Softver korisničke podrške za SaaS

Oslonite se na LiveAgent, podignite svoje SaaS poslovanje i smanjite stopu odljeva klijenata.

Držite odljev klijenata na minimumu ispunjavanjem sporazuma o razini usluge i očekivanja klijenata.

Osigurajte zadovoljstvo klijenata vašom uslugom uz redovnu analizu ocjena izvedbe vaših agenata.

Osigurajte da nijedna korisnička poruka ne bude neodgovorena usmjeravajući sve korisničke poruke iz više kanala u jednu ulaznu poštu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Smanjite stopu odljeva

Brza i precizna pomoć čini ogromnu razliku kada je u pitanju zadržavanje klijenata i smanjivanje stope odljeva. Vrijeme je u ovom slučaju najvažniji faktor. Live chat u realnom vremenu vam može pomoći riješiti probleme odmah i zadržati klijente uz vas. Nema više razmišljanja o strategijama smanjenja odljeva – rješenje je već tu.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Učinite klijente sretnijima

Uspjeh vašeg poslovanja ovisi o zadovoljstvu vaših klijenata. Dajte im šansu da pretražuju odgovore na korisničkom portalu, stupite u kontakt s njima putem emaila i dovršite prodaju telefonski – sve na jednom mjestu. Možete mjeriti zadovoljstvo vaših klijenata zahvaljujući plus/minus sustavu. 🙂

Ostanite organizirani

Nema više različitih odvojenih ulaznih pošti, različitih rješenja za live chat ili dodatnih pružatelja usluga za pozivni centar. LiveAgent sprema sve kanale u jedan paket (uključujući društvene mreže) za vrlo povoljnu cijenu. Uložite manje vremena u rješavanje svakodnevnih zadataka zahvaljujući automatizaciji i fokusirajte se na ono što je bitno vama – vaši klijenti, poslovanje i rast.

stay organized - illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

Related Articles to SaaS
Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

Grandstream GXV3350 – recenzija telefona

Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.

Grandstream GXV3380 – recenzija telefona

LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x