Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za industriju putovanja i smještaja

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Čak i u vremenima ekonomske ili političke krize, putnička industrija se uvijek brzo oporavi i nastavlja privlačiti putnike. Način na koji je putnička industrija došla na vrh kao jedna od najprofitabilnijih industrija je njen naglasak na tehnološke inovacije.

Putovanje na bilo koju destinaciju je dostupnije i povoljnije nego ikad prije. S društvenim medijima, ljudi stvaraju veze s bilo kime na svijetu, što ih često potakne da se spakiraju i idu istraživati svijet.

Poslovni svijet koristi putovanja da proširi i stekne poslove u inozemstvu. Ali ono što svi putnici imaju zajedno je želja za odmorom i udobnosti kada odlučuju o sljedećoj destinaciji ili rezerviraju hotel.

Live chat može ostvariti to i još više.

Jeste li vezani? Polijećemo.

Što je live chat?

Live chat je jednostavan za korištenje, ali vrijedan komunikacijski alat za trenutno razmjenjivanje poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe – potpuno baziran na pregledniku, dizajniran za odgovaranje na pitanja klijenata efikasno i u realnom vremenu.

Kako je live chat različit od telefonske i email podrške?

Live chat ima značajne prednosti nad telefonskom i email podrškom.

  • Skraćeno vrijeme čekanja
  • Razgovor u realnom vremenu
  • Potpuno prilagodljiv za predstavljanje vizualnog identiteta brenda
  • Jednostavan za korištenje
  • Ekonomičan
  • Baziran na pregledniku
  • Zahtijeva najmanju količinu napora za korisnika

Iako je telefonska i email podrška još uvijek rasprostranjena, statistika govori sama za sebe. Više od 60% klijenata preferira korištenje chata za odgovaranje na njihove upite u odnosu na tradicionalne kanale, što nije povezano samo s milenijalskom generacijom. 45% ljudi s navršenih 55 ili više godina je potvrdilo da su koristili live chat na web stranici barem jednom.

Je li live chat koristan za putničke agencije?

Putovanja su ogromno i dinamično tržište. Svake godine, milijuni ljudi putuju diljem svijeta, neki i više puta godišnje. Svaki od tih potencijalnih ili čestih putnika zaslužuje najugodniju online podršku, prilagođenu njima, koju agencija može pružiti.

Live chat je dizajniran upravo u tu svrhu

Dogovor rezervacije je prije bio dugotrajan proces i za klijenta i za agenciju, te je u većini slučajeva zahtijevao dolazak u agenciju. Popularnost online pretraživača je to promijenila.

Putnička industrija je ostala jedna od industrija s najbržim tehnološkim razvojem, s jasno definiranom digitalnom strategijom. Da biste u potpunosti iskoristili mogućnosti zadovoljenja korisnika za moderne putnike, live chat je idealan izbor za komunikaciju u putničkoj industriji i za klijente i za putničke agente.

Kako putnički agenti trebaju koristiti live chat?

Neosporno je da live chat ima važan učinak na odluke klijenata. Ali odluka potencijalnog klijenta da na primjer, kupi paket aranžman od vaše agencije, ovisi o vještinama i profesionalnom pristupu vaših putničkih agenata.

Na početku svakog putovanja stoji motiv za putovanjem. Bilo zbog privatnih ili poslovnih razloga, klijenti će birati putničku ili prijevozničku agenciju temeljeno na tome mogu li mu ispuniti očekivanja.

Live chat nije samo za nove već i za iskusne putnike. Ako to još niste učinili, inovacija uvođenja live chata je način obnavljanja imidža kompanije u očima klijenata, dakle motiv za još veći angažman.

Za putničke agente, live chat predstavlja moćan alat za podršku, promociju i konverziju. Sljedeći točna pravila live chat bontona, agenti mogu ponuditi ljudsku interakciju i ugodno iskustvo mogućim i stalnim klijentima.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

 

Live chat je prepun značajki koje pomažu agentima ponuditi nezaboravno putničko iskustvo za klijente.

Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji agent s pristupom može pretraživati bilo koji korisnički profil ili povijest interakcije.

LiveAgent-Universal-inbox
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)

Različiti, unaprijed postavljeni dizajni unutar galerije chat gumba i fiksnih prozorčića ili mogućnost kreiranja potpuno novog widgeta.

Chat gumb galerija
Primjer galerije chat gumba (klikni za veću sliku)

Pop-up poruka koja može proizvesti povećanje ROI-a. Agenti mogu kreirati jednu ili više pozivnica i voditi potencijalne kupce kroz proces kupnje.

Kroz nadgledanje trenutnog URL-a live chat posjetitelja, pravovremene pozivnice mogu također ponuditi promotivne putničke aranžmane, putničke akcije ili druge personalizirane sugestije za putovanje. LiveAgent dozvoljava upotrebu proaktivnih chat pozivnica samo kada ima dovoljno dostupnih agenata.

Live chat za industriju putovanja i smještaja
Primjer chat pozivnice (klikni za veću sliku)

Neobavezna ali korisna značajka za agente koji preferiraju biti korak ispred klijenata. Agent može vidjeti što klijent tipka i pripremiti odgovor i prije nego što je dobio poruku.

Tipkanje u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu

Standardni odgovori usmjeravaju tijek rada upotrebljavajući predefinirane kratke tekstualne replike i spremajući ih za buduću upotrebu.

Standardne poruke
Primjer standardnih poruka

Vrsta chat zapisa sa spremljenim detaljima prethodnog razgovora

Značajka chat povijesti u LiveAgent-u
Primjer chat povijesti (klikni za veću sliku)

Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije ruta da bi osigurali brzu i točnu komunikaciju:

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Maksimalni red čekanja se može postaviti u postavkama chat gumba da automatski sakrije widget s web stranice kada je limit dosegnut, s ciljem smanjivanja korisničkog vremena čekanja.

Max queue length
Primjer maksimalnog reda čekanja

Kao i eksterna chat komunikacija s klijentima, live chat daje agentima mogućnost slanja trenutnih poruka između sebe. Interni chat je vidljiv samo za pošiljatelja i primatelja.

Interni chat
Primjer internog chata (klikni za veću sliku)

Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za specifične riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za pojedinačnog agenta.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjeri oznaka (klikni za veću sliku)

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Prednosti za razne tipove putničkih agencija

Live chat je dio LiveAgent-ovog višekanalnog softvera korisničke podrške,te stoga ima dodatne značajke koje su bitne različitim putničkim agencijama.

  • Korporativna putnička agencija

Recimo da kompanija ima određeni set korporativne putničke politike za njihove zaposlenike koji putuju, kao na primjer određeni zračni prijevoz, zrakoplovne linije, hoteli i automobili. LiveAgent-ov ugrađeni CRM sustav može sačuvati sve ove uvjete, dostupne svima s pravom pristupa.

  • Odmorišna putnička agencija

Agent može prikvačiti i slati dokumente, kao što su zahtjevi za vizu, putem chata klijentima koji putuju na odmor u novu državu.

Ako klijent želi kontaktirati agenciju izvan radnog vremena, može popuniti obrazac za kontakt, i bit će dodijeljen određenom agentu ili timu kada budu online. Chat gumb također može biti prilagođen jezicima različitih tržišta.

  • Online putnička agencija

Slična ostalim agencijama, ali različita u načinu korištenja automatizacije. Zbog online automatizacije, online agencije mogu imati koristi od live chata koristeći automatizirane značajke kao što su pravila za dodjeljivanje chata odgovarajućim odjelima.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Kako integrirati live chat na svoju web stranicu?

Integracija live chat gumba ne može biti lakša. Jedino što morate je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod s vašeg LiveAgent računa na vašu web stranicu, i to je to. Nema potrebe za skidanjem dodatnog softvera, jer je integracija sa softverom treće strane ili aplikacijama već podržana.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su bitne teme za svakoga tko se bavi i održava online posao. LiveAgent nije iznimka. Ovo se neke od najvažnijih sigurnosnih značajki.

Baza znanja

Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo