Čak i u vremenima ekonomske ili političke krize, putnička industrija se uvijek brzo oporavi i nastavlja privlačiti putnike. Način na koji je putnička industrija došla na vrh kao jedna od najprofitabilnijih industrija je njen naglasak na tehnološke inovacije.
Putovanje na bilo koju destinaciju je dostupnije i povoljnije nego ikad prije. S društvenim medijima, ljudi stvaraju veze s bilo kime na svijetu, što ih često potakne da se spakiraju i idu istraživati svijet.
Poslovni svijet koristi putovanja da proširi i stekne poslove u inozemstvu. Ali ono što svi putnici imaju zajedno je želja za odmorom i udobnosti kada odlučuju o sljedećoj destinaciji ili rezerviraju hotel.
Live chat može ostvariti to i još više.
Jeste li vezani? Polijećemo.
Live chat je jednostavan, ali vrijedan komunikacijski alat za instant razmjenu poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe – u potpunosti baziran na pregledniku i dizajniran da odgovori na pitanja klijenata efikasno i u realnom vremenu.
Live chat ima značajne prednosti nad telefonskom i email podrškom.
Iako je telefonska i email podrška i dalje raširena, statistika je jasan pokazatelj. Više od 60% klijenata preferira korištenje chata da bi dobili odgovor na upite umjesto tradicionalnih kanala, ali to nije povezano samo s milenijalcima. 45% ljudi u dobi od 55 ili više godina je potvrdilo da su koristili live chat na web stranici barem jednom.
Putovanja su ogromno i dinamično tržište. Svake godine, milijuni ljudi putuju diljem svijeta, neki i više puta godišnje. Svaki od tih potencijalnih ili čestih putnika zaslužuje najugodniju online podršku, prilagođenu njima, koju agencija može pružiti.
Live chat je dizajniran upravo u tu svrhu
Dogovor rezervacije je prije bio dugotrajan proces i za klijenta i za agenciju, te je u većini slučajeva zahtijevao dolazak u agenciju. Popularnost online pretraživača je to promijenila.
Putnička industrija je ostala jedna od industrija s najbržim tehnološkim razvojem, s jasno definiranom digitalnom strategijom. Da biste u potpunosti iskoristili mogućnosti zadovoljenja korisnika za moderne putnike, live chat je idealan izbor za komunikaciju u putničkoj industriji i za klijente i za putničke agente.
Neosporno je da live chat ima važan učinak na odluke klijenata. Ali odluka potencijalnog klijenta da na primjer, kupi paket aranžman od vaše agencije, ovisi o vještinama i profesionalnom pristupu vaših putničkih agenata.
Na početku svakog putovanja stoji motiv za putovanjem. Bilo zbog privatnih ili poslovnih razloga, klijenti će birati putničku ili prijevozničku agenciju temeljeno na tome mogu li mu ispuniti očekivanja.
Live chat nije samo za nove već i za iskusne putnike. Ako to još niste učinili, inovacija uvođenja live chata je način obnavljanja imidža kompanije u očima klijenata, dakle motiv za još veći angažman.
Za putničke agente, live chat predstavlja moćan alat za podršku, promociju i konverziju. Slijedeći pravila live chat bontona, agenti mogu pružiti ljudsku interakciju i odlično iskustvo mogućim i stalnim klijentima.
Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji agent s pristupom može pretraživati bilo koji korisnički profil ili povijest interakcije.
Različiti, unaprijed postavljeni dizajni unutar galerije chat gumba i fiksnih prozorčića ili mogućnost kreiranja potpuno novog widgeta.
Pop-up poruka koja može proizvesti povećanje ROI-a. Agenti mogu kreirati jednu ili više pozivnica i voditi potencijalne kupce kroz proces kupnje.
Nadzorom trenutnog URL-a live chat posjetitelja, pravovremene pozivnice mogu ponuditi promotivne paket aražmane, popuste na putovanja ili druge personalizirane prijedloge za putaovanje. LiveAgent omogućuje upotrebu proaktivnih chat pozivnica samo kada ima dovoljan broj dostupnih agenata.
Neobavezna ali korisna značajka za agente koji preferiraju biti korak ispred klijenata. Agent može vidjeti što klijent tipka i pripremiti odgovor i prije nego što je dobio poruku.
Standardni odgovori usmjeravaju tijek rada upotrebljavajući predefinirane kratke tekstualne replike i spremajući ih za buduću upotrebu.
Vrsta chat zapisa sa spremljenim detaljima prethodnog razgovora
Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije ruta da bi osigurali brzu i točnu komunikaciju:
Maksimalni red čekanja se može postaviti u postavkama chat gumba da automatski sakrije widget s web stranice kada je limit dosegnut, s ciljem smanjivanja korisničkog vremena čekanja.
Kao i eksterna chat komunikacija s klijentima, live chat daje agentima mogućnost slanja trenutnih poruka između sebe. Interni chat je vidljiv samo za pošiljatelja i primatelja.
Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za specifične riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za pojedinačnog agenta.
Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom
Live chat je dio LiveAgent-ovog višekanalnog softvera korisničke podrške,te stoga ima dodatne značajke koje su bitne različitim putničkim agencijama.
Recimo da vaša kompanija ima određene korporativne politike za putovanje svojih zaposlenika, kao što su letovi, aviokompanije, hoteli i automobili. LiveAgent-ov ugrađeni CRM sustav može pohraniti sve te zahtjeve da budu dostupni svima s pravom pristupa.
Agent može prikvačiti i slati dokumente, kao što su zahtjevi za vizu, putem chata klijentima koji putuju na odmor u novu državu.
Ako klijent želi kontaktirati agenciju van radnog vremena, može popuniti obrazac za kontakt i bit će dodijeljen određenom agentu ili timu kada oni budu opet onmline. Chat gumb se također može prilagoditi za jezike različitih tržišta.
Slično ostalim agencijama ali različito zbog korištenja automatizacije. Zbog online automatizacije, online agencije mogu imati koristi od live chata korištenjem automatskih značajki kao što su pravila za dodjelu chatova bitnim odjelima.
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Briga o sigurnosti nikad nije bila veća. Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanje privatnosti su bitne teme za svakoga tko upravlja i održava svoje poslovanje online. LiveAgent nije izuzetak. Ovo su neke od vrhunskih značajki sigurnosti.
Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma