Besplatna proba

Važnost tiketinga

Sustavi za tiketing mogu poboljšati iskustvo korisničke službe za agente kao i za klijente. Sustavi se integriraju s aplikacijama treće strane i sadrže ugrađene sustave za upravljanje korisničkim vezama, što olakšava prikupljanje, pregled i uređivanje kontekstualnih informacija o klijentima. U osnovi, tiketing sustavi pružaju agentima dobre temelje za dobre korisničke podrške i grade uspjeh.
Sustav im omogućuje pružanje stručne i personalizirane usluge poboljšavajući korisničko iskustvo i prihod kompanije. Korelacija je neporeciva. Prema pisanje Forbesa, 84% kompanija koje rade na poboljšanju svog korisničkog iskustva je primijetilo povećanje prihoda. Dodatno, zadovoljstvo korisnika povećava prihod, djelimično i zbog pozitivne usmene predaje. Kako piše Salesforce, čak 72% zadovoljnih korisnika je voljno podijeliti svoje iskustvo s prijateljima, obitelji, suradnicima i online.
Međutim, veliki broj poduzeća smatra da je ulaganje u tiketing softver nepotrebno. Kao rezultat toga, cijelo poslovanje pati — od predstavnika korisničke službe do izvora prihoda. Prema anketi koju je proveo Parature, 42% agenata ne može riješiti upite u korisničkoj službi zbog zastarjelih ili nepovezanih sustava. To čini korisnike frustriranima, pa ih 22% napušta kolica za kupnju te dolazi do 97% odljeva bez ostavljanja povratnih informacija ili razloga zašto. Nepovezani sustavi i loša interakcija s korisnicima također doprinose napuštanju posla u korisničkoj službi, a prosječna stopa napuštanja je 29% godišnje.
#RješavanjeTiketa

42%

agenata ne može riješiti upite korisnika zbog zastarjelih ili nepovezanih sustava.
Parature
#CSRStopaNapuštanja
Prosječna godišnja stopa napuštanja posla predstavnika u korisničkoj službi je

29%

LinkedIn
research_13_29percent
#OdljevKlijenata

97%

odljeva čine klijenti koji ne ostave povratne informacije ili razloge zašto.
Mixpanel
research_13_97percent
#PovećanjePrihoda

84%

kompanija koje rade na poboljšanju korisničkog iskustva je primijetilo povećanje prihoda.
Forbes
research_13_84percent
#PozitivnaUsmenaPredaja

72%

korisnika će podijeliti svoje dobro iskustvo s podrškom s drugim ljudima.
Salesforce
research_13_72percent
#KorisniciNapuštajuKolica

22%

korisnika je napustilo kolica za kupnju zbog manjka informacija.
Tyche Softwares
research_13_22percent

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo