Besplatna proba
research_21_illu

Presjek društvenih medija

Unatoč rastućoj popularnosti, društveni mediji nisu preferirana metoda korisničke podrške za većinu potrošača. U anketi, samo 16% njih je reklo da im je ta metoda draža od emaila ili live chata. Međutim, poduzeća su prepoznala da im pružanje podrške putem društvenih medija pomaže u rastu, jer je omjer za odgovorene poruke vs. zalaganje za brend na društvenim medijima 9:1. Nadalje, 10% svog prometa web stranice dolazi od posjetitelja s društvenih medija. Dalje, 84% Amerikanaca kaže da je dobilo odgovor putem društvenih medija od kompanije koju su kontaktirali.
Unatoč raširenom vjerovanju, vrijeme odgovora putem društvenih medija je prilično sporo. Razlog može biti to što većina agenata nema pristup sustavima korisničke podrške koji imaju integrirane društvene medije, tako da ne dobiju notifikaciju kada prime poruke od klijenata. Anketa koju je proveo Parature podržava ovu ideju te tvrdi da 42% agenata ne može riješiti upite klijenata zbog zastarjelih ili nepovezanih sustava. Stoga klijenti u prosjeku čekaju devet sati da dobiju odgovor putem društvenih medija.
Baš kao i svaki drugi komunikacijski kanal, društveni mediji imaju svoju špicu. Na primjer, većina tiketa dolazi između 15:00 i 18:00, što pokazuje porast korištenja društvenih medija nakon završetka škole i radnog dana. Kada govorimo o količini tiketa na društvenim mrežama, naše istraživanje pokazuje da prosječna kompanija primi oko 20 tiketa putem društvenih medija svaki dan; 10 s Facebooka, pet s Twittera, četiri s Instagrama i jedan s Vibera. Oko 20% tih tiketa se ignorira jer se smatra da su spam, samopromocija ili nevažni.
#VrijemeOdgovoraNaMedijima #DruštveniMediji
Prosječno vrijeme čekanja na društvenim medijima je

9 sati.

The 2015 Customer Experience Outlook
Meditator graf man
#DruštveniMediji
Prosječna kompanija primi
dnevno.
LiveAgent
#DruštveniMediji
Oko

20%

upita putem društvenih medija bude ignororano.
LiveAgent
research_21_20percent
#DruštveniMediji

84%

Amerikanaca kaže da je dobilo odgovor putem društvenih medija od kompanije koju su kontaktirali.
Microsoft
research_21_84percent
#DruštveniMediji #ŠpicaPodrške
Špica za podršku putem društvenih medija traje

15:00 - 18:00

LiveAgent
Meditator graf woman
#DruštveniMediji
Stopa odgovora na poruke vs. stopa zalaganja za podršku putem društvenih medija je

9:1

LiveAgent
research_21_9_to_1
#DruštveniMediji

42%

klijenata preferira live chat a samo 23% email te 16% društvene medije ili forume.
Super Office
research_21_42percent
#UpitiKorisnika

42%

agenata nije u mogućnosti riješiti upite klijenata zbog zastarjelih ili nepovezanih sustava.
Parature
#PosjetiteljiDruštvenihMedija #PrometWebStranice
U prosjeku,

10%

cjelokupnog prometa web stranice dolazi od posjetitelja s društvenih medija.
LiveAgent
Meditator graf standing woman
#TiketiDruštvenihMedija
Prosječna kompanija primi

20 tiketa

na društvenim medijima svaki dan.
LiveAgent
Meditator graf man

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo