Partner
CloudTalk može biti integriran unutar LiveAgent-a veoma lako i ne zahtjeva nikakvo programiranje.
Sve što trebate je vaš API URL i API ključ, koje možete naći izravno u LiveAgent sučelju (postavke-> API). Onda prepustite CloudTalku da odradi ostalo.

Što je CloudTalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sustav izgrađen za prodajne timove kako bi brže zvali i ostvarivali više prodaja, kao i za timove korisničke podrške za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva preko telefona. CloudTalk ima telefonske pozive, automatsko biranje, skripte poziva, IVR, pametno usmjeravanje, SMS i još 75 značajki pozivnog centra.
Kako ga možete koristiti?
Ako želite puni pristup korisničkoj interakciji kombiniran s povijesti poziva, imamo savršeno rješenje. Integrirajte svoje LiveAgent rješenje s CloudTalkom i vidite sve informacije o pozivima i tiketima na jednom mjestu – CloudTalk sučelju. Kada klijent nazove, njegova korisnička kartica (koja se otvara čim odgovorite na poziv) prikazuje detalje kontakta, povijest poziva, bilješke i tikete vezane za pozivatelja. Vaši agenti će pružati sveobuhvatniju i bržu korisničku uslugu.
Dodana vrijednost za LiveAgent korisnike je sinkronizacija svih korisničkih poziva iz CloudTalka. Jednom kad poziv završi, bitne informacije se šalju u LiveAgent i uparuju s tiketom klijenta. Vidjet ćete ime agenta, duljinu poziva, vrijeme čekanja i ime kompanije iz koje je poziv ostvaren. Svaki poziv je ujedno povezan na snimku koja je dostupna u svakom trenutku.
Frequently asked questions
Koje su prednosti korištenja CloudTalka s LiveAgent-om?
- nema potrebe za prebacivanjem između sučelja - sve informacije na jednom mjestu - štedi vrijeme - bolje zadovoljstvo korisnika
Kako možete integrirati CloudTalk s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun 2. Idite na Konfiguracija -> Sustav-> API 3. Kreirajte API i kopirajte ga 4. Prijavite se u CloudTalk 5. Idite na Račun - Integracije - LiveAgent 6. Unesite API i sačuvajte preferirane postavke tijeka rada 7. Aktivirajte i koristite!
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
Brži odziv, manje ponovljenih poziva i proaktivna prodaja su prednosti softvera kontaktnog centra LiveAgent. Sustav podrške je učinkovitiji i kupci su zadovoljniji.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku za male i srednje tvrtke. Pruža višejezičnu podršku i jednostavan je za upotrebu putem cloud tehnologije.