Besplatna proba
Vrijedan u svakoj industriji

Otkrijte kako LiveAgent poboljšava vaše eSports poslovanje.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povećajte zastupanje

Kreirajte pozitivan CX o kojem će vaši klijenti pričati.

24%

Srežite vrijeme odgovora

Poboljšajte stopu provog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa.

37%

Smanjite količinu tiketa

Smanjine navalu tiketa podrške s bazom znanja.

Industry background

Softver korisničke službe za eGaming i eSports industriju

Nošena zahtjevima potrošača, tehnološkim inovacijama i novim strategijama raspodjele, tržišta za gaming i eSports su u brzom porastu. Preoblikuju se iz nišne industrije u mainstream oblik zabave diljem svijeta. Uz LiveAgent help desk softver, ključni igrači eGaming i eSports industrije – uključujući tvrtke za razvoj i izdavanje igara, streaming kompanije, vlasnike timova i influencere – mogu podići korisničku podršku na veću razinu, poboljšati iskustvo za svoje zajednice igrača, poboljšati komunikaciju korisnika i dobiti prednost nad konkurencijom.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader
video game controller headphones boy and girl

Što su eGaming i eSports?

eGaming i eSports su obično definirani vrlo slično i ova dva izraza se često preklapaju. eSports (poznat i kao elektronički sport, e-sport ili natjecateljski gaming) su organizirana natjecanja u videoigrama za više igrača u kojima se natječu profesionalni igrači. S druge strane, eGaming (elektronske igre ili e-gaming) se događa van službenih natjecanja i služi isključivo za zabavu. Nošena generacijom milenijalaca, eSports i eGaming industrija je doživjela nevjerojatan rast posljednjih godina. Sudeći po Svjetskom izvješću za eSports tržište, svjetski prihod eSports tržišta će narasti na 1.1 milijardu dolara u 2020, a ukupna eSports publika će se povećati na 295 milijuna ljudi. Izvješće za eSports ekosustav također otkriva da će očekivani rast svjetskog eSports tržišta prijeći vrijednost od 1.5 milijarde dolara do 2023.

Kako eGaming i eSports poslovanja mogu imati koristi od LiveAgent-a?

Message icon

Poboljšajte svoju podršku

Nadzirite ponašanje posjetitelja vaše web stranice i obratite im se proaktivno. Odgovorite na svako pitanje koje mogu imati i osigurajte nove poslove.
Clock

Smanjite količinu tiketa

Smanjite količinu dolaznih tiketa podrške pružanjem sveobuhvatnog portala za samopomoć koji je dostupan 24/7/365.
Customers icon

Podignite razinu zanimanja

Širite svoju online zajednicu kreiranjem foruma zajednice koji osnažuju vaše klijente da vode rasprave i postavljaju pitanja.

Pružite izvrsnu podršku kao dio gaming iskustva

Lagano upravljajte zajednicama vaših igrača i pružajte im izvrsnu korisničku podršku s moćnim softverskim rješenjem za korisničku podršku za eGaming i eSports industrije.
social notifications - illustration

Višekanalna korisnička podrška

Neovisno o kanalima koje igrači koriste da stupe u kontakt s korisničkom podrškom – email, pozivi, web obrasci, live chat ili društveni mediji – svi zahtjevi za podršku će biti automatski pretvoreni u tikete i sigurno pohranjeni u univerzalnu ulaznu poštu. Svi tiketi su lako dostupni iz jedne upravljačke ploče kako bi ih vaš tim za korisničku podršku lakše riješio.

Moćne značajke tiketinga

Kako bi osigurali brzo i efikasno rješavanje tiketa, LiveAgent nudi puni raspon robusnih značajki za upravljanje tiketima, uključujući opcije pametne raspodjele tiketa, automatizaciju tijeka rada, standardne odgovore i predloške, SLA upravljanje, alate za suradnju timova, lako upravljanje odgovornostima, detekciju sudaranja, dijeljenje i spajanje tiketa, ugrađeni CRM s informacijama o klijentu, izvještavanje, analitiku i još puno više.
Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Live chat u realnom vremenu

S lakoćom rješavajte zahtjeve za podršku u realnom vremenu uz live chat. Pružite igračima trenutačnu podršku u pokretu bez prekidanja njihove igre. LiveAgent-ov izvorni live chat – s najbržim live chat widgetom na tržištu – uključuje i zajedničke i unikatne značajke kao što su više opcija preusmjeravanja chata, proaktivne chat pozivnice, nadzor online posjetitelja i više.

Integracije s društvenim medijima

S lakoćom integrirajte stranice društvenih medija s vašom korisničkom podrškom i ostanite u kontaktu s korisnicima putem društvenih kanala. LiveAgent se besprijekorno povezuje na Facebook, Twitter i Instagram. Integracije vam omogućavaju nadziranje i odgovaranje na sve poruke društvenih medija, komentare i spominjanja iz vašeg administratorskog panela korisničke podrške. Ne morate se prebacivati s jednog računa na drugi.
LiveAgent knowledge base

Baza znanja i najčešća pitanja

Napravite bazu znanja s najčešćim pitanjima i pružite korisnicima moćan samoposlužni izvor gdje mogu brzo i lako naći odgovore koje traže. LiveAgent dolazi sa sofisticiranim alatima za objavu sadržaja, omogućujući vam stvaranje korisnog sadržaja bez muke. Osnažite igrače da pomognu sami sebi, čak i kada vaš tim podrške nije online.

Korisnički samoposlužni portal

Poboljšajte samoposlužno iskustvo vaših korisnika sa sveobuhvatnim korisničkim portalom koji sadrži korisnički forum gdje igrači mogu komunicirati i pomagati jedni drugima, te dijeliti savjete i trikove, kao i vlastita iskustva. Također možete uključiti povratne informacije i prijedloge kako bi dobili uvid u mišljenja, preference i očekivanja igrača.
woman behind computer organizing support documentation

Više značajki korisničke podrške kako bi poboljšali korisničku podršku i produktivnost vašeg tima

Usmjerite svaki zahtjev za podršku u lagani tijek rada za vaš tim dok kreirate personalizirano iskustvo podrške za svoje korisnike.
Automatski distribuirajte tikete po vašim redefiniranim pravilima kako bi osigurali da su korisnici uvijek povezani s pravim agentima. Saznajte više…
Brže odgovarajte na zahtjeve i podržite više korisnika u isto vrijeme koristeći predefinirane odgovore i predloške. Saznajte više…
Kreirajte i prilagodite korisničke portale za više brendova, svaki s posebnim unikatnim dizajnom, postavkama i sadržajem. Saznajte više…
Omogućite widget za pretragu koji automatski stvara prijedloge za povezani sadržaj u vašoj bazi znanja u realnom vremenu. Saznajte više…
Instalirajte izvorne Android ili iOS aplikacije za odgovaranje na upite korisnika dok ste van ureda. Saznajte više…
Neka vaši korisnici i agenti podrške koriste svoj izvorni jezik. LiveAgent trenutno podržava 40+ jezika. Saznajte više…

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Stars

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019-2020.
Union icon

Preferira nas 21 tisuća kompanija

Preko 21.000 poduzeća iz raznih industrija je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Group 370 icon

Dolazi sa 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i beskrajnim prilagodbama, alat se lako prilagođava zahtjevima vašeg poslovanja.

Izaberite plan koji najbolje odgovara vašem poslovanju

Neki od ključnih igrača eSports i eGaming industrije već imaju koristi od korištenja LiveAgent-ovog help desk tiketing softvera. Zašto im se ne pridružiti? Izaberite između 4 različita plana – uključujući i besplatni – s jednostavnim i transparentnim cijenama. Plaćajte u pokretu, bez fiksnih ugovora ili skrivenih troškova i pređite na jeftiniji ili skuplji plan kad god želite.
All-Inclusive

All-Inclusive

Idealan za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$49/mj
All-Inclusive

Ticket+Chat

Za srednja poduzeća i profesionalne agencije

$29/mj

Uštedite više uz LiveAgent

Analizirajte i usporedite LiveAgent s ostalim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju te najboljom cijenom.

FAQ

Zašte eGaming i eSport industrija treba softver za korisničku službu?

Softver za korisničku službu kao rezultat ima zadovoljne klijente, što je ključno za uspjeh unutar eGaming i eSport industrije.

Zašto izabrati LiveAgent?

Za

Koje koristi mogu eGaming i eSport industrija imati od LiveAgent-a?

Softver korisničke službe za eSports i eGaming kao što je LiveAgent će poboljšati vaše iskustvo korisničke službe, kao i prihod, pružanjem brze, pouzdane i profesionalne podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo