Tražite alternativu za HelpCrunch?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za HelpCrunch na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Možete otkazati bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

HelpCrunch je izvrsan softver za podršku korisnicima, ali možda želite isprobati nešto drugo. LiveAgent radi više od samo razgovora uživo. Povežite svoj email, društvene medije, bazu znanja i opremu za pozive kako biste pružili potpunu uslugu svojim klijentima.

LiveAgent ima više od 175 značajki, više od 40 integracija i izvrsnu cijenu kako biste najbolje komunicirali sa svojim klijentima.

Uštedite više uz LiveAgent

HelpCrunch vs LiveAgent brza usporedba

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku! Kreditna kartica vam nije potrebna.
HelpCrunch
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
HelpCrunch nudi tiketing.
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
HelpCrunch nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za zvanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
HelpCrunch ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje gradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prethodnim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
HelpCrunch nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
HelpCrunch ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
HelpCrunch ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
HelpCrunch ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da šalju Viber poruke i odgovaraju na njih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
HelpCrunch ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
HelpCrunch ne nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži osnovne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
HelpCrunch nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online prostor za raspravu za vaše klijente, lociran izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
HelpCrunch ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi izbjegli ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
HelpCrunch ne nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje da različite aplikacije rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
HelpCrunch nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
HelpCrunch ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent ne nudi video pozive.
HelpCrunch ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok niti se brišu -- možete ih pogledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
HelpCrunch ne nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
HelpCrunch nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vaše web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
HelpCrunch ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/email
Možete primiti neograničen broj tiketa/emailova.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
HelpCrunch ne nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kada.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
HelpCrunch nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je ponuđena 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
HelpCrunch ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za HelpCrunch

Smisao korisničke podrške je pružanje vašim klijentima više načina za povezivanje s vama. Povećajte angažman vaših korisnika i pomozite im putem bilo kojeg kanala, bilo da je to live chat ili Instagram, LiveAgent-ovim moćnim softverom za korisničku podršku putem društvenih medija.

LiveAgent ima tri plaćena plana koja vam nude upravo ono što vam treba za pokrivanje svega. Pouzdani tiketing sustav će se brinuti za organiziranje sve komunikacije, a vi se možete usredotočiti na važno – pomoć vašim klijentima.

Želite li brži live chat?

Live chat je ključni alat kada se radi o pružanju korisničke podrške. S obzirom da se radi o trenutačnoj komunikaciji, brzina bi trebala biti najvažnija. LiveAgent-ov web chat softver omogućit će vam pružiti najboljeg mogućeg korisničkog iskustva.

LiveAgent ima najbrži live chat widget na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2,5 sekunde. Nema bržeg od toga. Nemojte da posjetitelji vaše stranice čekaju i pretvorite ih u klijente koji plaćaju.

The fastest live chat on the market

Razlozi zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Podrška za pozivni centar

Osim mnogih drugih značajki, LiveAgent također podržava integraciju za pozivni centar. Brzo i jednostavno postavljanje!

Bogat značajkama

S više od 175 značajki koje će vam olakšati radni tijek i učiniti ga ugodnijim, LiveAgent je više od samo helpdesk tiketing softvera.

Pristupačna cijena

LiveAgent je odličan proizvod za razumnu cijenu. Odaberite jedan od naših tri plaćena plana ili odaberite pojedinačne značajke da prilagodite svoj help desk tiketing softver.

Professional built-in call center software

Podrška za pozivni centar

Tako je. Osim emaila, društvenih medija, baze znanja i live chata, također možete pružiti podršku putem telefonskih poziva. To je jednostavno.

Postupak postavljanja je gotov za nekoliko minuta i čak ne trebate posebnu opremu za to. Pozivajte putem preglednika, svog pametnog telefona ili neke druge opreme koju odaberete. Nema potrebe za uslugama treće strane, LiveAgent se brine za vas.

Dobijte više i uštedite više

LiveAgent ima tri plaćena plana prepuna značajki koje vam pružaju najbolje alate za korisničku podršku. Ako vam je potrebno nešto dodatno, možete kupiti zasebne značajke kako biste dodali vrijednost svom planu.

LiveAgent je najviše put pregledan i ocijenjen help desk softver za SMB u 2020. godini. Ostanite bliže svojim kupcima i pomozite im brže s LiveAgent-om.

Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više!

Do more customer support for less money

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

Usporedite nas s drugim live chat softverima

Zanima vas kako se nosimo s drugim popularnim live chat rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

    Related Articles to HelpCrunch alternativa
    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent je softver za help desk koji omogućuje integraciju s različitim komunikacijskim kanalima, centralizirajući komunikacije s klijentima i olakšavajući upravljanje podrškom. Pruža jasan pregled mogućnosti i značajki. Besplatno kreirajte račun i isprobajte.

    LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera

    LiveAgent je softver za help desk koji omogućuje integraciju s različitim komunikacijskim kanalima, centralizirajući komunikacije s klijentima i olakšavajući upravljanje podrškom. Pruža jasan pregled mogućnosti i značajki. Besplatno kreirajte račun i isprobajte.

    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Aktiviranje Aweber plugina vam omogućuje pretplaćivanje i završetak pretplate za kontakte vašeg email marketinškog popisa iz LiveAgent-a. Pročitajte više o Aweber integraciji.

    AWeber

    AWeber je alat za email marketing koji omogućuje automatizaciju emailova i rast kompanije. Pruža praćenje interakcija s klijentima i kampanja.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x