Besplatna proba
research_26_illu

Očekivanja na društvenim medijima

Iako su društveni mediji jedan od kanala korisničke podrške koji klijenti najmanje preferiraju, potražnja je i dalje velika. Više od 63% korisnika očekuje da poduzeća nude korisničku podršku putem svojih društvenih medija – a 90% korisnika društvenih medija se već povezivalo s brendom ili poduzećem preko platforme po njihovom izboru.
Nakon kontaktiranja brendova putem društvenih medija, 40% potrošača očekuje odgovor unutar jednog sata, dok 79% očekuje odgovor unutar 24 sata. Ako su njihova očekivanja ispunjena i imaju pozitivno iskustvo, postaju 71% skloniji preporučiti brend ostalima putem društvenih medija.
#DruštveniMediji

63%

klijenata zapravo očekuje od poduzeća da im ponudi korisničku podršku putem svojih društvenih medija – a

90%

korisnika društvenih medija je već kontaktiralo brend ili poduzeće putem platforme po vlastitom izboru
Super Office
#OdličnaIskustva
Vjerojatnost da će potrošač preporučiti brend drugima putem društvenih medija nakon pozitivnog iskustva je oko

71%

Statista
research_26_71percent
#DruštveniMediji

40%

potrošača očekuje od brenda odgovor unutar jednog sata od kontaktiranja putem društvenih medija, dok

79%

očekuje odgovor unutar 24 sata.
Ambassador

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo