Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Obuka za agente korisničke službe na engleskom jeziku u pozivnim centrima ključna je za pružanje kvalitetne korisničke podrške. Učinkovita komunikacija, pažljivo slušanje klijenata i pružanje prilagođenih rješenja su ključni. Nepružanje dobre korisničke usluge može rezultirati negativnim posljedicama.
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.
Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u
Zamijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet brenda i izgradili povjerenje kod klijenata. Video vodič olakšava postupak zamjene loga. Besplatno kreirajte račun i isprobajte!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.