Tražite alternativu za HelpCrunch?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za HelpCrunch na tržištu.

  • ✓ Nema naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Možete otkazati bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

HelpCrunch je izvrsan softver za podršku korisnicima, ali možda želite isprobati nešto drugo. LiveAgent radi više od samo razgovora uživo. Povežite svoj email, društvene medije, bazu znanja i opremu za pozive kako biste pružili potpunu uslugu svojim klijentima.

LiveAgent ima više od 175 značajki, više od 40 integracija i izvrsnu cijenu kako biste najbolje komunicirali sa svojim klijentima.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više uz LiveAgent

HelpCrunch vs LiveAgent brza usporedba

Značajke Liveagent HelpCrunch
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
HelpCrunch nudi tiketing.
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
HelpCrunch nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za zvanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
HelpCrunch ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje gradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prethodnim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
HelpCrunch nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
HelpCrunch ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
HelpCrunch ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
HelpCrunch ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da šalju Viber poruke i odgovaraju na njih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
HelpCrunch ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
HelpCrunch ne nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži osnovne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
HelpCrunch nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online prostor za raspravu za vaše klijente, lociran izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
HelpCrunch ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi izbjegli ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
HelpCrunch ne nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje da različite aplikacije rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
HelpCrunch nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
HelpCrunch ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent ne nudi video pozive.
HelpCrunch ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok niti se brišu -- možete ih pogledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
HelpCrunch ne nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
HelpCrunch nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vaše web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
HelpCrunch ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/email
Možete primiti neograničen broj tiketa/emailova.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
HelpCrunch ne nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kada.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
HelpCrunch nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je ponuđena 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
HelpCrunch ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za HelpCrunch

Smisao korisničke podrške je pružanje vašim klijentima više načina za povezivanje s vama. Povećajte angažman vaših korisnika i pomozite im putem bilo kojeg kanala, bilo da je to live chat ili Instagram, LiveAgent-ovim moćnim softverom za korisničku podršku putem društvenih medija.

LiveAgent ima tri plaćena plana koja vam nude upravo ono što vam treba za pokrivanje svega. Pouzdani tiketing sustav će se brinuti za organiziranje sve komunikacije, a vi se možete usredotočiti na važno – pomoć vašim klijentima.

Želite li brži live chat?

Live chat je ključni alat kada se radi o pružanju korisničke podrške. S obzirom da se radi o trenutačnoj komunikaciji, brzina bi trebala biti najvažnija. LiveAgent-ov web chat softver omogućit će vam pružiti najboljeg mogućeg korisničkog iskustva.

LiveAgent ima najbrži live chat widget na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2,5 sekunde. Nema bržeg od toga. Nemojte da posjetitelji vaše stranice čekaju i pretvorite ih u klijente koji plaćaju.

The fastest live chat on the market

Razlozi zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Podrška za pozivni centar

Osim mnogih drugih značajki, LiveAgent također podržava integraciju za pozivni centar. Brzo i jednostavno postavljanje!

Bogat značajkama

S više od 175 značajki koje će vam olakšati radni tijek i učiniti ga ugodnijim, LiveAgent je više od samo helpdesk tiketing softvera.

Pristupačna cijena

LiveAgent je odličan proizvod za razumnu cijenu. Odaberite jedan od naših tri plaćena plana ili odaberite pojedinačne značajke da prilagodite svoj help desk tiketing softver.

Professional built-in call center software

Podrška za pozivni centar

Tako je. Osim emaila, društvenih medija, baze znanja i live chata, također možete pružiti podršku putem telefonskih poziva. To je jednostavno.

Postupak postavljanja je gotov za nekoliko minuta i čak ne trebate posebnu opremu za to. Pozivajte putem preglednika, svog pametnog telefona ili neke druge opreme koju odaberete. Nema potrebe za uslugama treće strane, LiveAgent se brine za vas.

Dobijte više i uštedite više

LiveAgent ima tri plaćena plana prepuna značajki koje vam pružaju najbolje alate za korisničku podršku. Ako vam je potrebno nešto dodatno, možete kupiti zasebne značajke kako biste dodali vrijednost svom planu.

LiveAgent je najviše put pregledan i ocijenjen help desk softver za SMB u 2020. godini. Ostanite bliže svojim kupcima i pomozite im brže s LiveAgent-om.

Pogledajte naše cjenovne planove i saznajte više!

Do more customer support for less money

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to HelpCrunch alternativa
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Drupal integracija za LiveAgent vam omogućava postavljanje live chat gumba na vašu web stranicu. Konvertirajte svoje posjetitelje brže i odgovorite im putem sustava za tiketing.

Drupal

Prednosti korištenja Drupala su visoka razina sigurnosti, upravljanje stranicama iz jednog sučelja, optimizacija sadržaja za uređaje i ekstenzije modula.

VoipTiger je VoIP operater za ured, pozivni centar, kućnu uporabu itd. Saznajte više o integraciji VoipTiger u LiveAgent i njegovim prednostima.

VoipTiger

VoipTiger je poslovna telefonija s besplatnom PBX na oblaku. Pružaju usluge širom svijeta i omogućuju laku integraciju s LiveAgent pozivnim centrom.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo