Tražite alternativu za LiveCall?

Telefonska podrška samo je početak. Dobijte e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja kako biste svojim kupcima pružili više mogućnosti.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Pozivni centar za podršku

Pored svih ostalih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Brzo se i jednostavno postavlja!

Obiluje značajkama

Više od 175 značajki kako bi vaš rad bio lakši i ugodniji.

Povoljne cijene

LiveAgent sadrži cijeli paket po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili se odlučite za zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

smart phone calling

Moćna alternativa za LiveCall

Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu uz e-poštu, chat uživo, društvene mreže i bazu znanja.

Dajte svojim korisnicima više mogućnosti da se povežu s vama i pretvorite ih u kupce koji plaćaju. Sve ovo dobivate po cijeni koja vam neće upropastiti budžet.

Najbrži chat uživo

Chat uživo pruža vam najbrži način da se vaši kupci povežu s vama. Možete povećati broj konverzija i učinkovito pretvoriti posjetitelje stranica u kupce koji plaćaju.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Možete li držati korak?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Pozivni centar za podršku

Pozivni centar je jednostavan za postavljanje i lako se koristi. Sučelje LiveAgent-a glatko će vas voditi kroz čitav postupak. Povežite se sa svojim kupcima putem preglednika, telefona ili bilo koje druge opreme po vašem izboru.

LiveAgent brine o svemu za vas, tako da nema potrebe za pružateljima usluga treće strane. Možete se usredotočiti na bitne stvari i pružiti podršku svojim korisnicima bez dodatnih muka.

Zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Savings illustration

Dobijte više i uštedite više

Pružiti dodatne mogućnosti svojim kupcima i agentima ne znači da ih morate preplatiti. LiveAgent ima tri izvrsna plaćena plana koja obiluju najboljim alatima i značajkama za pružanje korisničke podrške.

Ako to želite, uvijek možete kupiti zasebne značajke bez da ih preplatite. Kliknite ispod i saznajte više.

Usporedite nas s drugim softverom za pozivni centar

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima za pozivni centar? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za LiveCall
    Obuka za agente korisničke službe na engleskom jeziku u pozivnim centrima ključna je za pružanje kvalitetne korisničke podrške. Učinkovita komunikacija, pažljivo slušanje klijenata i pružanje prilagođenih rješenja su ključni. Nepružanje dobre korisničke usluge može rezultirati negativnim posljedicama.

    Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika

    Obuka za agente korisničke službe na engleskom jeziku u pozivnim centrima ključna je za pružanje kvalitetne korisničke podrške. Učinkovita komunikacija, pažljivo slušanje klijenata i pružanje prilagođenih rješenja su ključni. Nepružanje dobre korisničke usluge može rezultirati negativnim posljedicama.

    LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

    LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

    LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, te dodavanje oznaka za kategorizaciju i prioritetizaciju. Pruža učinkovitu komunikaciju s klijentima i nudi besplatni demo.

    LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

    Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

    LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

    Zamijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet brenda i izgradili povjerenje kod klijenata. Video vodič olakšava postupak zamjene loga. Besplatno kreirajte račun i isprobajte!

    Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u

    Zamijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet brenda i izgradili povjerenje kod klijenata. Video vodič olakšava postupak zamjene loga. Besplatno kreirajte račun i isprobajte!

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x