CloudTalk može biti integriran unutar LiveAgent-a veoma lako i ne zahtjeva nikakvo programiranje.
Sve što trebate je vaš API URL i API ključ, koje možete naći izravno u LiveAgent sučelju (postavke-> API). Onda prepustite CloudTalku da odradi ostalo.
Što je CloudTalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sustav izgrađen za prodajne timove kako bi brže zvali i ostvarivali više prodaja, kao i za timove korisničke podrške za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva preko telefona. CloudTalk ima telefonske pozive, automatsko biranje, skripte poziva, IVR, pametno usmjeravanje, SMS i još 75 značajki pozivnog centra.
Kako ga možete koristiti?
Ako želite puni pristup korisničkoj interakciji kombiniran s povijesti poziva, imamo savršeno rješenje. Integrirajte svoje LiveAgent rješenje s CloudTalkom i vidite sve informacije o pozivima i tiketima na jednom mjestu – CloudTalk sučelju. Kada klijent nazove, njegova korisnička kartica (koja se otvara čim odgovorite na poziv) prikazuje detalje kontakta, povijest poziva, bilješke i tikete vezane za pozivatelja. Vaši agenti će pružati sveobuhvatniju i bržu korisničku uslugu.
Dodana vrijednost za LiveAgent korisnike je sinkronizacija svih korisničkih poziva iz CloudTalka. Jednom kad poziv završi, bitne informacije se šalju u LiveAgent i uparuju s tiketom klijenta. Vidjet ćete ime agenta, duljinu poziva, vrijeme čekanja i ime kompanije iz koje je poziv ostvaren. Svaki poziv je ujedno povezan na snimku koja je dostupna u svakom trenutku.
Frequently asked questions
Koje su prednosti korištenja CloudTalka s LiveAgent-om?
- nema potrebe za prebacivanjem između sučelja
- sve informacije na jednom mjestu
- štedi vrijeme
- bolje zadovoljstvo korisnika
Kako možete integrirati CloudTalk s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun
2. Idite na Konfiguracija -> Sustav-> API
3. Kreirajte API i kopirajte ga
4. Prijavite se u CloudTalk
5. Idite na Račun - Integracije - LiveAgent
6. Unesite API i sačuvajte preferirane postavke tijeka rada
7. Aktivirajte i koristite!