Sadržaj
Knowledge base statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Customer service statistics
Korištenje korisničke podrške uključuje samoposlugu, baze znanja i pozivni centar. Klijenti preferiraju samoposlužne kanale, a 91% bi koristilo online baze znanja ako su dostupne. Softver za korisničku podršku se također koristi za nadzor SLA i kreiranje korisničkih portala.
Help desk softver se primarno koristi za preusmjeravanje svih komunikacija u ujedinjenu ulaznu poštu. Međutim, može se i koristiti za upravljanje i nadzor SLA (77% korisničke podrške ima formalni ugovor o razini usluge), spremanje podataka klijenata i kreiranje korisničkih portala. Korisnički portali su samoposlužna čvorišta koja sadrže baze znanja popunjene člancima, forume i FAQ koji odgovaraju na najčešće korisničke upite. Samoposlužni portali su jedna od najomiljenijih značajki korisničke podrške jer omogućuju poduzećima da pružaju podršku 24/7.
Po pisanju Harvard Business Reviewa, više od 81% korisnika pokušava riješiti problem samostalno prije nego se obrate predstavnicima korisničke službe jer to zahtijeva manje truda i vremena. Stoga, više od 91% anketiranih je izjavilo da bi radije koristilo online bazu znanja ako je dostupna i prilagođena njihovim potrebama.
Ako korisnici ne nađu željene odgovore u bazi znanja, obratit će se ostalim kanalima. Prema anketi, 40% korisnika kontaktira pozivni centar nakon što ne uspiju naći rješenje u samoposlužnim kanalima.
#BazeZnanja
anketiranih je izjavilo da bi koristilo online baze znanja da su dostupne i prilagođene njihovim potrebama.
ZenDesk
#KorisniciPreferiraju
svih korisnika pokušava riješiti probleme samostalno prije nego li se obrate predstavnicima korisničke podrške.
Harvard Business Review
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma