Sadržaj
Knowledge base statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Customer service statistics
Facebook se razvio u masovni kanal za korisničku podršku. Korisnici preferiraju kontaktiranje poduzeća na društvenim mrežama, a Facebook je najviše korišten kanal. Poduzimanje akcije putem Facebooka može povećati pouzdanost vašeg branda kod korisnika.
Zahvaljujući širokoj upotrebi i stalnom inovacijom, Facebook se pretvorio u pouzdanu platformu za korisničku službu na društvenim mrežama. Poduzeća sada koriste njegove mogućnosti kako bi brzo odgovorili na upite korisnika, vodili razgovore u stvarnom vremenu i izgradili jače odnose sa svojom publikom. Facebook izvještava da se svaki mjesec šalje više od 20 milijardi poruka između ljudi i poduzeća na Facebook Messengeru.
Prema industrijskim istraživanjima, 59% korisnika koristi Facebook za kontaktiranje poduzeća, a 33% kupaca je kontaktiralo neko poduzeće koristeći Facebook i slične društvene kanale.
Budući da potrošači već komuniciraju sa svojom obitelji i prijateljima na Facebooku, to je atraktivan kanal za korisničku uslugu. Štoviše, kupci smatraju da su tvrtke koje nude podršku za Facebook uglednije i pouzdanije, a približno 69% potrošača iz SAD-a tvrdi da to čini brend pouzdanijim.
kupaca je kontaktiralo poduzeće koristeći Facebook i slične društvene kanale.
Forrester
korisnika koristi Facebook za kontaktiranje poduzeća.
Khoros
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma