Besplatna proba
research_6_illu

Najviše preferirani kanali

Svaka grupa potrošača ima različite preferencije kada je u pitanju kontaktiranje tvrtki. Na primjer, neki preferiraju chat uživo, dok drugi preferiraju telefonsku podršku. Međutim, jedna zajednička karakteristika koju dijele gotovo sve grupe potrošača je da preferiraju samoposlužne opcije više nego stvarnu interakciju s podrškom. Prema istraživanju koje je proveo American Express, 60% potrošača iz SAD-a kaže da je njihov omiljeni kanal za jednostavne upite digitalni samoposlužni alat. Samoposluživanje je vrlo traženo jer je brže od od tradicionalne podrške i zahtijeva manje truda. Kao rezultat toga, prosječno poduzeće svake godine zaprimi više od 325.000 pregleda svojih stranica za podršku. Dakle, koliko su popularni drugi kanali? Prema SuperOfficeu, 42% korisnika preferira online chat, 23% e-mail, a 16% društvene mreže ili forume.
Međutim, unatoč preferencijama potrošača, naši nalazi pokazuju da je e-mail najčešće korišteni kanal podrške te da prosječno poduzeće zaprima otprilike 10.500 e-mailova mjesečno. Chat uživo je drugi najpopularniji s više od 6000 chatova mjesečno, a slijede 672 telefonska poziva i prosječno 394 pregleda baza znanja. Najmanje korišteni komunikacijski kanali su društveni mediji, s više od 60 Facebook poruka, 60 Tweetova i 2 Instagram komentara mjesečno.
Napominjemo da se statistika naše korisničke službe isključivo temelji na podacima prikupljenim od naših klijenata, te se proteže u više industrija. Stoga podaci mogu biti potpuno različiti za poduzeća s fokusom na eCommerce ili ona u drugom sektoru.
#Samoposluga #JednostavniUpiti

60%

potrošača iz SAD-a kaže da je njihov omiljeni kanal za jednostavne upite digitalni samoposlužni alat.
American Express
Meditator graf man
#KoličinaTiketa
Količina tiketa po kanalu podrške
LiveAgent
#WebPromet
Prosječna baza znanja poduzeća ima

325,000 pregleda godišnje

LiveAgent
research_6_325000
#PreferiraniKanali

42%

korisnika preferira chat uživo, njih samo 23% e-mail a društvene mreže ili forume 16%.
Super Office
research_6_42
#InternePoruke
Preko

60%

poruka s naredbama je poslano putem internih poruka umjesto emaila u radnim okruženjima klijenata.
Prema spp.co
Meditator graf standing woman

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo