Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jednostavan, ali moćan ticketing sustav.

Otkrijte preko 140 help desk značajki i više od 40 integracija.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Help desk ticketing sustav

Dosadio vam je dosadni softver sustava zahtjeva za podršku korisničke službe? I nama. Uz LiveAgent, vaša će e-pošta, čavrljanje, pozivi, spominjanja na društvenim mrežama i drugim kanalima završiti u jednom univerzalnom pretincu ulazne pošte, a pomoću napredne automatizacije, pravila i interacija vaša će noćna mora korisničke podrške završiti jednostavnim klikom na “Sign Up” gumb.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pogledajte LiveAgent-ov help desk ticketing softver

Help desk ticketing sustav je samo dio puno kompleksnijeg rješenja

Ultimate omni-channel help desk software experience

Spojite sve svoje komunikacijske kanale u univerzalni pretinac ulazne pošte, pametniju verziju obične e-pošte. e-pošta, čavrljanje, pozivi, objave na društvenim mrežama i sve ostalo je dostupno s jednog mjesta.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Bez obzira na to gdje komunikacija počinje, zahtjev za podršku uvijek izgleda isto. Započnite čavrljati s korisnikom, nastavite preko e-poššte i završite s pozivom. Sve s istog sučelja i zahtjeva za podršku.

How does call routing work

Ubrzajte proces odgovaranja korisnicima tako da pripremite odgovore na najčešće zahtjeve i pitanja. Spremite kratki odgovor i iznenadite svoje korisnike.

Macros, Attachments and Notes

Kreirajte zahtjeve koji su vidljivi samo vašim kolegama i dodijelite ih određenoj osobi. Koristite ih u svojstvu podsjetnika, za stvaranje zadataka ili bilježaka sebi i svojim suradnicima.

Zašto koristiti help desk ticketing softver?

Softver za pametni sustav zahtjeva za podršku olakšava obuhvaćanje svih potreba vaših korisnika. Jednostavno primajte, obrađujte i odgovarajte na zahtjeve te poboljšajte odnose sa svojim korisnicima.

Business pages

Poslovne koristi

Pojednostavite svoje kanale

Automatizirajte svoje uobičajene zadatke

Dodjeljujte jasne odgovornosti

Ostanite organizirani

The fastest live chat software on the market

Pozitivni utjecaj

Profesionalni pristup

18 % povećanje stope konverzije

Detaljan uvid i izvještaji

Smanjeni troškovi

Peter Komornik

LiveAgent spajaodlično čavrljanje uživo, sustav zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Softver za sustav zahtjeva za podršku korisničke službe s intuitivnim sučeljem

LiveAgent sustav zahtjeva za podršku korisničke službe automatski prati i pretvara sve probleme vaših korisnika u zahtjeve za podršku. Svaki se ulazni oblik komunikacije pretvara u Zahtjev za podršku za jednostavniji rad i upravljanje. Sučelje je prilagodljivo, intuitivno i korisnici ga jednostavno vole.

Baza znanja kao dio sustava zahtjeva za podršku

70 % korisnika više voli tražiti odgovore prije kontaktiranja korisničke službe. Osim funkcionalnosti softvera za zahtjeve za podršku, LiveAgent nudi potpuno prilagodljiv Korisnički portal s Bazom znanja, često postavljanim pitanjima i Forumom. Dajte korisnicima da si sami pomognu pružanjem odgovora čak i kada su vaši agenti offline.

Powerful knowledge base builder

Sveobuhvatan sustav zahtjeva za podršku korisničke službe

icon lightbulb

Pametno usmjeravanje zahtjeva za podršku

LiveAgent automatski odabire najprikladnijeg agenta na temelju prioritera SLA sporazuma.

Lovely customer icon

Moćna suradnja

Omogućite svojim agentima da si sami pomognu i brže odgovaraju na zahtjeve za podršku pomoću značajki za suradnju.

Union icon

Povećano zadovoljstvo

Prema marketinškim istraživanjima, zadovoljni korisnici troše više.

Benefits of attended call transfers

Besprijekorna raspodjela zahtjeva za podršku

Budite sigurni da su vaši agenti korisničke službe uvijek optimalno opterećeni. Odredite koliko zahtjeva za podršku, čavrljanja i telefonskih poziva mogu obraditi. Automatski rotirajte dužnosti na telefonu, definirajte vrijeme odmora i dajte im da se odmore kada im je potrebno. Dodijelite zahtjeve za podršku u bilo kojem stadiju pojedinim agentima ili cijelim odjelima. Definirajte vlastita Pravila za raspodjelu zahtjeva za podršku na temelju parametara Zahtjeva za podršku, događaja ili uvjeta na temelju događaja.

Upravljanje odgovornostima

Uz LiveAgent možete jednostavno upravljati odgovornostima vezano uz zahtjeve za podršku. Prebacite vlasništvo Zahtjeva za podršku na drugi odjel ili čak na pojedinog Agenta. Uvijek imajte saznanje tko je odgovoran za rješavanje svakog Zahtjeva za podršku. Više nikada nećete čuti da “nisam znao da je to bila moja odgovornost”.

Priority assignment

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Transparentne i fer cijene

Bez ugovora, bez skrivenih naknada, mjesečne naplate. Potpuno transparentne cijene, naplaćuju se samo za stvarnu uporabu svaki mjesec. Odaberite pravi plan i pružite najbolju korisničku podršku.

Ticket

Ticket

For small businesses and entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Idealan za mala i srednja poduzeća

$29/mo

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako se koristi sustav zahtjeva za podršku za korisničku službu?

Sustav zahtjeva za podršku za korisničku službu omogućava timu korisničke službe upravljanje korisničkim zahtjevima. Softver sustava zahtjeva za podršku kreira zahtjev za podršku iz svake komunikacije s korisnikom i prikuplja relevantne informacije kako bi pomogao riješiti korisnički upit.

Koji je najbolji sustav zahtjeva za podršku?

Ako tražite najbolji sustav zahtjeva za podršku, pogledajte ocjene korisnika, funkcionalnosti i cijenu. Najbolji IT sustav zahtjeva za podršku treba imati značajke kao što su komunikacija na više kanala, dodjela zahtjeva za podršku, automatizacija toka rada, izvještavanje i analiza, baze znanja i značajke igrifikacije.

Koje su vrste alata za zahtjeve za podršku?

Kada razmatrate koji alat za sustav zahtjeva za podršku za korisničku službu koristiti, pogledajte cijenu, funkcionalnosti i korisničke recenzije. Neki sustavi zahtjeva za podršku nude više funkcionalnosti službe za korisnike od drugih. Na primjer, LiveAgent je alat za sustav zahtjeva za podršku koji pruža i virtualni pozivni centar uz komunikaciju na više kanala, dodjelu zahtjeva za podršku, automatizaciju radnog toka, izvještavanje i analizu, baze znanja i značajke igrifikacije.

Što čini dobar sustav zahtjeva za podršku?

Dobar sustav zahtjeva za podršku nudi rješenje na više kanala s bazom znanja, alatima za izvještavanje, integracije te automatizaciju radnog toka.

Što su korisnički zahtjevi za podršku?

Korisnički zahtjevi za podršku su zapravo korisnički upiti prikupljeni s više platformi u jedan Univerzalni pretinac u vašem softveru korisničke službe.

Koji je proces zahtjeva za podršku u korisničkoj službi?

Kad god se korisnik javi preko bilo kojeg integriranog kanala, vaš će predstavnik primiti novi zahtjev za podršku u Univerzalni pretinac ulazne pošte u sustavu zahtjeva za podršku korisničke službe.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo