Softver korisničke podrške za marketinšku industriju

Nemojte oklijevati kada vidite priliku! Zgrabite je s LiveAgent-om, najviše puta ocijenjenim i najbolje ocijenjenim SMB softverom za korisničku podršku u 2019.

Poboljšajte svoje marketinške napore uz LiveAgent

Budite višekanalni

Pružite svojim klijentima slobodu da vas kontaktiraju putem bilo kojeg kanala koji im se sviđa — bilo to live chat, telefon ili društveni mediji.

Poboljšajte konverziju

Poboljšajte konverziju za 26% korištenjem prednosti nadzora posjetitelja web stranice, chata u realnom vremenu i proaktivnih chat pozivnica.

Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo

Pokažite svojim klijentima da vam je stalo pružajući osobnu, stručnu i brzu podršku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Konvertirajte strance u klijente

Gradite uspjeh na ozračju koje ste stvorili s tom nevjerojatnom marketinškom kampanjom i konvertirajte strance i posjetitelje u buduće klijente i kupce. Iskoristite potencijal softvera za korisničku podršku – pogotovo live chata i baze znanja – da im pružite mjesto za postavljanje pitanja i dobivanje odgovora.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Poboljšajte vaše konverzije

Postavljanje live chata u realnom vremenu na vašu web stranicu se može pokazati kao prekretnica za vaš posao. Pružanje ljudske povezanosti može povećati vašu stopu konverzije, izgraditi veću bazu vjernih klijenata, pomoći rastu vašeg poslovanja i naravno, povećati vaš prihod.

Dajte klijentima slobodu izbora

Zagovaranje brenda i briga oko potencijalnih klijenata trebaju igrati ključnu ulogu u vašem marketinškom odjelu. Briga o postojećim klijentima je puno lakša nego prikupljanje novih. Pružite svojim klijentima različite načine da vam se obrate i zaboravite na obične staromodne mailove. Povežite se s njima uz LiveAgent za marketinške predvodnike.

digital marketing customer profiles-illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na marketing i telekomunikaciju

Related Articles to Marketing i telekomunikacije
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x