Besplatna proba
research_27_illu

Korisnici i navike

Pogledajmo malo pobliže korisnike društvenih medija i njihovo ponašanje kako bi dobili potpuni dojam zašto je korisnička služba putem socijalnih medija toliko bitna. Na svijetu postoji preko 2.85 milijarde Facebook korisnika, 1 milijarda Instagram korisnika i 330 milijuna Twitter korisnika.
Većina potrošača koristi društvene medije, odnosno 90.4% milenijalaca, 77.5% generacije X i 48.2% boomera koristi neki oblik društvenih medija. Naši podaci korisničke podrške kažu da globalno, milenijalci i Gen Z imaju u prosjeku 8.8 računa na društvenim mrežama po osobi. Nadalje, prosječan korisnik društvenih medija potroši 145 minuta (2 sata i 25 minuta) dnevno na društvenim medijima.
Osim interakcije s prijateljima i obitelji, 55% ih koristi društvene medije za pregledavanje informacija o poduzećima. Dodatno, 18% korisnika koristi društvene medije kao platforme za kupnju i završavaju kupnju bez daljnje navigacije izvan društvene aplikacije koju koriste. Društveni mediji se također koriste za korisničku službu od strane B2B i B2C industrije. Međutim, B2B kompanije imaju veći angažman na LinkedInu a manji na drugim kanalima, kao što su Instagram, Facebook i Twitter.
#KorisniciDruštvenihMedija
Korisnici društvenih medija:
Statista
Research 27 social
#DruštveniMediji

55%

klijenata potraži informacije o vašem poduzeću na društvenim medijima.
Biznology
Choose the right domain name graphic
#StarostKorisnikaDruštvenihMedija
research_27_person1
90.4%
milenijalaca
research_27_person2
77.5%
generacije X
research_27_person3
48.2%
boomera koriste društvene medije u nekom obliku.
eMarketer
#DruštveniMediji

18.7%

kupaca putem društvenih mreža iz SAD-a je završilo svoju najnoviju kupnju bez napuštanja društvene aplikacije.
HootSuite
Meditator graf standing woman
#BrojRačunaNaDruštvenimMedijima
Prosječan broj računa na društvenim mrežama koje pripadnik milenijalaca ili Gen Z ima je

8.8

diljem svijeta.
Global Web Index
Research inbox
#KorištenjeDruštvenihMedija
Prosječna osoba provede

145 minuta

2 sata i 25 minuta svaki dan na društvenim medijima.
Statista
Woman on social media statistic
#KorisniciDruštvenihMedija
Većina poruka korisničke službe na društvenim medijima je usmjerena na B2C industriju.

B2B

kompanija ima veći angažman na LinkedInu
Facelift

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo