CloudTalk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CloudTalk Politika privatnosti
CloudTalk može biti integriran unutar LiveAgent-a veoma lako i ne zahtjeva nikakvo programiranje.
Sve što trebate je vaš API URL i API ključ, koje možete naći izravno u LiveAgent sučelju (postavke-> API). Onda prepustite CloudTalku da odradi ostalo.
Što je CloudTalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sustav izgrađen za prodajne timove kako bi brže zvali i ostvarivali više prodaja, kao i za timove korisničke podrške za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva preko telefona. CloudTalk ima telefonske pozive, automatsko biranje, skripte poziva, IVR, pametno usmjeravanje, SMS i još 75 značajki pozivnog centra.
Kako ga možete koristiti?
Ako želite puni pristup korisničkoj interakciji kombiniran s povijesti poziva, imamo savršeno rješenje. Integrirajte svoje LiveAgent rješenje s CloudTalkom i vidite sve informacije o pozivima i tiketima na jednom mjestu – CloudTalk sučelju. Kada klijent nazove, njegova korisnička kartica (koja se otvara čim odgovorite na poziv) prikazuje detalje kontakta, povijest poziva, bilješke i tikete vezane za pozivatelja. Vaši agenti će pružati sveobuhvatniju i bržu korisničku uslugu.
Dodana vrijednost za LiveAgent korisnike je sinkronizacija svih korisničkih poziva iz CloudTalka. Jednom kad poziv završi, bitne informacije se šalju u LiveAgent i uparuju s tiketom klijenta. Vidjet ćete ime agenta, duljinu poziva, vrijeme čekanja i ime kompanije iz koje je poziv ostvaren. Svaki poziv je ujedno povezan na snimku koja je dostupna u svakom trenutku.
Frequently Asked Questions
Koje su prednosti korištenja CloudTalka s LiveAgent-om?
- nema potrebe za prebacivanjem između sučelja - sve informacije na jednom mjestu - štedi vrijeme - bolje zadovoljstvo korisnika
Kako možete integrirati CloudTalk s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun 2. Idite na Konfiguracija -> Sustav-> API 3. Kreirajte API i kopirajte ga 4. Prijavite se u CloudTalk 5. Idite na Račun - Integracije - LiveAgent 6. Unesite API i sačuvajte preferirane postavke tijeka rada 7. Aktivirajte i koristite!
Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu
Dijeljenje informacija unutar tvrtke može uzrokovati zbrku. LiveAgent nudi rješenje kroz dijeljeni poštanski pretinac koji omogućuje timsku suradnju, poboljšava produktivnost agenata i čuva podatke na sigurnom. LiveAgent je visoko ocijenjen softver za podršku koji pomaže tvrtkama u poboljšanju angažmana klijenata, prihoda i stopa konverzije. Besplatni probni period omogućuje tvrtkama da isprobaju ovo rješenje i poboljšaju svoju uslugu podrške.
Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.
LiveAgent nudi širok spektar usluga, uključujući VoIP telefonske sustave, softver za korisničku službu i podršku putem različitih komunikacijskih kanala. Integracija s VoIPcloud pruža jednostavnu uslugu za pozive i podršku korisnicima. Besplatno se možete registrirati i isprobati LiveAgent već danas.