Sadržaj
Knowledge base statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Customer service statistics
Twitter je društvena mreža koja se često koristi za kontaktiranje poduzeća. Prema istraživanjima, 31% kupaca tvrdi da se kontaktiralo tvrtku putem Twittera, a 83% korisnika koji su dobili odgovor preko Twittera su se osjećali bolje prema poduzeću. Očekivano vrijeme odgovora na Twitteru bi trebalo biti unutar sat vremena.
Korisnička podrška na Twitteru može povećati pouzdanost poduzeća, baš kao i Facebook. Prema tvrdnjama Twittera, 83% Twitter korisnika koji su se javili poduzeću putem tvita – i dobili odgovor – se osjećalo bolje u vezi poduzeća i bilo sklonije poslovati s njime.
Iako Twitter nije najpopularniji kanal društvenih medija, još uvijek se često koristi za korisničku službu. Prema Forresteru, 31% korisnika kaže da se obratili tvrtki putem Twittera. Ovo ističe značaj dobro implementirane platforme za korisničku službu na društvenim medijima u održavanju pozitivnih odnosa s klijentima.
Međutim, iznenađujuće, samo 3% tvitova o problemima korisničke službe imenuje korisničko ime tvrtke koristeći simbol @, što znatno otežava ispunjavanje očekivanja korisnika o vremenu odgovora. Prema Lithiumu, 78% kupaca koji se žale brendu na Twitteru očekuju dobiti odgovor u roku od sat vremena.
kupaca koji se žale na brend na Twitteru očekuje odgovor u roku od sat vremena.
Lithium
#ProblemiKorisničkePodrške
tvitova o problemima s korisničkom podrškom izravno označava korisničko ime poduzeća koristeći @ simbol
MarketingLand
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma