovorni ton i američki engleski
  • neka vaše rečenice budu kratke i jednostavne za razumjeti (Bez nepotrebnog sadržaja!)
  • ograničite svoje odjeljke na maksimalno 5 rečenica (odličan besplatni alat – Hemingway Editor)

  • koristite različite mogućnosti oblikovanja: jak tekst, točke s nabrajanjem, numerirani tekst
  • održavajte isti tip i veličinu fonta
  • svi naslovi trebaju biti pisani malim slovima, osim prve riječi i vlastitih imenica ili akronima (navedite sve akronime)
  • samo prvo slovo u novoj rečenici treba biti veliko
  • pišite akcijske savjete, statistike i druge zanimljive činjenice koje pružaju vrijednost čitatelju
  • provjerite gramatiku, čitljivost i plagijarizam
  • lektorirajte i dvaput provjerite prije slanja finalne verzije

Popis za vizualni sadržaj:

  • uključite: videa, prezentacije, infografike, GIF-ove, rasprave, citate, tvitove, cjenike, tablice, grafove, savjete i statistike
  • proizvodi povezani s temom mogu biti spomenuti
  • 5+ slika u članku – besplatne slike, snimke zaslona s poveznicama, vlastite slike (svaka slika treba biti do 100kb s ispravnim nazivom dokumenta, atributima i alternativnom oznakom), snimke zaslona sa strelicama su također u redu
  • izbjegavajte komercijalne fotografije i slike loše kvalitete
  • pošaljite sve vizualne elemente kao dodatak emailu kada šaljete finalnu verziju
  • bitnost i informativna vrijednost poveznice (preferiramo ne-promotivne poveznice)
  • pozicija poveznice treba izgledati prirodno
  • bez plaćenih ili sponzoriranih poveznica
  • kako bi zadržali visoku razinu kvalitete, ne prihvaćamo zahtjeve za poveznicama od web stranica koje nisu u našoj niši. To uključuje i ključne riječi koje već ciljamo organski.
  • promotivne poveznice imaju “nofollow” atribute za pretraživače
  • provjerite tekst poveznice i ključne riječi (povezane fraze, ključne riječi, sinonimi), na primjer, tiketing softver (sistemski tiketing alat, tiketing alat…) Izbjegavajte riječi poput “klikni ovdje” “ovdje su”, “pogledajte ovdje” i slično.
  • eksterni linkovi ne bi trebali biti uključeni u uvodni odjeljak, zaglavlje, podnožje, bočni izbornik ili zaključak objave
  • preferiramo organski promet veći od 1,000 ali prihvaćanje poveznice zavisi od sveukupne kvalitete stranice
  • 2-5 popratne eksterne poveznice (na autoritativne stranice ili one povezane s temom) i preferiramo svjež sadržaj (ne stariji od 3 godine, i koristite više izbora, ne samo jedan)
  • 2-5 interne poveznice na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ili bilo gdje gdje je naš brend spomenut u tekstu
  • izbjegavajte poveznice prema našoj konkurenciji kao izvor sadržaja (uklonit ćemo tu poveznicu i naći novi izvor sadržaja koji možemo povezati)
  • umetanje povratnih poveznica je prihvatljivo samo na blog objavama s oznakom “rast”, “podrška”, “live chat” i “help desk”.
  • izlazne poveznice nisu dopuštene s ovih stranica /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails//blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/

  • max. 2 vanjske poveznice na istu domenu
  • poveznice u biografiji autora nisu podržane
  • s .com domena, min. DR50+ (Ahrefs)
  • za internacionalne domene, min. DR30+ (Ahrefs)

Općeniti popis za finalnu verziju:

  • uključite svoju biografiju (max. 300 znakova) i fotografiju lica
  • ako želite da se vaš sadržaj promovira na našim društvenim mrežama, pošaljite nam poveznice na vaše račune društvenih medija
  • završna verzija se treba poslati kao Google doc s mogućnošću za komentiranje i povratne informacije
  • pošaljite na hello@liveagent.com
  • članak može biti odbijen zbog sljedećih razloga:
    • kopiran ili plagiran sadržaj
    • sadržaj napisan samo zbog linkova
    • sadržaj je pristran, uvredljiv ili nije po našim standardima
    • poslan nakon dogovorenog roka

bilješka: LiveAgent tim zadržava pravo uređivanja vašeg sadržaja kako bi pristajao našem stilu blogginga

Povezani članci
LiveAgent has created free, ready-to-use email templates for any company or an individual seeking to provide professional customer service.

Predlošci za email opomene

Otkrijte kako predlošci za email opomene mogu spriječiti nenamjerni gubitak prihoda uz LiveAgent. Naučite najbolje prakse, personalizirajte svoje dunning mejlove i iskoristite besplatne predloške za učinkovito upravljanje plaćanjima. Počnite besplatno i poboljšajte zadržavanje klijenata već danas!

Samopouzdano predstavite vašu iduću ideju za gostujući blog s naših 10 angažirajućih email predlošaka koji će se sigurno isticati u natrpanoj ulaznoj pošti.

Email predlošci za gostujući blogging

Otkrijte učinkovite email predloške za gostujući blogging koji će poboljšati vaš SEO, privući promet i podići svijest o brendu. Stvorite izvanredne gostujuće objave uz naše angažirajuće predloške i povećajte vidljivost svoje web stranice.

Iskoristite naše jako prilagodljive predloške e-maila za nadopunu za kozmetičke proizvode, pokvarljivu robu i još mnogo toga.

Predlošci e-maila za nadopunu

Otkrijte besplatne predloške e-maila za nadopunu koji potiču ponovne kupnje i povećavaju prihod B2C poduzeća. Saznajte kako iskoristiti ove prilagodljive alate za kozmetiku, hranu, pića i još mnogo toga, te zašto su ključni za vaše marketinške kampanje. Posjetite sada i povećajte svoj uspjeh!

Blogger je popularan i besplatan sustav za upravljanje sadržajem tipa bloga koji također podržava uključivanje LiveAgent chata uživo.

Blogger

Blogger je popularan i besplatan sustav za upravljanje sadržajem tipa bloga koji također podržava uključivanje LiveAgent chata uživo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start a Free Trial x