Besplatna proba
research_18_illu

Očekivanja i preferencije

Klijenti imaju različita očekivanja za svaki kanal podrške, uključujući live chat. Pošto live chat obuhvaća podršku u realnom vremenu, većina klijenata očekuje odgovor na svoj upit gotovo odmah nakon slanja početne live chat poruke. Prema istraživanju koje je proveo Live Chat Benchmark Report, očekivanja klijenata za vrijeme odgovora na chat su veća nego za email. Obično, klijenti očekuju odgovor na live chatu za 6 do 15 sekundi. Međutim, u stvarnosti je prosječno vrijeme čekanja za odgovor na chatu 45 sekundi..
Međutim, zanimljivo je da 95% klijenata cijeni detaljnu i visokokvalitetnu podršku više nego brzinu odgovora kada je u pitanju live chat. Zbog toga većina klijenata (86%) također preferira ljudsku interakciju umjesto chatbotova, pošto oni imaju prilično ograničene odgovore i često ne pružaju podršku koju klijenti trebaju.Kao rezultat toga, 44% online potrošača je ocijenilo odgovore na svoja pitanja od stvarne osobe tijekom procesa kupnje jednom od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi.
#OčekivanjaZaOdgovor
Klijenti imaju veća očekivanja za brzinu odogovora na chat nego za email – prosječno vrijeme čekanja za chat je

45 sekundi

Mjerila za live chat Izvještaj 2017
#OčekivanjaOdgovora
Prosječno očekivanje za prvi odgovor na live chatu je

6 - 15 sekundi.

Freshworks
research_18_6 15sec
#VisokokvalitetnaPodrška

95%

klijenata cijeni detaljnu, visokokvalitetnu podršku više od brzine kada je u pitanju live chat.
Smallbiztrends
Research call center with stars
#Chatbotovi

86%

potrošača preferira stvarne osobe u odnosu na chatbotove.
Forbes
Meditator graf standing woman
#PomoćURealnomVremenu

44%

online potrošača je ocijenilo odgovore na svoja pitanja od stvarne osobe tijekom procesa kupnje jednom od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi. Super Office
Meditator graf woman

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo