Besplatna proba
research_20_illu

Mjerila korisničkog portala

Nesrazmjer očekivanja i stvarnosti kada su u pitanju korisnički portali je očit. Većina klijenata preferira neovisno rješavanje problema i očekuje da će pronaći posebne sekcije za samopomoć na web stranicama poduzeća. Naše istraživanje pokazuje da je preko 77% klijenata izjavilo da je koristilo samoposlužni portal u prošlosti, od toga je 60% njih tražilo pomoć putem stolnih računala, 38% na mobilnim uređajima i 2% na tabletima. No stvarnost je da jako malo poduzeća (10%) omogućuje samoposlužne alate kao što su korisnički portali. Nadalje, samo 2% njih koristi forume za izgradnju online zajednica a samo 1% njih koristi višejezične baze znanja za pomoć klijentima na različitim jezicima.
Kao dodatak tome što jako malo poduzeća nudi usluge korisničkog portala, njihovo vrijeme odgovora je sporo. Naše izvješće o mjerilima pokazuje da 10% upita korisnika predanih putem korisničkog portala bude odgovoreno unutar sat vremena. 60% pitanja bude odgovoreno unutar 24 sata a 90% unutar 48 sati. Prosječno vrijeme za prvi odgovor je 6 sati a prosječno vrijeme rukovanja za tiket na korisničkom portalu je 2 do 3 dana. Nakon rješavanja tiketa, potrebno je 10 minuta za završavanje svih popratnih zadataka. 
Korisnički portali se hvale sa 95% stope rješavanja i 95% stope odgovora unatoč sporom odgovaranju. Također imaju visok CSAT (92%), +45 NPS  i CES ocjenu 10, što pokazuje da su klijenti u osnovi zadovoljni s uslugom koju dobivaju. Što se tiče količine tiketa, naše istraživanje pokazuje da u prosjeku, korisnički portal prima pet tiketa dnevno i ima deset tiketa zaostatka . Dodatno, 0.25 tiketa je transferirano prije rješavanja a 80% tiketa korisničkog portala bude predano tijekom radnog vremena. Kada je u pitanju trošak po tiketu, upiti na korisničkom portalu su relativno povoljni za odgovaranje a prosječni trošak po kontaktu iznosi $5.
#SamoposlužniPortali #IzvješćaPotrošača

77%

potrošača je izjavilo da su koristili samoposlužni portal.
Microsoft
Meditator graf standing woman
#KorisničkiPortali

60%

klijenata je tražilo pomoć putem stolnog računala

38%

na mobilnim uređajima

2%

koristeći tablet.
LiveAgent
#BazeZnanja

Samo 1%

kompanija koristi višejezične baze znanja za pomoć klijentima na različitim jezicima.
LiveAgent
research_20_only_1
#Forumi

2%

kompanija koristi forume za izgradnju online zajednice.
LiveAgent
research_20_2percent
#KorisničkiPortal

10%

kompanija koristi korisničke portale.
LiveAgent
research_20_10percent
#StopeRješavanja
Stopa rješavanja za korisničke portale je

95%

LiveAgent
research_20_95percent
#VrijemeRukovanjaTiketom
Prosječno vrijeme rukovanja za tikete na korisničkom portalu je oko

2-3dana.

LiveAgent
#RadNaPortalu #KorisničkiPortal
Prosječno vrijeme rada na tiketu korisničkog portala nakon njegovog rješavanja je

10 minuta

Tyche Softwares
Meditator graf woman
#TransferiTiketa
Tiket na korisničkom portalu prođe kroz prosječno

0.25

transfera prije rješavanja.
LiveAgent
#TrošakPoKontaktu
Prosječan trošak korisničkog portala po kontaktu je

$5

LiveAgent
research_20_5usd
#VrijemeOdgovora
Za korisničke portale, prosječno vrijeme potrebno za prvi odgovor je

6 sati

LiveAgent
research_20_6hours
#CSAT
Korisnički portal ima

92%

ocjenu zadovoljstva (CSAT).
LiveAgent
research_20_92percent
#IntervaliZaOdgovor

10%

upita klijenata predanih putem korisničkog portala bude odgovoreno unutar sat vremena, 60% unutar 24 sata a 90% unutar 48 sati.
LiveAgent
#NPS
Prosječna ocjena vjernosti (NPS) za korisničke portale je

+45

LiveAgent
research_20_+45
#CES #KorisničkiPortal
Prosječna ocjena truda klijenta (CES) za korisničke portale je

deset.

LiveAgent
Meditator graf man
#ZaostatakTiketa
Broj tiketa podrške u zaostatku na korisničkom portalu je obično

četiri.

LiveAgent
#KoličinaTiketaNaPortalu
Prosječan broj tiketa za korisnički portal je

5 dnevno.

LiveAgent
research_20_5perday
#KorisničkiPortali

80%

tiketa bude predano na korisničke portale tijekom radnog vremena a 20% nakon radnog vremena.
LiveAgent
research_20_80percent
#KoličinaOdgovoraNaTikete
Prosječna količina odgovora za korisničke portale je

95%

LiveAgent
Meditator graf standing woman

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo