Besplatna proba
research_11_illu

Korištenje korisničke podrške

Softver za korisničku podršku se primarno koristi za preusmjeravanje svih komunikacija u ujedinjenu ulaznu poštu. Međutim, može se i koristiti za upravljanje i nadzor SLA (77% korisničke podrške ima formalni ugovor o razini usluge), spremanje podataka klijenata i kreiranje korisničkih portala. Korisnički portali su samoposlužna čvorišta koja sadrže baze znanja popunjene člancima, forume i FAQ koji odgovaraju na najčešće korisničke upite. Samoposlužni portali su jedna od najomiljenijih značajki korisničke podrške jer omogućuju poduzećima da pružaju podršku 24/7.
Po pisanju Harvard Business Reviewa, više od 81% korisnika pokušava riješiti problem samostalno prije nego se obrate predstavnicima korisničke službe jer to zahtijeva manje truda i vremena. Stoga, više od 91% anketiranih je izjavilo da bi radije koristilo online bazu znanja ako je dostupna i prilagođena njihovim potrebama.
Ako korisnici ne nađu željene odgovore u bazi znanja, obratit će se ostalim kanalima. Prema anketi, 40% korisnika kontaktira pozivni centar nakon što ne uspiju naći rješenje u samoposlužnim kanalima.
#SLARasprostranjenost #UgovorORaziniUsluge

77%

korisničkih podrški ima formalne ugovore o razini usluge (SLA). SDI
Meditator graf standing woman
#BazeZnanja

91%

anketiranih je izjavilo da bi koristilo online baze znanja da su dostupne i prilagođene njihovim potrebama.
ZenDesk
#KorisniciPreferiraju

81%

svih korisnika pokušava riješiti probleme samostalno prije nego li se obrate predstavnicima korisničke podrške.
Harvard Business Review
research_11_81percent
#PozivniCentar

40%

korisnika kontaktira pozivni centar nakon što prvo potraže odgovore na svoja pitanja putem samoposlužne službe.
ZenDesk
research_11_40percent

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo