Jednostavan, ali moćan ticketing sustav.
Dosadio vam je dosadni softver sustava zahtjeva za podršku korisničke službe? I nama. Uz LiveAgent, vaša će e-pošta, čavrljanje, pozivi, spominjanja na društvenim mrežama i drugim kanalima završiti u jednom univerzalnom pretincu ulazne pošte, a pomoću napredne automatizacije, pravila i interacija vaša će noćna mora korisničke podrške završiti jednostavnim klikom na “Sign Up” gumb.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Help desk ticketing sustav je samo dio puno kompleksnijeg rješenja
Spojite sve svoje komunikacijske kanale u univerzalni pretinac ulazne pošte, pametniju verziju obične e-pošte. e-pošta, čavrljanje, pozivi, objave na društvenim mrežama i sve ostalo je dostupno s jednog mjesta.
Bez obzira na to gdje komunikacija počinje, zahtjev za podršku uvijek izgleda isto. Započnite čavrljati s korisnikom, nastavite preko e-poššte i završite s pozivom. Sve s istog sučelja i zahtjeva za podršku.
Ubrzajte proces odgovaranja korisnicima tako da pripremite odgovore na najčešće zahtjeve i pitanja. Spremite kratki odgovor i iznenadite svoje korisnike.
Kreirajte zahtjeve koji su vidljivi samo vašim kolegama i dodijelite ih određenoj osobi. Koristite ih u svojstvu podsjetnika, za stvaranje zadataka ili bilježaka sebi i svojim suradnicima.
Softver za pametni sustav zahtjeva za podršku olakšava obuhvaćanje svih potreba vaših korisnika. Jednostavno primajte, obrađujte i odgovarajte na zahtjeve te poboljšajte odnose sa svojim korisnicima.
Pojednostavite svoje kanale
Automatizirajte svoje uobičajene zadatke
Dodjeljujte jasne odgovornosti
Ostanite organizirani
Profesionalni pristup
18 % povećanje stope konverzije
Detaljan uvid i izvještaji
Smanjeni troškovi
LiveAgent spajaodlično čavrljanje uživo, sustav zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.
LiveAgent sustav zahtjeva za podršku korisničke službe automatski prati i pretvara sve probleme vaših korisnika u zahtjeve za podršku. Svaki se ulazni oblik komunikacije pretvara u Zahtjev za podršku za jednostavniji rad i upravljanje. Sučelje je prilagodljivo, intuitivno i korisnici ga jednostavno vole.
Započnite besplatni probni rok
70 % korisnika više voli tražiti odgovore prije kontaktiranja korisničke službe. Osim funkcionalnosti softvera za zahtjeve za podršku, LiveAgent nudi potpuno prilagodljiv Korisnički portal s Bazom znanja, često postavljanim pitanjima i Forumom. Dajte korisnicima da si sami pomognu pružanjem odgovora čak i kada su vaši agenti offline.
LiveAgent automatski odabire najprikladnijeg agenta na temelju prioritera SLA sporazuma.
Omogućite svojim agentima da si sami pomognu i brže odgovaraju na zahtjeve za podršku pomoću značajki za suradnju.
Prema marketinškim istraživanjima, zadovoljni korisnici troše više.
Budite sigurni da su vaši agenti korisničke službe uvijek optimalno opterećeni. Odredite koliko zahtjeva za podršku, čavrljanja i telefonskih poziva mogu obraditi. Automatski rotirajte dužnosti na telefonu, definirajte vrijeme odmora i dajte im da se odmore kada im je potrebno. Dodijelite zahtjeve za podršku u bilo kojem stadiju pojedinim agentima ili cijelim odjelima. Definirajte vlastita Pravila za raspodjelu zahtjeva za podršku na temelju parametara Zahtjeva za podršku, događaja ili uvjeta na temelju događaja.
Uz LiveAgent možete jednostavno upravljati odgovornostima vezano uz zahtjeve za podršku. Prebacite vlasništvo Zahtjeva za podršku na drugi odjel ili čak na pojedinog Agenta. Uvijek imajte saznanje tko je odgovoran za rješavanje svakog Zahtjeva za podršku. Više nikada nećete čuti da “nisam znao da je to bila moja odgovornost”.
Bez ugovora, bez skrivenih naknada, mjesečne naplate. Potpuno transparentne cijene, naplaćuju se samo za stvarnu uporabu svaki mjesec. Odaberite pravi plan i pružite najbolju korisničku podršku.
Započnite besplatno probno razdoblje
Sustav zahtjeva za podršku za korisničku službu omogućava timu korisničke službe upravljanje korisničkim zahtjevima. Softver sustava zahtjeva za podršku kreira zahtjev za podršku iz svake komunikacije s korisnikom i prikuplja relevantne informacije kako bi pomogao riješiti korisnički upit.
Ako tražite najbolji sustav zahtjeva za podršku, pogledajte ocjene korisnika, funkcionalnosti i cijenu. Najbolji IT sustav zahtjeva za podršku treba imati značajke kao što su komunikacija na više kanala, dodjela zahtjeva za podršku, automatizacija toka rada, izvještavanje i analiza, baze znanja i značajke igrifikacije.
Kada razmatrate koji alat za sustav zahtjeva za podršku za korisničku službu koristiti, pogledajte cijenu, funkcionalnosti i korisničke recenzije. Neki sustavi zahtjeva za podršku nude više funkcionalnosti službe za korisnike od drugih. Na primjer, LiveAgent je alat za sustav zahtjeva za podršku koji pruža i virtualni pozivni centar uz komunikaciju na više kanala, dodjelu zahtjeva za podršku, automatizaciju radnog toka, izvještavanje i analizu, baze znanja i značajke igrifikacije.
Dobar sustav zahtjeva za podršku nudi rješenje na više kanala s bazom znanja, alatima za izvještavanje, integracije te automatizaciju radnog toka.
Korisnički zahtjevi za podršku su zapravo korisnički upiti prikupljeni s više platformi u jedan Univerzalni pretinac u vašem softveru korisničke službe.
Kad god se korisnik javi preko bilo kojeg integriranog kanala, vaš će predstavnik primiti novi zahtjev za podršku u Univerzalni pretinac ulazne pošte u sustavu zahtjeva za podršku korisničke službe.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma