Besplatna proba
research_23_illu

Twitter

Korisnička podrška na Twitteru može povećati pouzdanost poduzeća, baš kao i Facebook. Prema tvrdnjama Twittera, 83% Twitter korisnika koji su se javili poduzeću putem tvita – i dobili odgovor – se osjećalo bolje u vezi poduzeća i bilo sklonije poslovati s njime.
Iako Twitter nije najpopularniji kanal društvenih medija, još uvijek se često koristi za korisničku službu. Prema Forresteru, 31% kupaca tvrdi da je kontaktiralo poduzeće putem Twittera.
Međutim, iznenađujuće, samo 3% tvitova o problemima korisničke službe imenuje korisničko ime tvrtke koristeći simbol @, što znatno otežava ispunjavanje očekivanja korisnika o vremenu odgovora. Prema Lithiumu, 78% kupaca koji se žale brendu na Twitteru očekuju dobiti odgovor u roku od sat vremena.
#Twitter

31%

kupaca tvrdi da je kontaktiralo poduzeće putem Twittera. Forrester
Meditator graf standing woman
#Twitter

78%

kupaca koji se žale na brend na Twitteru očekuje odgovor u roku od sat vremena.
Lithium
#ProblemiKorisničkePodrške

3%

tvitova o problemima s korisničkom podrškom izravno označava korisničko ime poduzeća koristeći @ simbol
MarketingLand
research_23_3percent
#Twitter

83%

korisnika Twittera koji su poslali tvit poduzeću– i dobili odgovor – se osjeća bolje u vezi s poduzećem i vjerojatno će nastaviti poslovanje s njima.
Twitter
research_23_83percent

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo