Softver korisničke podrške za trgovinu devizama

Mogućnost brze i efikasne komunikacije s ostalim sudionicima tržišne utakmice je neophodan aspekt u životu trgovca. Kvaliteta kompanijine službe za korisničku podršku je jedan od glavnih prioriteta za trgovce i jedan od glavnih faktora u zadržavanju klijenata.

Izgradite zajednicu za trgovce i brokere uz pomoć LiveAgent-a, najviše puta ocijenjenog i najbolje ocijenjenog SMB softvera za korisničku podršku u 2020.

 

LiveAgent osigurava da nijedan trenutak nije izgubljen. Potpuno integrirani softver korisničke službe omogućava usmjerenu komunikaciju za učenje i raspravu oko svega vezanog za trgovinu i tržište. Svijet trgovine i burzi nikad ne spava. Kako jedan dio planeta ide na počinak, drugi se tek budi i spreman je za nove mogućnosti. Stoga, vrijeme je nezamjenjivo u svijetu trgovine. Ako ne radite ništa, budite spremni na gubitak prihoda.

Otkrijte LiveAgent - najnapredniji
komunikacijski softver za Forex poslovanje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju što nam omogućuje pružanje prvoklasne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Kako trgovina devizama može imati koristi od softvera za korisničku službu?

Pošaljite pozivnicu za usmjereniju komunikaciju s osobnim dodirom i ostavite dojam kompanije kojoj je uistinu stalo u industriji koja nikad ne spava. 

Višekanalna podrška

Idite ukorak s trgovinom i zahtjevima burze, sve pod jednim krovom. Poslovanje s iskusnim trgovcima može biti izazovno. Informirajte svoje trgovačke partnere sa sekundu ili reagirajte na različite društvene događaje brzinom munje, neovisno o komunikacijskom kanalu. S više od 180 značajki za korisničku podršku i preko 40 integracija, možete ispuniti potrebe vaših trgovaca i pružiti najbolju korisničku uslugu dostupnu 24/7. Da ne spominjemo više od 40 jezičnih integracija i prilagođenih posebnih znakova i naglasaka za svladavanje jezične barijere i ugodnu globalnu trgovinu, neovisno od jezika tržišta.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Tiketing softver

Kombinirajte sve vaše komunikacijske kanale u jednu ujedinjenu ulaznu poštu dostupnu svima, koristeći LiveAgent-ov tiketing sustav podrške. Bilo koji zaprimljeni email, chat, poziv ili objava na društvenim medijima se pretvara u tiket, u svrhu boljeg vođenja i nadzora. Recite zbogom preumornoj korisničkoj podršci. Dodijelite optimalnu količinu tiketa individualnim agentima ili odjelima postavljajući jasna pravila i SLA za distribuciju tiketa i optimalne uvjete vremenskih rokova. Riješite probleme svojih klijenata u kratko vrijeme. Mali ili veliki, nijedan problem neće proći neprimijećen zahvaljujući pouzdanom tiketing sustavu.

Live chat

Uvođenje live chata može značajno promijentii dinamiku vaših radnih obaveza s klijentima. Pokažite svoje vještine i znanje u realnom vremenu dok ujedno zadržavate profesionalni pristup. S integriranom značajkom za više simultanih chatova, nijedan od klijenata neće biti na čekanju. Poanta je, ma koliko god chatova je trenutno aktivno, to je još uvijek efikasnije nego telefonska služba. Kao bonus, prosječna brzina odgovora je bolja.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integracija društvenih medija

Uspostavite snažnu prisutnost na društvenim medijima uz LiveAgent. Povežite se sa svojim Forex sljedbenicima preko više platforma za socijalne medije. LiveAgent omogućuje jednostavnu i efikasnu integraciju svih glavnih platformi za društvene medije kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Bez ikakve potrebe za prebacivanjem s računa na račun, moći ćete nadzirati i odgovarati na sve poruke i komentare sljedbenika te upustiti se u komunikaciju s novim potencijalnim trgovcima i dodati ih u svoju online zajednicu.

Baza znanja i Najčešća pitanja

Trgovci koji su kratki s vremenom mogu dobiti trenutne odgovore na sva pitanja koristeći našu prilagodljive platforme za bazu znanja i najčešća pitanja. Koristeći ugrađeni WYSIWYG uređivač, moći ćete urediti sadržaj i strukturu svojih članaka u skladu s sklonostima tržišta.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Oznake i izvješća

Primate li velike količine upite preko svojih komunikacijskih kanala? Je li teško razvrstati sve te poruke? Oznake će vam pomoći da postanete bolje organizirani i efikasni. Možete dodijeliti neograničenu količinu različitih oznaka određenim tiketima, automatski ili ručno, te onda primijeniti filtere za bržu pretragu. Onda možete pokrenuti izvješće za određene oznake i prilagoditi svoju planiranu poslovnu strategiju na temelju rezultata izvješća u LiveAgentu. Oznake vam pružaju mogućnost prilagodbe svog radnog mjesta po vašoj volji.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Jeste li umorni od prebacivanja između telefona, chata, emaila i ostalih komunikacijskih alata?

S LiveAgent-om ne morate više trošiti dragocjeno vrijeme. Umjesto toga, možete se fokusirati na pružanje kompletne i pozorne korisničke podrške svakom klijentu. Usporedite naše višekanalno rješenje s alternativnim rješenjima na tržištu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ocjena

Upset man-illustration

Više od 21.000 kompanija na može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivan utjecaj uvođenja softvera za korisničku podršku u računovodstvenu i pravnu industriju

“Sjajan softver koji se može koristiti kao višekanalni kontaktni centar”

Sretni sam korisnik ovog softvera već neko vrijeme. Također, LiveAgent nam je pomogao povećati zadovoljstvo naših klijenata i prihod. Lakoća korištenja: korisničko sučelje je intuitivno i super lako za naučiti čak i za netehničke korisnike. Koristimo ga na više naših stranica, svaka s vlastitom bazom znanja, forumima i dijeljenjem ideja/prijedloga. Trebali smo sustav koji je lak za korištenje i s mogućnošću povezivanja na više kanala.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Osnivač – CEO

Financijske usluge

Softversko rješenje za korisničku službu po pristupačnoj cijeni

Financijska industrija evoluira nevjerojatno brzo. Kako bi ispunili sva očekivanja klijenata, investirajte u softver koji neće premašiti proračun vaše kompanije.

Package Name

Tiket

Za mala poduzeća i poduzetnike.

$15 /mj
Package Name

Ticket+Chat

Za srednja poduzeća i profesionalne agencije.

$29 /mj
Related Articles to Forex
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x