Mjerila podrške putem društvenih medija uključuju vrijeme odgovora, vrijeme rukovanja tiketima, trošak po kontaktu, stopu zadovoljstva klijenata, NPS i CES ocjene, te količinu tiketa u odnosu na industriju. Analizom metrika pojedinačnih kanala otkriva se prosječno vrijeme odgovora na Twitteru, Facebooku, Instagramu i Viberu. Osim za promociju proizvoda i odgovore na pitanja, društvenim medijima može se koristiti za hvatanje novih klijenata, ali stopa konverzije je niska. Ovo izvješće je dostupno samo na hrvatskom jeziku.
Mjerila podrške putem društvenih medija su različita od industrije do industrije. Stoga je izazov ponuditi točan presjek iskorištenosti kanala i njihove važnosti. Maloprodajna i eCommerce poduzeća, na primjer, primaju značajno više upita putem društvenih medija u odnosu na SaaS i zdravstvene kompanije, što se ocrtava u njihovom vremenu odgovora.
Na primjer, poduzeća koja koriste društvene medije kao jedan od primarnih kanala za podršku imaju vrijeme odgovora od otprilike 15 minuta. S druge strane, prosječno poduzeće odgovori za 2-4 sata a najsporije zabilježeno vrijeme odgovora je 72 sata. Dodatno, 50% klijenata kaže da je dobilo odgovor unutar 4 sata od podnošenja upita a 90% kaže da je dobilo odgovor unutar 24 sata.
Kako bismo u potpunosti razumjeli vrijeme potrebno za odgovor putem društvenih medija, moramo analizirati metrike pojedinačnih kanala. Naša saznanja pokazuju da Twitter i Facebook imaju prosječno vrijeme odgovora od tri sata, Instagram četiri sata, a Viber 12 sati.
Ove metrike pokazuju da je podrška putem društvenih medija obično dva puta brža od podrške putem korisničkog portala ali i dva puta sporija od podrške putem telefona ili chata. Nadalje, naše istraživanje pokazuje da je prosječno vrijeme rješavanja upita na društvenim medijima u prvom pokušaju 24 sata a vrijeme potrebno za potpuno rješavanje je 48 sati.
Prosječno vrijeme rukovanja (AHT) za upite putem društvenih medija je 5 minuta, što je relativno brzo. Za to vrijeme agenti podrške pišu svoje odgovore i ponekad transferiraju ili eskaliraju trenutni tiket. Sudeći po mjerilima za društvene medije, samo 0.5% tiketa na društvenim medijima se transferira prije rješavanja a oko 10% ih se eskalira na druge kanale za podršku. Zbog toga je trošak po kontaktu na društvenim medijima prilično nizak, s prosjekom od $3 po kontaktu. U prosjeku, poduzeće generira oko deset novih tiketa na društvenim mrežama svaki dan. Procjena je da je izvor 60% upita putem društvenih medija Facebook, 25% Twitter, 10% Instagram i 5% Viber. Zanimljivo je da se samo 1% klijenata obrati podršci putem društvenih medija nakon što su drugi kanali podrške bili neuspješni. Osim za promociju proizvoda i odgovore na pitanja, poduzeća mogu koristiti društvene medije za hvatanje potencijalnih klijenata. Prosječna kompanija ulovi pet zasebnih mogućih kupaca putem društvenih medija svaki dan. Nažalost, stopa konverzije je jako niska, te je samo 1% posjetitelja konvertirano. Općenito, klijenti koji dobivaju podršku putem društvenih medija su zadovoljni njome. Mjerila za korisničku podršku putem društvenih medija sugeriraju da je prosječan skor za zadovoljstvo korisnika 70%, prosječna vjernost kupca je +20 a prosječan skor za trud korisnika 10.
#DruštveniMediji
Prosječno vrijeme odgovora za
LiveAgent
#PodrškaNaDruštvenimMedijima
Prosječno vrijeme rukovanja za tikete podrške putem društvenih medija je
LiveAgent
#VrijemeOdgovora
klijenata dobije odgovore unutar 4 sata a 90% njih dobije odgovore unutar 24 sata od kontaktiranja korisničke podrške putem društvenih medija.
LiveAgent
#DruštveniMediji
Vrijeme potrebno za rješavanje upita iz prvog pokušaja putem društvenih medija je
a za potpuno rješavanje je 48 sati, u prosjeku.
LiveAgent
#CES
CES (ocjena truda korisnika) za društvene medije iznosi
LiveAgent
#DruštveniMediji
Prosječno poduzeće ima deset tiketa putem društvenih medija
dnevno.
LiveAgent
#HvatanjeKlijenata
Tiketi podrške na društvenim mrežama generiraju
u prosjeku svaki dan.
LiveAgent
#VrijemeOdgovora
Podrška putem društvenih medija je obično 2x brža od podrške putem korisničkog portala ali 2x sporija od podrške putem chata ili telefona.
LiveAgent
#VrijemeOdgovora
Najbrže vrijeme odgovora putem društvenih medija je oko
prosječno vrijeme odgovora putem društvenih medija je
a najsporije vrijeme odgovora putem društvenih medija je oko
LiveAgent
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma