Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Office Maker?
Office Maker je pružatelj digitalnih usluga za Voice / Internet / Cloud.
Kroz rješenja i inovativne tehnologije koje pružamo, ispunjavamo jedno od glavnih očekivanja organizacija koje žele imati jedinstvenu kontaktnu točku za upravljanje temama telefonije, interneta, sigurnosti u oblaku i računala.
Upućujte i primajte pozive u Live Agentu pomoću naše jednostavne i ekonomične SIP Trunk Offer-a, potpuno kontrolirane putem vašeg korisničkog sučelja.
Aktivirajte svoje telefonske linije i odaberite svoje brojeve u nekoliko klikova putem našeg alata i zadržite kontrolu nad svojom telefonijom.
UPRAVLJANJE BROJEVIMA TELEFONA
- Pridjeljivanje geografskih i ne-geografskih brojeva (08 i 09)
- Prenosivost vašeg telefonskog broja na sve operatere
- Pridjeljivanje međunarodnih brojeva
- Registracija u Imenik direktorije
- Upravljanje hitnim pozivima
KONTROLA VRŠKOM PRSTA
- Personalizacija prezentacije broja
- Postavke prosljeđivanja hitnih poziva
- Filtriranje neželjenih poziva
- Restrikcije odlaznih poziva po korisniku
Jednostavno, jeftino i bez obveza:
SIP trunk pretplaćen je prema željenom broju odlaznih poziva. Za svaki pretplaćeni odlazni poziv Office Maker nudi vam dolazni poziv.
Primjer: Ako primite 15 SIP priključaka, možete istovremeno uputiti do 15 odlaznih poziva (ako istovremeno nema više od 15 dolaznih poziva) i primiti do 30 dolaznih poziva istovremeno (ako nema odlaznih poziva u u isto vrijeme).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/mjesečno/kanal
- Trunk SIP fiksni neograničeno : 13€HT/mjesečno/kanal
- Trunk SIP fiksni i mobilni neograničeno : 19,99€HT/mjesečno/kanal
Naručite svoju liniju ovdje: https://officemaker.fr/ telephonie-sur-ip / trunk-sip /
Kako ga možete koristiti?
Ako tražite VoIP pružarelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, Office Maker je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tickete, dok će Office Maker osigurati ostalo. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje pozivnog centra. Možda će vam trebati drugi hardver ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.
Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?
Iako neki ljudi više vole digitalno korisničko iskustvo, drugi žude za dubljom osobnom vezom s robnim markama s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje odnosa s kupcima, prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako radi LiveAgent call centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih funkcionalnosti. Na primjer, možete stvoriti prilagođena stabla IVR (interaktivni glasovni odgovor), koja će automatski usmjeravati vaše klijente do odgovarajućih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara bez muke iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako biste bili povezani s pravom osobom za taj posao.
Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva da biste usmjerili kupca do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.
Teško se sjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.
Želite više informacija o funkcionalnostima našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu Call Centar funkcionalnosti koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.
Kako integrirati Office Maker s LiveAgent-om?
Ako želite kreirati svoj call centar s Office Makerom kao pružateljem VoIP usluge, slijedite ovaj jednostavan vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite narančasti gumb strong>Create na vrhu.
- Odaberite Office Maker s popisa pružatelja VoIP usluga.
- Nazovite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj broj prefiksa za biranje. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za bilježenje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Office Maker brojeva telefona ili brojeve drugih VoIP davatelja usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte akademiju LiveAgent za više informacija u vezi s pozivnim centrima i druge teme iz svijeta korisničke podrške.
Zanima vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi softver za korisničku podršku, upravljanje emailovima, podršku, integracije i dodatke za migraciju podataka. Također pruža podršku, blog, rječnik i webinare. Pruža se i podrška putem različitih kanala kao što su chat, pozivi, video pozivi, kontakt obrasci, forumi, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack. LiveAgent je isplativo rješenje za malena i srednja poduzeća te nudi mogućnost prebacivanja podataka iz prethodnog softvera za podršku. Također, pruža podršku za blokiranje spamera. Kolačići se koriste na web stranici, a dostupan je i jedan na jedan poziv kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za poduzeća.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
Zašto se klijenti ljute na predstavnike korisničke službe
Klijenti se ljute na predstavnike korisničke službe zbog neispunjenih očekivanja, loše komunikacije i percipiranog nepravednog odnosa. Razumijevanje ovih faktora pomaže poduzećima da implementiraju strategije za upravljanje pritužbama klijenata i poboljšanje ukupne kvalitete usluge.