Besplatna proba
research_22_illu

Facebook

Tijekom godina, Facebook se razvio u masovni kanal za korisničku podršku. Facebook izvještava da se preko 20 milijardi poruka šalje između ljudi i tvrtki svaki mjesec na Facebook Messengeru.
Prema industrijskim istraživanjima, 59% korisnika koristi Facebook za kontaktiranje poduzeća, a 33% kupaca je kontaktiralo neko poduzeće koristeći Facebook i slične društvene kanale.
Budući da potrošači već komuniciraju sa svojom obitelji i prijateljima na Facebooku, to je atraktivan kanal za korisničku uslugu. Štoviše, kupci smatraju da su tvrtke koje nude podršku za Facebook uglednije i pouzdanije, a približno 69% potrošača iz SAD-a tvrdi da to čini brend pouzdanijim.
#Facebook

33%

kupaca je kontaktiralo poduzeće koristeći Facebook i slične društvene kanale.
Forrester
#Facebook

59%

korisnika koristi Facebook za kontaktiranje poduzeća.
Khoros
research_22_59percent
#Facebook

20 milijardi

poruka je poslano između ljudi i poduzeća svaki mjesec putem Facebook Messengera.
Mixpanel
#Facebook

69%

Facebook korisnika u SAD-u koji šalju poruke poduzećima kaže kako ih to čini sigurnijima u vezi branda. HootSuite
Meditator graf man

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo