Vrijedan u svakoj industriji

Otkrijte kako LiveAgent poboljšava vaše eSports poslovanje.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povećajte zastupanje

Kreirajte pozitivan CX o kojem će vaši klijenti pričati.

24%

Srežite vrijeme odgovora

Poboljšajte stopu provog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa.

37%

Smanjite količinu tiketa

Smanjine navalu tiketa podrške s bazom znanja.

Industry background

Softver korisničke službe za eGaming i eSports industriju

Nošena zahtjevima potrošača, tehnološkim inovacijama i novim strategijama raspodjele, tržišta za gaming i eSports su u brzom porastu. Preoblikuju se iz nišne industrije u mainstream oblik zabave diljem svijeta. Uz LiveAgent help desk softver, ključni igrači eGaming i eSports industrije – uključujući tvrtke za razvoj i izdavanje igara, streaming kompanije, vlasnike timova i influencere – mogu podići korisničku podršku na veću razinu, poboljšati iskustvo za svoje zajednice igrača, poboljšati komunikaciju korisnika i dobiti prednost nad konkurencijom.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
video game controller headphones boy and girl

Što su eGaming i eSports?

eGaming i eSports su obično definirani vrlo slično i ova dva izraza se često preklapaju. eSports (poznat i kao elektronički sport, e-sport ili natjecateljski gaming) su organizirana natjecanja u videoigrama za više igrača u kojima se natječu profesionalni igrači. S druge strane, eGaming (elektronske igre ili e-gaming) se događa van službenih natjecanja i služi isključivo za zabavu. Nošena generacijom milenijalaca, eSports i eGaming industrija je doživjela nevjerojatan rast posljednjih godina. Sudeći po Svjetskom izvješću za eSports tržište, svjetski prihod eSports tržišta će narasti na 1.1 milijardu dolara u 2020, a ukupna eSports publika će se povećati na 295 milijuna ljudi. Izvješće za eSports ekosustav također otkriva da će očekivani rast svjetskog eSports tržišta prijeći vrijednost od 1.5 milijarde dolara do 2023.

Kako eGaming i eSports poslovanja mogu imati koristi od LiveAgent-a?

Poboljšajte svoju podršku

Nadzirite ponašanje posjetitelja vaše web stranice i obratite im se proaktivno. Odgovorite na svako pitanje koje mogu imati i osigurajte nove poslove.

Smanjite količinu tiketa

Smanjite količinu dolaznih tiketa podrške pružanjem sveobuhvatnog portala za samopomoć koji je dostupan 24/7/365.

Podignite razinu zanimanja

Širite svoju online zajednicu kreiranjem foruma zajednice koji osnažuju vaše klijente da vode rasprave i postavljaju pitanja.

Pružite izvrsnu podršku kao dio gaming iskustva

Lagano upravljajte zajednicama vaših igrača i pružajte im izvrsnu korisničku podršku s moćnim softverskim rješenjem za korisničku podršku za eGaming i eSports industrije.

social notifications - illustration

Višekanalna korisnička podrška

Neovisno o kanalima koje igrači koriste da stupe u kontakt s korisničkom podrškom – email, pozivi, web obrasci, live chat ili društveni mediji – svi zahtjevi za podršku će biti automatski pretvoreni u tikete i sigurno pohranjeni u univerzalnu ulaznu poštu. Svi tiketi su lako dostupni iz jedne upravljačke ploče kako bi ih vaš tim za korisničku podršku lakše riješio.

Moćne značajke tiketinga

Kako bi osigurali brzo i efikasno rješavanje tiketa, LiveAgent nudi puni raspon robusnih značajki za upravljanje tiketima, uključujući opcije pametne raspodjele tiketa, automatizaciju tijeka rada, standardne odgovore i predloške, SLA upravljanje, alate za suradnju timova, lako upravljanje odgovornostima, detekciju sudaranja, dijeljenje i spajanje tiketa, ugrađeni CRM s informacijama o klijentu, izvještavanje, analitiku i još puno više.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Live chat u realnom vremenu

S lakoćom rješavajte zahtjeve za podršku u realnom vremenu uz live chat. Pružite igračima trenutačnu podršku u pokretu bez prekidanja njihove igre. LiveAgent-ov izvorni live chat – s najbržim live chat widgetom na tržištu – uključuje i zajedničke i unikatne značajke kao što su više opcija preusmjeravanja chata, proaktivne chat pozivnice, nadzor online posjetitelja i više.

Integracije s društvenim medijima

S lakoćom integrirajte stranice društvenih medija s vašom korisničkom podrškom i ostanite u kontaktu s korisnicima putem društvenih kanala. LiveAgent se besprijekorno povezuje na Facebook, Twitter i Instagram. Integracije vam omogućavaju nadziranje i odgovaranje na sve poruke društvenih medija, komentare i spominjanja iz vašeg administratorskog panela korisničke podrške. Ne morate se prebacivati s jednog računa na drugi.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Baza znanja i najčešća pitanja

Napravite bazu znanja s najčešćim pitanjima i pružite korisnicima moćan samoposlužni izvor gdje mogu brzo i lako naći odgovore koje traže. LiveAgent dolazi sa sofisticiranim alatima za objavu sadržaja, omogućujući vam stvaranje korisnog sadržaja bez muke. Osnažite igrače da pomognu sami sebi, čak i kada vaš tim podrške nije online.

Korisnički samoposlužni portal

Poboljšajte samoposlužno iskustvo vaših korisnika sa sveobuhvatnim korisničkim portalom koji sadrži korisnički forum gdje igrači mogu komunicirati i pomagati jedni drugima, te dijeliti savjete i trikove, kao i vlastita iskustva. Također možete uključiti povratne informacije i prijedloge kako bi dobili uvid u mišljenja, preference i očekivanja igrača.

woman behind computer organizing support documentation

Više značajki korisničke podrške kako bi poboljšali korisničku podršku i produktivnost vašeg tima

Usmjerite svaki zahtjev za podršku u lagani tijek rada za vaš tim dok kreirate personalizirano iskustvo podrške za svoje korisnike.

Automatski distribuirajte tikete po vašim redefiniranim pravilima kako bi osigurali da su korisnici uvijek povezani s pravim agentima. Saznajte više o preusmjeravanju tiketa.

Brže odgovarajte na zahtjeve i podržite više korisnika u isto vrijeme koristeći predefinirane odgovore i predloške. Saznajte više o predefiniranim porukama.

Kreirajte i prilagodite korisničke portale za više brendova, svaki s posebnim unikatnim dizajnom, postavkama i sadržajem. Saznajte više o više baza znanja.

Omogućite widget za pretragu koji automatski stvara prijedloge za povezani sadržaj u vašoj bazi znanja u realnom vremenu. Saznajte više o widgetima za pretragu.

Instalirajte izvorne Android ili iOS aplikacije za odgovaranje na upite korisnika dok ste van ureda. Saznajte više o mobilnim aplikacijama.

Neka vaši korisnici i agenti podrške koriste svoj izvorni jezik. LiveAgent trenutno podržava 40+ jezika. Saznajte više o višejezičnoj podršci.

Što čini naš softver korisničke podrške pravim izborom?

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019-2020.

Preferira nas 21 tisuća kompanija

Preko 21.000 poduzeća iz raznih industrija je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Dolazi sa 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i beskrajnim prilagodbama, alat se lako prilagođava zahtjevima vašeg poslovanja.

Izaberite plan koji najbolje odgovara vašem poslovanju

Neki od ključnih igrača eSports i eGaming industrije već imaju koristi od korištenja LiveAgent-ovog help desk tiketing softvera. Zašto im se ne pridružiti? Izaberite između 4 različita plana – uključujući i besplatni – s jednostavnim i transparentnim cijenama. Plaćajte u pokretu, bez fiksnih ugovora ili skrivenih troškova i pređite na jeftiniji ili skuplji plan kad god želite.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Uštedite više uz LiveAgent

Analizirajte i usporedite LiveAgent s ostalim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju te najboljom cijenom.

Related Articles to Softver korisničke službe za eGaming i eSports industriju
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje njihovog online ugleda za veće zadovoljstvo i vjernost korisnika.

Korisnička služba – Savjeti za društvene medije

Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje njihovog online ugleda za veće zadovoljstvo i vjernost korisnika.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo