Hvala na vašem interesu za doprinos našem blogu. Volimo gostujuće postove ali smo izbirljivi kada je u pitanju njihova kvaliteta. Trudimo se da pružimo informativan i unikatan sadržaj našoj publici: vlasnicima SaaS poduzeća, profesionalnim marketarima i stručnjacima za korisničku službu. Pošto nam je kvaliteta > količina, ne objavljujemo generički sadržaj koji je moguće pronaći bilo gdje na internetu.

Molimo pogledajte sljedeći vodič prije slanja vaših ideja za članke. Ako vam ne odgovorimo za 4-5 dana, nismo prihvatili vašu gostujuću objavu.

Logistika gostujuće objave:

  • predložite temu i pošaljite nam je

  • kada odobrimo temu, javit ćemo vam se putem emaila i poslati Upute ua gostujuće objave

  • krajnji rok i točan datum objave će biti zakazani nakon pregleda sažetka gostujuće objave
  • pratite ovaj popis: ideja za temu, sažetak, sadržaj, vvizualni sadržaj, raspored poveznica, opće smjernice za finalnu verziju

Popis za ideju za temu:

  • pročitajte naš blog da saznate koje teme smo već prije pokrili i koja vrsta sadržaja je bitna našim čitateljima – molimo da se sudržite od slanja već objavljenog ili nevažnog sadržaja
  • predložite 3-5 privlačnih ideja za teme u kojima ste stručni i bitne su za našu industriju a uključuju korisničku uslugu/podršku/uspjeh, help desk rješenja (live chat, korisnički portal, pozivni centar), digitalni marketing, SaaS itd.
  • podijelite neke od vaših prethodno objavljenih sadržaja putem emaila
  • pošaljite vaš prijedlog na hello@liveagent.com i dodajte “ice cream” u naslov

Popis za gostujuće objave:

  • jednom kada odobrimo temu, dobit ćete email od nas
  • popunite Upute o gostujućim objavama koje ćemo vam poslati
  • imajte na umu da cilj gostujuće objave nije samo omogućavanje izloženosti i poveznica nego i povećanje organskog prometa tako da biste trebali proučiti potencijalne ključne riječi s malom konkurencijom i velikom potražnjom prije slanja sažetka

Popis za sadržaj gostujuće objave:

  • LiveAgent se uvijek piše zajedno
  • najmanje 2000 riječi, po mogućnosti više
  • SEO optimizirajte svoj članak kako je naznačeno u Uputama za gostujuće objave
  • pisati u drugom licu (ti, tvoj), razgovorni ton i američki engleski
  • neka vaše rečenice budu kratke i jednostavne za razumjeti (Bez nepotrebnog sadržaja!)
  • ograničite svoje odjeljke na maksimalno 5 rečenica (odličan besplatni alat – Hemingway Editor)

  • koristite različite mogućnosti oblikovanja: jak tekst, točke s nabrajanjem, numerirani tekst
  • održavajte isti tip i veličinu fonta
  • svi naslovi trebaju biti pisani malim slovima, osim prve riječi i vlastitih imenica ili akronima (navedite sve akronime)
  • samo prvo slovo u novoj rečenici treba biti veliko
  • pišite akcijske savjete, statistike i druge zanimljive činjenice koje pružaju vrijednost čitatelju
  • provjerite gramatiku, čitljivost i plagijarizam
  • lektorirajte i dvaput provjerite prije slanja finalne verzije

Popis za vizualni sadržaj:

  • uključite: videa, prezentacije, infografike, GIF-ove, rasprave, citate, tvitove, cjenike, tablice, grafove, savjete i statistike
  • proizvodi povezani s temom mogu biti spomenuti
  • 5+ slika u članku – besplatne slike, snimke zaslona s poveznicama, vlastite slike (svaka slika treba biti do 100kb s ispravnim nazivom dokumenta, atributima i alternativnom oznakom), snimke zaslona sa strelicama su također u redu
  • izbjegavajte komercijalne fotografije i slike loše kvalitete
  • pošaljite sve vizualne elemente kao dodatak emailu kada šaljete finalnu verziju
  • bitnost i informativna vrijednost poveznice (preferiramo ne-promotivne poveznice)
  • pozicija poveznice treba izgledati prirodno
  • bez plaćenih ili sponzoriranih poveznica
  • kako bi zadržali visoku razinu kvalitete, ne prihvaćamo zahtjeve za poveznicama od web stranica koje nisu u našoj niši. To uključuje i ključne riječi koje već ciljamo organski.
  • promotivne poveznice imaju “nofollow” atribute za pretraživače
  • provjerite tekst poveznice i ključne riječi (povezane fraze, ključne riječi, sinonimi), na primjer, tiketing softver (sistemski tiketing alat, tiketing alat…) Izbjegavajte riječi poput “klikni ovdje” “ovdje su”, “pogledajte ovdje” i slično.
  • eksterni linkovi ne bi trebali biti uključeni u uvodni odjeljak, zaglavlje, podnožje, bočni izbornik ili zaključak objave
  • preferiramo organski promet veći od 1,000 ali prihvaćanje poveznice zavisi od sveukupne kvalitete stranice
  • 2-5 popratne eksterne poveznice (na autoritativne stranice ili one povezane s temom) i preferiramo svjež sadržaj (ne stariji od 3 godine, i koristite više izbora, ne samo jedan)
  • 2-5 interne poveznice na LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit ili bilo gdje gdje je naš brend spomenut u tekstu
  • izbjegavajte poveznice prema našoj konkurenciji kao izvor sadržaja (uklonit ćemo tu poveznicu i naći novi izvor sadržaja koji možemo povezati)
  • umetanje povratnih poveznica je prihvatljivo samo na blog objavama s oznakom “rast”, “podrška”, “live chat” i “help desk”.
  • izlazne poveznice nisu dopuštene s ovih stranica /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails//blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/

  • max. 2 vanjske poveznice na istu domenu
  • poveznice u biografiji autora nisu podržane
  • s .com domena, min. DR50+ (Ahrefs)
  • za internacionalne domene, min. DR30+ (Ahrefs)

Općeniti popis za finalnu verziju:

  • uključite svoju biografiju (max. 300 znakova) i fotografiju lica
  • ako želite da se vaš sadržaj promovira na našim društvenim mrežama, pošaljite nam poveznice na vaše račune društvenih medija
  • završna verzija se treba poslati kao Google doc s mogućnošću za komentiranje i povratne informacije
  • pošaljite na hello@liveagent.com
  • članak može biti odbijen zbog sljedećih razloga:
    • kopiran ili plagiran sadržaj
    • sadržaj napisan samo zbog linkova
    • sadržaj je pristran, uvredljiv ili nije po našim standardima
    • poslan nakon dogovorenog roka

bilješka: LiveAgent tim zadržava pravo uređivanja vašeg sadržaja kako bi pristajao našem stilu blogginga

Povezani članci
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademija

Otkrijte sveobuhvatan vodič za korisničku podršku na LiveAgent Akademiji! Poboljšajte vještine i optimizirajte korisničko iskustvo.

LiveAgent nudi planove koji počinju od 15 $ po agentu mjesečno i uključuju tiketiranje putem e-pošte, značajku chata uživo, bazu znanja i još mnogo toga. Cijeli paket dostupan je za 69 $ po agentu mjesečno.

LiveAgent cjenik

LiveAgent cjenik: Odaberite plan korisničke podrške od $15 mjesečno. 30 dana besplatno, bez ugovora i skrivenih troškova!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

Maksimizirajte korisničko iskustvo s LiveAgent integracijama i proširite funkcionalnosti vašeg podrškog softvera jednostavno i učinkovito!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcionalnosti

Otkrijte sve moćne funkcionalnosti LiveAgent-a za višekanalnu podršku. Poboljšajte korisničko iskustvo uz napredne alate!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x