Kreirajte pozitivan CX o kojem će vaši klijenti pričati.
Poboljšajte stopu provog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa.
Smanjine navalu tiketa podrške s bazom znanja.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
eGaming i eSports su obično definirani vrlo slično i ova dva izraza se često preklapaju. eSports (poznat i kao elektronički sport, e-sport ili natjecateljski gaming) su organizirana natjecanja u videoigrama za više igrača u kojima se natječu profesionalni igrači. S druge strane, eGaming (elektronske igre ili e-gaming) se događa van službenih natjecanja i služi isključivo za zabavu. Nošena generacijom milenijalaca, eSports i eGaming industrija je doživjela nevjerojatan rast posljednjih godina. Sudeći po Svjetskom izvješću za eSports tržište, svjetski prihod eSports tržišta će narasti na 1.1 milijardu dolara u 2020, a ukupna eSports publika će se povećati na 295 milijuna ljudi. Izvješće za eSports ekosustav također otkriva da će očekivani rast svjetskog eSports tržišta prijeći vrijednost od 1.5 milijarde dolara do 2023.
Nadzirite ponašanje posjetitelja vaše web stranice i obratite im se proaktivno. Odgovorite na svako pitanje koje mogu imati i osigurajte nove poslove.
Smanjite količinu dolaznih tiketa podrške pružanjem sveobuhvatnog portala za samopomoć koji je dostupan 24/7/365.
Širite svoju online zajednicu kreiranjem foruma zajednice koji osnažuju vaše klijente da vode rasprave i postavljaju pitanja.
Lagano upravljajte zajednicama vaših igrača i pružajte im izvrsnu korisničku podršku s moćnim softverskim rješenjem za korisničku podršku za eGaming i eSports industrije.
Neovisno o kanalima koje igrači koriste da stupe u kontakt s korisničkom podrškom – email, pozivi, web obrasci, live chat ili društveni mediji – svi zahtjevi za podršku će biti automatski pretvoreni u tikete i sigurno pohranjeni u univerzalnu ulaznu poštu. Svi tiketi su lako dostupni iz jedne upravljačke ploče kako bi ih vaš tim za korisničku podršku lakše riješio.
Kako bi osigurali brzo i efikasno rješavanje tiketa, LiveAgent nudi puni raspon robusnih značajki za upravljanje tiketima, uključujući opcije pametne raspodjele tiketa, automatizaciju tijeka rada, standardne odgovore i predloške, SLA upravljanje, alate za suradnju timova, lako upravljanje odgovornostima, detekciju sudaranja, dijeljenje i spajanje tiketa, ugrađeni CRM s informacijama o klijentu, izvještavanje, analitiku i još puno više.
S lakoćom rješavajte zahtjeve za podršku u realnom vremenu uz live chat. Pružite igračima trenutačnu podršku u pokretu bez prekidanja njihove igre. LiveAgent-ov izvorni live chat – s najbržim live chat widgetom na tržištu – uključuje i zajedničke i unikatne značajke kao što su više opcija preusmjeravanja chata, proaktivne chat pozivnice, nadzor online posjetitelja i više.
S lakoćom integrirajte stranice društvenih medija s vašom korisničkom podrškom i ostanite u kontaktu s korisnicima putem društvenih kanala. LiveAgent se besprijekorno povezuje na Facebook, Twitter i Instagram. Integracije vam omogućavaju nadziranje i odgovaranje na sve poruke društvenih medija, komentare i spominjanja iz vašeg administratorskog panela korisničke podrške. Ne morate se prebacivati s jednog računa na drugi.
Napravite bazu znanja s najčešćim pitanjima i pružite korisnicima moćan samoposlužni izvor gdje mogu brzo i lako naći odgovore koje traže. LiveAgent dolazi sa sofisticiranim alatima za objavu sadržaja, omogućujući vam stvaranje korisnog sadržaja bez muke. Osnažite igrače da pomognu sami sebi, čak i kada vaš tim podrške nije online.
Poboljšajte samoposlužno iskustvo vaših korisnika sa sveobuhvatnim korisničkim portalom koji sadrži korisnički forum gdje igrači mogu komunicirati i pomagati jedni drugima, te dijeliti savjete i trikove, kao i vlastita iskustva. Također možete uključiti povratne informacije i prijedloge kako bi dobili uvid u mišljenja, preference i očekivanja igrača.
Usmjerite svaki zahtjev za podršku u lagani tijek rada za vaš tim dok kreirate personalizirano iskustvo podrške za svoje korisnike.
Automatski distribuirajte tikete po vašim redefiniranim pravilima kako bi osigurali da su korisnici uvijek povezani s pravim agentima. Saznajte više o preusmjeravanju tiketa.
Brže odgovarajte na zahtjeve i podržite više korisnika u isto vrijeme koristeći predefinirane odgovore i predloške. Saznajte više o predefiniranim porukama.
Kreirajte i prilagodite korisničke portale za više brendova, svaki s posebnim unikatnim dizajnom, postavkama i sadržajem. Saznajte više o više baza znanja.
Omogućite widget za pretragu koji automatski stvara prijedloge za povezani sadržaj u vašoj bazi znanja u realnom vremenu. Saznajte više o widgetima za pretragu.
Instalirajte izvorne Android ili iOS aplikacije za odgovaranje na upite korisnika dok ste van ureda. Saznajte više o mobilnim aplikacijama.
Neka vaši korisnici i agenti podrške koriste svoj izvorni jezik. LiveAgent trenutno podržava 40+ jezika. Saznajte više o višejezičnoj podršci.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019-2020.
Preko 21.000 poduzeća iz raznih industrija je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i beskrajnim prilagodbama, alat se lako prilagođava zahtjevima vašeg poslovanja.
Neki od ključnih igrača eSports i eGaming industrije već imaju koristi od korištenja LiveAgent-ovog help desk tiketing softvera. Zašto im se ne pridružiti? Izaberite između 4 različita plana – uključujući i besplatni – s jednostavnim i transparentnim cijenama. Plaćajte u pokretu, bez fiksnih ugovora ili skrivenih troškova i pređite na jeftiniji ili skuplji plan kad god želite.
Most Popular
Analizirajte i usporedite LiveAgent s ostalim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju te najboljom cijenom.
Softver za korisničku službu kao rezultat ima zadovoljne klijente, što je ključno za uspjeh unutar eGaming i eSport industrije.
Za
Softver korisničke službe za eSports i eGaming kao što je LiveAgent će poboljšati vaše iskustvo korisničke službe, kao i prihod, pružanjem brze, pouzdane i profesionalne podrške.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma