Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za e-trgovinu i usluge

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Sve više i više pripadnika populacije rapidno napreduje k digitalnoj zrelosti, što povećava broj internet korisnika i online kupaca. Svijet e-trgovina je postao jedan od najbržih i najpopularnijih izbora za kupoprodaju proizvoda putem interneta.

Zajedno s time, raste broj briga, ne samo kako privući, konvertirati, povećati prodaju i smanjiti stopu odbijanja e-trgovine, već i kako pružiti osobnu uslugu kroz neosobni medij. Live chat predstavlja rješenje za uspjeh s klijentima i korisnu investiciju za sve poslove bazirane na internetu.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Primjer chat prozorčića

Što je live chat podrška?

Ukratko, live chat je prozorčić koje se aktivira klikom na chat gumb ugrađen na web stranicu. Duži odgovor je da je to dio kompleksnog softvera za korisničku podršku i jedno od najboljih rješenja za poboljšanje komunikacije i usluga između e-trgovine i njenih klijenata.

Integracijom live chat widgeta na web stranicu vaše online trgovine, vaši live chat operativci će moći pružati munjevito brzu korisničku podršku bilo kojem mogućem ili trenutnom kupcu, te ih voditi različitim točkama sales funnela.

Kakva je izvedba live chata u odnosu na telefon i email?

Live chat predstavlja alternativu tradicionalnim komunikacijskim kanalima i ističe se zbog nekoliko značajnih prednosti.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Kada klijenti pregledavaju vašu web stranicu, provjeravaju najnovije akcije i njihovo zanimanje je na vrhuncu, zadnje što želite je uznemiriti ih i potencijalno izgubiti prodaju zbog nemogućnosti pružanja trenutne pomoći. To je jednako tome kada uđete u tradicionalnu trgovinu, a nema zaposlenika da vam pomogne.

Korištenje live chata je ugodan izbor za trenutno slanje poruka koje zahtijeva najmanje napora od klijenta komu je potrebna pomoć, jer ne moraju prekidati to što rade da posegnu za telefonom ili pošalju email.

U usporedbi s telefonom i emailom, ima niske troškove održavanja jer jedan agent može istovremeno rukovati s više chatova, smanjujući prosječno vrijeme čekanja. Administratori mogu postaviti broj istovremenih chatova za svakog agenta pojedinačno. To će osigurati da osoblje za podršku nije pretrpano poslom te da klijenti dobivaju najbolju uslugu.

Koliko je live chat važan za e-trgovine?

Za bilo koju trgovinu, online ili tradicionalnu, prvi dojam je važan. Privlačan dizajn, tema i logo su bitni dijelovi vizualnog identiteta i online prisutnosti online trgovine. Ali jednom kada potencijalni kupci dođu na vašu web stranicu, vaše šanse za konverziju su prilično tanke bez propisne korisničke podrške.

Raspon pažnje online kupca je relativno kratak – oko 5 do 10 minuta.

Kako bi spriječili napuštanje kolica u tako malom okviru djelovanja, chat operativci mogu pokrenuti stvari s potencijalnim kupcima kroz personalizirane pozdrave u obliku proaktivne chat pozivnice.

Kao i ostale chat značajke, to je prilagodljiva pop-up poruka koja se može namjestiti da se pojavi na web stranici nakon određenog vremena koje klijent provede pregledajući. Druga značajka je da je agenti mogu koristiti za ciljanje specifičnih klijenata ili stranica, na primjer, tijekom procesa naplate.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Live chat nije samo koristan kada je u pitanju unakrsna prodaja, nego i uvećana prodaja. Tijekom chat sesije, agenti mogu promovirati najnovije proizvode ili predlagati premium verzije prilagođene klijentima. Ovo pretvara live chat iz alata za podršku u moćan marketinški alat, sve u jednom.

Pregled chata je odlična značajka koja može produbiti povezanost između agenata i klijenata. Dozvoljava agentima promatranje broja posjetitelja koji čekaju, njihove URL adrese, lokacije ili ponašanje. S jasnom slikom trenutnih online korisnika, agenti mogu samouvjereno riješiti bilo koji chat razgovor i pružiti personalizirano iskustvo.

Website monitoring-chat overview
Primjer pregleda chata

Kroz chat interakcije, možete izgraditi vašu zbirku CRM podataka.Ako ste malo poduzeće koje tek počinje graditi svoju listu klijenata, razmislite o implementiranju obrasca prije chata. Klijenti su voljni dijeliti svoje osobne informacije u zamjenu za direktnije i ugodnije iskustvo kupovine. Obrazac prije chata je lak za postaviti. Nakon kreiranja chat gumba, kliknite na kućicu za: Zatražite informacije putem obrasca prije chata. Od tada, svaki put kada se chat gumb aktivira, obrazac prije chata će potaknuti klijente da podijele svoje podatke.

Live chat za e-trgovinu i usluge
Kako postaviti obrazac prije chata

Iako je live chat odličan pokretač konverzije, također je i nezamjenjiv u taktici zadržavanja. Kao dio višekanalne strategije podrške, poduzeća mogu zadržati prosječno 89% svojih klijenata

Za online kupovinu ne postoji radno vrijeme. Klijenti očekuju usluge 24/7. Razumljivo, ovo nije uvijek moguće. Kako bi ugodili svim klijentima, LiveAgent chat omogućuje klijentima slanje poruka kroz obrasce za kontakt. Čim tim za podršku ili određeni agent bude online, oni će ih kontaktirati.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Primjer obrasca za kontakt

Sve live chat značajke su prilagodljive, s opcijom umetanja vlastitog CSS koda za odražavanje vizualnog izgleda vašeg brenda.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Kako agenti trebaju rukovati chat sesijama e-trgovine?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Online kupovina je čvrsto utemeljena kao način obavljanja trgovine putem interneta. Vješti i upućeni live chat agenti pomažu kreiranju idealnog online korisničkog iskustva.

Biti live chat agent za online trgovinu je drukčije nego biti standardno osoblje maloprodaje, što se najočitije vidi u setu vještina i bontonu.

  • Efikasne računalne vještine
  • Odlično poznavanje gramatike
  • Multitasking
  • Znanje o poslovanju i proizvodima
  • Brzo razmišljanje
  • Odlične komunikacijske vještine
  • Profesionalnost i ljubaznost

Live chat pruža agentima vrijedan set alata i značajki. Njihovim korištenjem agenti mogu brzo i efikasno odgovarati klijentima.

  • Univerzalna ulazna pošta: Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj pošti. Bilo koji chat agent s pristupom može pretražiti i prikazati profil bilo kojeg klijenta ili povijest prethodnih interakcija.
Live chat za e-trgovinu i usluge
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)
  • Standardni odgovori i predefinirani odgovori: Važan faktor visoke stope odbijanja je otežano dobivanje odgovora na najčešća pitanja, pogotovo tijekom faze naplate. Bilo da su u pitanju troškovi dostave ili politika povrata, standardni odgovori i predefinirani odgovori mogu biti pripremljeni i prilagođeni u očekivanju nadolazećih uobičajenih pitanja klijenata.
  • Pregled tipkanja u realnom vremenu: Neobavezna ali korisna značajka za agente koji preferiraju biti korak ispred klijenata. Agent može vidjeti što klijent tipka i pripremiti odgovor i prije nego što je dobio poruku.
Tipkanje u realnom vremenu
Primjer pregleda tipkanja u realnom vremenu
  • Chat distribucija: Transfer chata dostupnim agentima ili automatsko preusmjeravanje chata biranjem tri predefinirane opcije ruta – nasumična dodjela, zazvoni svima, maksimalna iskorištenost. Ova značajka garantira poštenu raspodjelu posla među agentima i pozitivnu uslugu za klijente.
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)
  • Anketa poslije chata: Dopušta vašim kupcima ostavljanje povratnih informacija na chat sesiju, ocjenu proizvoda ili rangiranje efikasnosti agenta. Pozitivna klijentova ocjena može biti iskorištena kao socijalni dokaz i postavljena na web stranicu da privuče preporuke. Također, prikupljeni podaci se mogu koristiti za kreiranje sadržaja u sekciji Najčešća pitanja ili za blog. Također može otkriti otprije neprijavljene probleme s navigacijom na stranici koji vam mogu pomoći optimizirati vašu web stranicu za druge mobilne uređaje.
Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Kako bi testirali njihovu brzinu tipkanja, LiveAgent poziva agente da isprobaju besplatni test tipkanja izravno na LiveAgent web stranici.

Live chat za e-trgovinu i usluge
Besplatan test tipkanja

Ako želite vidjeti popis svih dostupnih značajki live chata i naučiti više o njima do najsitnijih detalja, posjetite našu stranicu značajki.

Kako integrirati live chat na vašu web stranicu?

Integracija live chat gumba ne može biti lakša. Jedino što morate je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod s vašeg LiveAgent računa na vašu web stranicu, i to je to. Nema potrebe za skidanjem dodatnog softvera, jer je integracija sa softverom treće strane ili aplikacijama već podržana.

Velik broj online trgovina je vođen putem Shopify aplikacije, i LiveAgent-ov chat softver je razvijen imajući na umu bezbolnu integraciju i migraciju.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Koje su sigurnosne značajke live chata?

Brige oko sigurnosti su veće nego ikad. Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su bitne teme za svakoga tko se bavi i održava online posao. LiveAgent nije iznimka. Ovo se neke od najvažnijih sigurnosnih značajki.

Baza znanja

Ako želite saznati više, produžite na našu bazu znanja za dodatne informacije.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Ako želite vidjeti sve dostupne planove, provjerite našu stranicu s cijenama.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo