Partner
Što je OneTone?
OneTone je rješenje za poboljšanje korisničke službe koje se može besplatno instalirati na vaš pretraživač ili izravno u LiveAgent. OneTone funkcionira kao pomoćnik koji pomaže agentima korisničke podrške u pružanju brže i bolje podrške zahvaljujući funkciji automatskog dovršavanja rečenica i sposobnosti pripreme tekstualnih predložaka.

Kako možete koristiti OneTone?
OneTone je odličan pomoćnik svakom agentu korisničke podrške. Možete koristiti njegovu funkciju automatskog dovršavanja rečenica kako bi brže tipkali i smanjili vrijeme rješavanja tiketa. To također sprječava greške u tipkanju i smanjuje broj pritisaka na tipke. Još jedna od korisnih značajki je njegova mogućnost pohrane lako dostupnih predložaka.
Koje su prednosti OneTone-a?
- Besplatno proširenje preglednika
- Povećane komunikacijske sposobnosti
- Poboljšajte vrijeme obrade tiketa
- Manje pritiskanja tipki
- Spriječite pogreške pri tipkanju
- Pohranjujte tekstualne predloške
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Kako integrirati OneTone ekstenziju za pretraživač s LiveAgent-om?
U slučaju da želite dodati mogućnosti automatskog dovršavanja rečenica i predloške u vašu korisničku podršku, možete instalirati OneTone ekstenziju za Google Chrome pretraživač. Sve što trebate uraditi je kliknuti na ovu poveznicu i dodati ekstenziju u vaš Google Chrome pretraživač.
Značajka za automatsko dovršavanje rečenica vam pomaže u dovršavanju dužih fraza i rečenica koje ste u prošlosti već koristili. To ubrzava vaše tipkanje i smanjuje pogreške pri tipkanju. Ne zahtijeva nikakvo obrazovanje ili dodatne postavke.
OneTone prvo predlaže generičke rečenice koje se stalno ponavljaju. To su standardni fragmenti kao što su pozdravi.
Kada koristite generičke rečenice, također ćete tipkati vaše personalizirane rečenice. Automatsko dovršavanje razumije ponavljajuće zadatke i sljedeći put kada budete tipkali istu rečenicu, bit će vam predložena.
Automatsko dovršavanje postaje personaliziranije tijekom tipkanja, Dizajnirali smo automatsko dovršavanje kako bi vam pomogli da po potrebi dijelite rečenice s vašim članovima tima. Na primjer, ako ste agent korisničke podrške, automatsko dovršavanje može podijeliti vaše rečenice, fragmente ili odjeljke s vašim članovima tima ili početnicima.

Možete iskušati pisanje predložaka i njihovo dodavanje iz ekstenzije u prozorčiću koji će se otvoriti kada nabavite ovaj add-on za Google Chrome. Također možete učitati postojeće predloške i sačuvati ih u OneTone plugin.

Možete pristupiti vašim predlošcima klikom na plavu ikonu chat prozorčića koja će se pojaviti kada odgovarate na tikete klijenata. Kliknite na ikonu i pretražite vaše spremljene predloške bilo kad.

Uvijek radimo na poboljšanju vašeg iskustva s OneTone AI. Ako imate bilo kakva pitanja ili povratne informacije, slobodno pošaljite poruku OneTone timu na info@onetone.ai
To je to. Vaša integracija s OneTone-om je završena. Ako tražite više softverskih integracija, provjerite ovu stranicu i vidite jesu li dostupne. Ne zaboravite provjeriti naše stranice Akademije ili stranice s predlošcima kako bi dobili inspiraciju i sastavili jedinstvene predloške za svaku priliku.
Create a seamless customer experience with LiveAgent's OneTone integration
Engage visitors, provide real-time support, and deliver exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
Što je OneTone?
OneTone je besplatno poboljšanje korisničke službe i helpdesk integracija koja se može instalirati na vaš pretraživač ili u LiveAgent. Zahvaljujući svojim sposobnostima za označavanje tiketa i kreiranje predložaka, OneTone pomaže agentima korisničke podrške u pružanju brže i bolje podrške.
Kako integrirati OneTone s LiveAgent-om?
OneTone-ove sposobnosti označavanja tiketa se mogu integrirati izravno u LiveAgent korištenjem API veze, a besplatna ekstenzija za pretraživač se može naći izravno u Google Chrome trgovini ekstenzija.
Koje su prednosti korištenja OneTone-a?
OneTone je potpuno besplatan i daje proširene sposobnosti komunikacije u obliku add-ona, istovremeno pomažući u organizaciju tiketa klijenata koristeći svoje sposobnosti označavanja u izravnoj integraciji. Glavne prednosti ove integracije su poboljšana organizacija i brži odgovori za agente korisničke sliužbe koji koriste help desk softver.
Kako koristiti OneTone?
Svaki agent korisničke podrške može imati koristi od OneTone-a. S njegovim funkcijama označavanja tiketa možete odrediti namjere klijenata prije nego otvorite tiket. Oznake tiketa su idealan alat za kategorizaciju tiketa prema uobičajenim karakteristikama relevantnim za vaše poduzeće. Nadalje, OneTone ekstenzija za pretraživač omogućuje korisnicima pohranu predložaka tako da im se može lako pristupiti. To čini komunikaciju lakšom i bržom za agente.