Ticketing softver

Pružajte besprijekornu brigu
za korisnike putem svakog kanala.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveAgent-ov help desk tiketing softver

Jeste li umorni od dosadnog tiketing softvera? I mi smo. S LiveAgent-om, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i ostali kanali će završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti i uz pomoć naprednih pravila automatizacije i integracija noćna mora u vašoj korisničkoj službi će završiti jednim klikom na gumb “Prijavi se”.

Tiketing softver demo

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Što je tiketing softver?

Sustav za tiketing pretvara zahtjeve klijenata u tikete koji se lako mogu distribuirati unutar tima za korisničku podršku. To može značajno poboljšati upravljanje tiketima jer help desk agenti mogu pristupati i rješavati upite korisnika efikasno s jednog mjesta.

LiveAgent Obilazak Proizvoda

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tiketing sustav sa intuitivnim UI

LiveAgent tiketing softver automatski prati i pretvara sve upite vaših klijenata u tikete. Svaki dolazni oblik komunikacije se transformira u tikete za praktičnost i lakše upravljanje zadacima. Korisničko sučelje je prilagodljivo i intuitivno.

Sustav za upravljanje tiketima koji osnažuje vaš tim za podršku

Unaprijedite svoje mogućnosti servisa za korisničku podršku s odgovarajućim rješenjem za upravljanje tiketima. Ojačajte svoj tim za podršku korisnicima s raznovrsnim alatima i značajkama. Pogledajte što vaši agenti za podršku dobivaju s LiveAgentom.

Evo što vaš tim za podršku dobiva:

  • Napredan sustav za upravljanje tiketima
  • Povećana učinkovitost i upravljanje uslugama
  • Svaki alat koji očekujete od servisa za podršku
  • Raznolike značajke i integracije
  • 24/7 podrška od našeg tima za podršku
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent je više od IT tiketing softvera

LiveAgent je IT tiketing softver koji kombinira više kanala kao što su email, chatovi, pozivi i društveni mediji kako bi pružio holističku korisničku uslugu vašim klijentima. No to nije sve. LiveAgent nudi korisnički portal s podrškom za više baza znanja, forume i povratne informacije i sugestije klijenata. Otkrijte što najnapredniji helpdesk tiketing sustav ima za ponuditi vašoj organizaciji.

Ključne značajke učinkovitog softvera za upravljanje tiketima servisa za podršku

Kompaktno rješenje

Univerzalna ulazna pošta

  • Ne morate pojedinačno nadzirati svaki komunikacijski kanal. Univerzalna dijeljena ulazna pošta skuplja sve vaše poruke na jedno mjesto i pretvara ih u tikete. Uđite u vašu email ulaznu poštu i odgovarajte na emailove, telefonske pozive, poruke na društvenim medijima, live chat poruke i tikete baze znanja s jedne centralne lokacije .
  • Svaki dio komunikacije s klijentima na jednom mjestu
  • Prikladna upravljačka ploča s lakom organizacijom
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hibridni tiketing

Organizirane interakcije s klijentima

Dolazni tiket može doći s bilo kojeg kanala svaki put kada klijent kontaktira podršku. LiveAgent organizira svu komunikaciju, tako da ne morate dugo pretraživati. Zadržite svaki zahtjev klijenta u jednom nizu help desk tiketa, neovisno od toga dolazi li putem emaila, live chata ili društvenih medija.

  • Držite svu komunikaciju organiziranom, neovisno od kanala
  • Smanjite vrijeme vašeg agenta potrebno za odgovor i ponudite brže odgovore
  • Poboljšajte svoj tijek rada i lako pronađite tikete klijenata

Komunikacija unutar tima

Interni tiketi i bilješke

  • Kreirajte tikete koji su vidljivi samo vašim agentima korisničke podrške. Koristite ih kao bilješke za zapisivanje važnih informacija, podsjetnike ili kreiranje specifičnih zadataka unutar threada tiketa. Podijelite sve važno s vašim kolegama izravno u tiketima.
  • Pravite bilješke i zadatke za agente
  • Zapišite važne informacije o klijentima
  • Kreirajte podsjetnike za sebe izravno u tiketima
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efikasan tijek rada

Standardne poruke

Koristite standardne odgovore kako bi odgovorili na često postavljena pitanja u tiketima klijenata i skratili vrijeme odgovora. Help desk tim može riješiti obične probleme znatno brže i fokusirati se na složenije upite klijenata. Držite fokus na stvarima koje zahtijevaju vašu pažnju.

  • Već spremni odgovori za različite scenarije
  • Brže vrijeme rješavanja za često postavljena pitanja
  • Povećani fokus i produktivnost agenata

Upravljanje znanjem

Baza znanja kao dio tiketinga

  • Kreirajte baze znanja za klijente koji preferiraju samoposlužne opcije umjesto kontaktiranja korisničke službe. LiveAgent nudi prilagodljivi korisnički portal s bazom znanja koji podržava prilagođavanje brendinga. Dodajte FAQ i forume za konverzaciju. Neka vaši klijenti pomognu sami sebi kad vaši agenti nisu na mreži.
  • Opcije samoposlužnog portala sa svim značajkama
  • Korisnički portal, baza znanja, forumi i FAQ
LiveAgent - knowledge base software

Kako online tiketing softver može pomoći vašem poslovanju?

Istražite kako tiketing može pomoći u rješavanju zahtjeva klijenata, povećavanju zadržavanja klijenata ili povećanju zadovoljstva klijenata

Zadovoljite klijente

Zadovoljite svoje klijente s tiketing sustavom koji vam pomaže u pružanju bržih i stručnijih odgovora. Ponudite praktičnost svojim klijentima i odgovarajte putem više kanala dok držite sve organizirano.

  • Zadovoljite klijente sa brzim i informativnim odgovorima
  • Pružite podršku preko više komunikacijskih kanala
Chart

80 %>

potrošača očekuje brzinu i praktičnost

Većina klijenata smatra brzinu, stručnu pomoć, praktičnost i prijateljski stav važnim elementima korisničke usluge.

Povećajte ROI

Klijenti cijene dobru korisničku službu u svakom poslu. Povećajte vaš prihod s bržom i pouzdanom podrškom, ujedno režući troškove odjela korisničke službe koristeći jedan posvećeni help desk tiketing sustav.

  • Smanjite troškove korisničke službe koristeći LiveAgent
  • Povećajte prihode pružanjem pouzdane podrške
Chart

86 %

je voljno platiti za dobru uslugu

Srežite svoje troškove ujedno zarađujući više. Klijenti su uvijek voljni platiti više za odlično iskustvo korisničke službe.

Dobijte vjernost

Zahvalni klijenti uvijek cijene dobru uslugu i stručnu pomoć od agenata korisničke podrške. Unaprijedite svoju korisničku službu za vrijeme veće količine tiketa i izgradite snažnu vjernost klijenata odličnim interakcijama.

  • Izgradite vjernost klijenata na bilo kojem kanalu koji preferirate
  • Dobijte vjerne klijente koji će se vratiti da opet kupe od vas
Chart

73%

Veće stope zadovoljstva

Pružajte personalizirane konverzacije i učinite klijente sretnima. Naš live chat softver je pun značajki i može vam pomoći sa zadovoljstvom klijenata i boljim iskustvom za agente.

Uštedite više na softveru za upravljanje tiketima

Unaprijedite upravljanje korisničkom podrškom po pristupačnoj cijeni. Dobijte odgovarajuće značajke za interakciju s korisnicima i uštedite novac na rješenju za upravljanje tiketima.

Svjedočanstva

Pridružite se 7000 zadovoljnih klijenata i nabavite LiveAgent
softver za upravljanje tiketima

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Transparentne i poštene cijene

Bez ugovora, bez skrivenih troškova – samo mjesečno naplaćivanje. Potpuno transparentne cijene, plaćanje samo za korištenje, na mjesečnoj bazi. Izaberite pravi plan i započnite s pružanjem najbolje korisničke podrške.

Besplatno probno razdoblje od 7 ili 30 dana
Besplatno probno razdoblje od 7 dana uz besplatnu e-poštu ili 30 dana s poslovnom e-poštom
Nije potrebna kreditna kartica
i još mnogo toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Potpuni vodič za najbolji tiketing softver

Pružite najbolju brigu za klijente i organizirajte upite koristeći tiketing

Kako izabrati najbolji tiketing softver

Upoznajte se s tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.

Cijene

Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne značajke, prilagođene integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.

Podrška

Svaki help desk softver bi trebao pružati zvjezdanu podršku svojim korisnicima. Dakle, samoposlužne opcije prilagođene korisnicima i opcije za izravni kontakt su nužne. LiveAgent klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 podršku koristeći email, live chat ili telefon, bilo kad. Također možete pretraživati našu eksternu korisničku bazu znanja za opcije samoposluge.

Omogućene kontakt opcije

Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email, live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.

Mogućnost skaliranja

Preplavljuju li vas dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.

Ograničenja softvera

Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..

Opcije za suradnju

Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk alate za suradnju, dijelite profile korisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s bilješkama, oznakama, kontakt informacijama i podjelom tiketa klijenata kada je nužno.

Top 8 ponuđača tiketing softvera

1. LiveAgent

Preporučen za sve koji žele pružati zvjezdanu korisničku uslugu na svim kanalima

LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost, analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.

LiveAgent klijenti

LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.

LiveAgent cijene

LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.

Free $0 po agentu/mjesečno
Naš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Small $9 po agentu/mjesečno
LiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Medium $29 po agentu/mjesečno
Dodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
Large  $49 po agentu/mjesečno
Naš Large plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.

Ključne LiveAgent informacije

LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.

2. Zoho Desk

Preporučen za sve koji traže skladan help desk softver koji je lako koristiti

Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su trenutno dostupni.

Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.

Zoho Desk cijene

Free $0/mjesec
Besplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesec
Uključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesec
Profesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesec
Najskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.

Ključne Zoho Desk informacije

Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.

LiveAgent vs Zoho Desk usporedba

3. HappyFox

Preporučen za one koji traže help desk s fokusom na live chat

Kako izabrati najbolji tiketing softver

Obaveze

Upoznajte se s tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.

Cijene

Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne značajke, prilagođene integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.

Podrška

Svaki help desk softver bi trebao pružati zvjezdanu podršku svojim korisnicima. Dakle, samoposlužne opcije prilagođene korisnicima i opcije za izravni kontakt su nužne. LiveAgent klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 podršku koristeći email, live chat ili telefon, bilo kad. Također možete pretraživati našu eksternu korisničku bazu znanja za opcije samoposluge.

Omogućene kontakt opcije

Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email, live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.

Mogućnost skaliranja

Preplavljuju li vas dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.

Ograničenja softvera

Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..

Opcije za suradnju

Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk alate za suradnju, dijelite profile krisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s bilješkama, oznakama, kontakt informacijama i podjelom tiketa klijenata kada je nužno.

Top 8 ponuđača tiketing softvera

1. LiveAgent

Preporučen za sve koji žele pružati zvjezdanu korisničku uslugu na svim kanalima

LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost, analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.

LiveAgent klijenti

LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.

LiveAgent cijene

LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.

Free $0 po agentu/mjesečno
Naš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Ticket $15 po agentu/mjesečno
LiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Ticket + Chat $29 po agentu/mjesečno
Dodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
All-Inclusive  $39 po agentu/mjesečno
Naš All-Inclusive plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.

Ključne LiveAgent informacije

LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.

Detaljna usporedba

https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Preporučen za sve koji traže skladan help desk softver koji je lako koristiti

Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su ttrenutno dostupni.

Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.

Zoho Desk cijene

Free $0/mjesec
Besplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesec
Uključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesec
Profesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk. Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesec
Najskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.

Ključne Zoho Desk informacije

Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.

LiveAgent vs Zoho Desk usporedba

3. HappyFox

Preporučen za one koji traže help desk s fokusom na live chat

HappyFox proizvodi help desk i dodijeljeni live chat poslovni softver s hrpom značajki. Aplikacija dolazi u verzijama za Mac i Windows operativne sustave, kao i Android, iPhone i iPad uređaje. HappyFox se može koristiti za rješavanje tiketa, chat s posjetiteljima web stranice i praćenje njihove akivnosti na stranici.

HappyFox klijenti uključuju Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital i Rockhurst University.

HappyFox cijene

HappyFox cijene počinju od $29 mjesečno. Povećavaju se ovisno od plana za koji se odlučite. HappyFox nudi četiri plana koja možete odabrati.

Mighty
Mighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
Fantastic
Fantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
Enterprise
Osim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise Plus
Enterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.

Ključne HappyFox informacije

HappyFox je dobro poznata aplikacija za help desk i chatove prikladna za poduzeća kojima su potrebne mogućnosti pozivnog centra. Koristi se diljem svijeta i nudi lako i pouzdano korištenje. HappyFox nudi stotine značajki u svakom planu, sa sučeljem koje je lako za korištenje. Koristi ga preko 12 000 kompanija širom svijeta.

LiveAgent vs HappyFox usporedba

4. Zendesk

Preporučen za ljude koji traže fleksibilno i pouzdano help desk rješenje

Zendesk je još jedno dobro napravljeno i jedno od najrazvijenijih help desk rješenja dostupnih na tržištu. Iako malo skuplji, Zendesk je napravljen za odjele korisničke službe koji očekuju vrhunsku uslugu, neovisno o cijeni. Možete biti u dodiru s klijentima putem svih važnih kanala podržanih premium značajkama.

Zendesk klijenti su Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ili Ultimate Ears Help Center.

Zendesk cijene

Foundational support 19€ po agentu/mjesečno
Uključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečno
Suite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečno
Kao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečno
Suite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.

Ključne Zendesk informacije

Zendesk koristi otprilike 170 000 klijenata diljem svijeta. Oni su poduzeća svih veličina i iz svih industrija koja zahtjevaju pouzdano help desk rješenje. Zendesk je jedno od rješenja najbogatijih značajkama koje možete dobiti za veću cijenu. Pruža vam vrhunsku uslugu, odličan je za korištenje i nećete imati problema pri korištenju.

LiveAgent vs Zendesk usporedba

5. Teamsupport

Preporučen za one koji preferiraju jednostavnost uz standardne help desk značajke

Teamsupport je tiketing alat s puno integracija i sposobnostima za upravljanje klijentima. Ovo je odličan softver za suradnju i timski rad, upravljanje proizvodima i inventarom, kao i za analizu.

Teamsupport klijenti su Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ili RealPlus.

Teamsupport cijene
Teamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.

Korisnička podrška

Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki.

Chat u realnom vremenu

Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku.

Uspjeh klijenata

Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više.

LiveAgent vs Teamsupport usporedba

6. Freshdesk

Preporučen za ljude koji hoće prilagodljiv help desk softver opće namjene

Freshdesk je još jedan dobro napravljen help desk alat koji dolazi s moćnim značajkama i mogućnosti dodavanja svakog važnog korisničkog kanala u jedan sustav. Ovo je jedno od najpopularnijih help desk rješenja korištenih diljem svijeta.

Freshdesk klijenti su Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ili 360training.com.

Freshdesk cijene

Free
Besplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečno
Ovaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečno
Sve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.

Ključne Freshdesk informacije

Freshdesk koriste mala i srednja poduzeća diljem svijeta, zahvaljujući njegovom help desku punom značajki koji podržava skoro sve važne korisničke kanale. Također je veoma prilagodljiv i prilagođava se tijeku rada agenata.

LiveAgent vs Freshdesk usporedba

7. HubSpot Service Hub

Preporučen za ljude koji traže moćan CRM tiket softver i help desk, sve u jednom

HubSpot Service Hub je dio većeg paketa odvojenih poslovnih alata koje nudi HubSpot. Nudi podrškuu za sve glavne komunikacijske alate unutar jedne help desk platforme sa svime od tiketinga do VoIP poziva.

HubSpot klijenti su Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ili Niswey.

HubSpot Service Hub cijene

Starter 41€ mjesečno
Starter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnika
Professional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnika
Enterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.

Ključne Hubspot Service Hub informacije

Hubspot nudi širok raspon rješenja, uključujući marketinško rješenje, čvorište za komunikaciju s korisnicima i rješenje za prodaju. Hubspot nije kompaktno rješenje jer svoje proizvode prodaje unutar zasebnih planova pretplate. Hubspot Service Hub je zasebna platforma korisničke službe koja pomaže korisnicima u rješavanju tiketa i povezuje ih s ostalim rješenjima, ako žele. LiveAgent vs HubSpot Service Hub usporedba

8. Solarwinds

Preporučen za one koji žele moćan IT upravljački alat s mogućnostima help deska Solarwinds nudi općenito IT upravljačko rješenje s vlastitom help desk platformom koja se fokusira na uslužni tiketing portal i chat. Ovo je savršen paket za poduzeća koja se trebaju fokusirati na mrežno uopravljanje, nadzor infrastrukture i druge tehničke usluge. Solarwinds klijenti su AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross i Blue Shield.

Solarwinds cijene

Team $19 po korisniku/mjesečno
Ovaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečno
Osim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečno
Profesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.

Ključne Solarwinds informacije

Solarwinds pruža platformu korisničke službe s primarnim fokusom na poduzeća koja rade s mrežnim upravljanjem i IT infrastrukturom. To ga čini idealnim za timove IT službi koji trebaju rješavati probleme korisnika s IT infrastrukturom i mrežom. LiveAgent vs Solarwinds usporedba

Koji je najbolji tiketing softver?

LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.

Pogreške koje trebate izbjeći pri kupnji tiketing softvera

Nedostatak treniranog osoblja

Osim ako se želite fokusirati samo na pametne odgovore, vaše osoblje treba biti trenirano u osnovama, kao i naprednim stvarima vezanima za tiketing i korisničku podršku. Zato tiketing softver treba biti lak za učenje, čak u u scenarijima s kompleksnim događajima i pomoći vašim agentima da nauče kako koristiti help desk softver sa svim značajkama. LiveAgent sustav nudi praktičan početni vodič koji će naučiti bilo koga kako postaviti sve i započeti s radom. Naša web stranica također uključuje Akademiju. Puna je članaka koji pokrivaju cijeli spektar help desk sustava kao što je tiketing, live chat, pozivni centar i više. Nadalje, može pomoći vašim agentima da nauče kako postati potpuno razvijeni help desk stručnjaci i pouzdani agenti korisničke službe.

Više značajki ne znači bolji proizvod

Interakcija s klijentima ne zahtjeva uvijek svaki alat, kanal ili značajku koji su vam na raspolaganju. Različita poduzeća zahtijevaju različita rješenja, ovisno o izazovima tiketinga. Preplaćivanje značajki koje nećete koristiti može smanjiti produktivnost agenata i dovesti do komplikacija s vašom platformom za korisničku službu. Iskoristite sve prednosti besplatnih proba kako bi saznali što radi za vas, a što ne.

Neiskorištavanje probnog perioda

Probni periodi su važni jer vam omogućuju isprobavanje sustava i njegovog sučelja sa značajkama. Nemojte preskočiti besplatnu probu zbog obećavajućih riječi ili jer ste pročitali informacije na web stranici. Besplatne probe vam omogućuju isprobavanje osnovnih značajki i pokazuju vam kako riješiti kompleksne događaje i situacije u svakodnevnoj podršci korisnicima.

Nedostatak razmišljanja o ekspanziji

Help desk sučelje sa značajkama koje trenutno plaćate može biti dovoljno, ali jeste li razmišljali što će se dogoditi kada ga nadogradite? Većina tiketing sustava nudi različite cjenovne planove koji dolaze s nekim značajkama ili bez njih. Pobrinite se da izaberete rješenje s prilagodljivim korisničkim sučeljem koje će vam omogućiti nadogradnju i ispuniti vaše potrebe kada je to nužno.

Trošak tiketing softvera

Cijena tiketing help desk softvera varira od besplatnog do vrlo skupog. To zavisi od puno faktora. Uvijek trebate razmisliti o par stvari prije nego se odlučite izabrati sustav. Troškovi variraju zbog značajki i njihove kvalitete, broja integracija, popularnosti brenda koji ste izabrali, korisnosti u različitim scenarijima, skalabilnosti i puno ostalih faktora. Postoji nekoliko cjenovnih modela koje morate razmotriti kako bi se uvjerili da je help desk sustav vrijedan cijene i odgovara vašem poslovnom modelu.

Cjenovni modeli tiketing softvera

Po tiketu
Cjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenci
Cjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređaju
Slično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentu
Cjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.

Što tražiti tijekom demo poziva o tiketing softveru

Upiti korisnika

Postoji nekoliko ključnih stvari koje stotine organizacija pitaju tijekom demo poziva. Prvo, trebate saznati što plaćate. Pitajte o podržanom čvorištu za korisničku komunikaciju ili opcijama kanala, kao i značajkama uključenima u planove ili podržanim integracijama s ostalim softverom. Onda su na redu cijene. Ukupni trošak vlasništva je jedan od ključnih prioriteta.

Implementacija tiketing softvera

Implementacija tiketing softvera je u osnovi lak proces koji se razlikuje u par sitnica. Osnovna razlika je između web-baziranog softvera i onoga temeljenog na aplikacijama. Općenito, s web-baziranim rješenjima nema procesa instalacije nego ih koristite odmah. Sve što trebate je upisati svoju email adresu i registrirati se za besplatnu probu. Jednom kada potvrdite svoj email, možete se prijaviti i upoznati s help desk platformom. Kao primjer, LiveAgent nudi praktičan početni vodič odmah iz početka. On vodi svakog novog korisnika kroz nekoliko jednostavnih koraka koje će im pomoći u postavljanju njihovog novog rješenja.

Zaključak

Tiketing softver je postao jedan od najvažnijih alata za upravljanje korisničkom podrškom. Upravljanje dolaznim zahtjevima klijenata korištenjem tiketinga vam može pomoći pružiti brži i pouzdaniji savjet, kao i omogućiti agentima rješavanje većeg broja zahtjeva klijenata. Tiketing sustavi mogu donijeti dodatnu vrijednost svakom help desku. To ovisi o komunikacijskim kanalima korisnika, značajkama i integracijama na koje se odlučite osloniti, kao i o istreniranim agentima korisničke podrške. Odgovarajte na svaki zahtjev s lakoćom i dobijte pravi tiketing softver za vaš help desk. HappyFox proizvodi help desk i dodijeljeni live chat poslovni softver s hrpom značajki. Aplikacija dolazi u verzijama za Mac i Windows operativne sustave, kao i Android, iPhone i iPad uređaje. HappyFox se može koristiti za rješavanje tiketa, chat s posjetiteljima web stranice i praćenje njihove akivnosti na stranici. HappyFox klijenti uključuju Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital i Rockhurst University.

HappyFox cijene

HappyFox cijene počinju od $29 mjesečno.Povećavaju se ovisno od plana za koji se odlučite. HappyFox nudi četiri plana koja možete odabrati..

Mighty
Mighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
Fantastic
Fantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
Enterprise
Osim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise Plus
Enterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.

Ključne HappyFox informacije

HappyFox je dobro poznata aplikacija za help desk i chatove prikladna za poduzeća kojima su potrebne mogućnosti pozivnog centra. Koristi se diljem svijeta i nudi lako i pouzdano korištenje. HappyFox nudi stotine značajki u svakom planu, sa sučeljem koje je lako za korištenje. Koristi ga preko 12 000 kompanija širom svijeta. LiveAgent vs HappyFox usporedba

4. Zendesk

Preporučen za ljude koji traže fleksibilno i pouzdano help desk rješenje Zendesk je još jedno dobro napravljeno i jedno od najrazvijenijih help desk rješenja dostupnih na tržištu. Iako malo skuplji, Zendesk je napravljen za odjele korisničke službe koji očekuju vrhunsku uslugu, neovisno o cijeni. Možete biti u dodiru s klijentima putem svih važnih kanala podržanih premium značajkama. Zendesk klijenti su Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ili Ultimate Ears Help Center.

Zendesk cijene

Foundational support 19€ po agentu/mjesečno
Uključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečno
Suite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečno
Kao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečno
Suite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.

Ključne Zendesk informacije

Zendesk koristi otprilike 170 000 klijenata diljem svijeta. Oni su poduzeća svih veličina i iz svih industrija koja zahtjevaju pouzdano help desk rješenje. Zendesk je jedno od rješenja najbogatijih značajkama koje možete dobiti za veću cijenu. Pruža vam vrhunsku uslugu, odličan je za korištenje i nećete imati problema pri korištenju. LiveAgent vs Zendesk usporedba

5. Teamsupport

Preporučen za one koji preferiraju jednostavnost uz standardne help desk značajke Teamsupport je tiketing alat s puno integracija i sposobnostima za upravljanje klijentima. Ovo je odličan softver za suradnju i timski rad, upravljanje proizvodima i inventarom, kao i za analizu. Teamsupport klijenti su Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ili RealPlus.

Teamsupport cijene
Teamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.

Korisnička podrška Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki. Chat u realnom vremenu Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku. Uspjeh klijenata Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više. LiveAgent vs Teamsupport usporedba

6. Freshdesk

Preporučen za ljude koji hoće prilagodljiv help desk softver opće namjene Freshdesk je još jedan dobro napravljen help desk alat koji dolazi s moćnim značajkama i mogućnosti dodavanja svakog važnog korisničkog kanala u jedan sustav. Ovo je jedno od najpopularnijih help desk rješenja korištenih diljem svijeta. Freshdesk klijenti su Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ili 360training.com.

Freshdesk cijene

Free
Besplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečno
Ovaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečno
Sve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.

Ključne Freshdesk informacije

Freshdesk koriste mala i srednja poduzeća diljem svijeta, zahvaljujući njegovom help desku punom značajki koji podržava skoro sve važne korisničke kanale. Također je veoma prilagodljiv i prilagođava se tijeku rada agenata. LiveAgent vs Freshdesk usporedba

7. HubSpot Service Hub

Preporučen za ljude koji traže moćan CRM tiket softver i help desk, sve u jednom HubSpot Service Hub je dio većeg paketa odvojenih poslovnih alata koje nudi HubSpot. Nudi podrškuu za sve glavne komunikacijske alate unutar jedne help desk platforme sa svime od tiketinga do VoIP poziva. HubSpot klijenti su Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ili Niswey.

HubSpot Service Hub cijene

Starter 41€ mjesečno
Starter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na-1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnika
Professional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnika
Enterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.

Ključne Hubspot Service Hub informacije

Hubspot nudi širok raspon rješenja, uključujući marketinško rješenje, čvorište za komunikaciju s korisnicima i rješenje za prodaju. Hubspot nije kompaktno rješenje jer svoje proizvode prodaje unutar zasebnih planova pretplate. Hubspot Service Hub je zasebna platforma korisničke službe koja pomaže korisnicima u rješavanju tiketa i povezuje ih s ostalim rješenjima, ako žele. LiveAgent vs HubSpot Service Hub usporedba

8. Solarwinds

Preporučen za one koji žele moćan IT upravljački alat s mogućnostima help deska Solarwinds nudi općenito IT upravljačko rješenje s vlastitom help desk platformom koja se fokusira na uslužni tiketing portal i chat. Ovo je savršen paket za poduzeća koja se trebaju fokusirati na mrežno uopravljanje, nadzor infrastrukture i druge tehničke usluge. Solarwinds klijenti su AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross i Blue Shield.

Solarwinds cijene

Team $19 po korisniku/mjesečno
Ovaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečno
Osim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečno
Profesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.

Ključne Solarwinds informacije

Solarwinds pruža platformu korisničke službe s primarnim fokusom na poduzeća koja rade s mrežnim upravljanjem i IT infrastrukturom. To ga čini idealnim za timove IT službi koji trebaju rješavati probleme korisnika s IT infrastrukturom i mrežom. LiveAgent vs Solarwinds usporedba

Koji je najbolji tiketing softver?

LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.

Pogreške koje trebate izbjeći pri kupnji tiketing softvera

Nedostatak treniranog osoblja

Osim ako se želite fokusirati samo na pametne odgovore, vaše osoblje treba biti trenirano u osnovama, kao i naprednim stvarima vezanima za tiketing i korisničku podršku. Zato tiketing softver treba biti lak za učenje, čak u u scenarijima s kompleksnim događajima i pomoći vašim agentima da nauče kako koristiti help desk softver sa svim značajkama. LiveAgent sustav nudi praktičan početni vodič koji će naučiti bilo koga kako postaviti sve i započeti s radom. Naša web stranica također uključuje Akademiju. Puna je članaka koji pokrivaju cijeli spektar help desk sustava kao što je tiketing, live chat, pozivni centar i više. Nadalje, može pomoći vašim agentima da nauče kako postati potpuno razvijeni help desk stručnjaci i pouzdani agenti korisničke službe.

Više značajki ne znači bolji proizvod

Interakcija s klijentima ne zahtjeva uvijek svaki alat, kanal ili značajku koji su vam na raspolaganju. Različita poduzeća zahtijevaju različita rješenja, ovisno o izazovima tiketinga. Preplaćivanje značajki koje nećete koristiti može smanjiti produktivnost agenata i dovesti do komplikacija s vašom platformom za korisničku službu. Iskoristite sve prednosti besplatnih proba kako bi saznali što radi za vas, a što ne.

Neiskorištavanje probnog perioda

Probni periodi su važni jer vam omogućuju isprobavanje sustava i njegovog sučelja sa značajkama. Nemojte preskočiti besplatnu probu zbog obećavajućih riječi ili jer ste pročitali informacije na web stranici. Besplatne probe vam omogućuju isprobavanje osnovnih značajki i pokazuju vam kako riješiti kompleksne događaje i situacije u svakodnevnoj podršci korisnicima.

Nedostatak razmišljanja o ekspanziji

Help desk sučelje sa značajkama koje trenutno plaćate može biti dovoljno, ali jeste li razmišljali što će se dogoditi kada ga nadogradite? Većina tiketing sustava nudi različite cjenovne planove koji dolaze s nekim značajkama ili bez njih. Pobrinite se da izaberete rješenje s prilagodljivim korisničkim sučeljem koje će vam omogućiti nadogradnju i ispuniti vaše potrebe kada je to nužno.

Trošak tiketing softvera

Cijena tiketing help desk softvera varira od besplatnog do vrlo skupog. To zavisi od puno faktora. Uvijek trebate razmisliti o par stvari prije nego se odlučite izabrati sustav. Troškovi variraju zbog značajki i njihove kvalitete, broja integracija, popularnosti brenda koji ste izabrali, korisnosti u različitim scenarijima, skalabilnosti i puno ostalih faktora. Postoji nekoliko cjenovnih modela koje morate razmotriti kako bi se uvjerili da je help desk sustav vrijedan cijene i odgovara vašem poslovnom modelu.

Cjenovni modeli tiketing softvera

Po tiketu
Cjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenci
Cjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređaju
Slično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentu
Cjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.

Što tražiti tijekom demo poziva o tiketing softveru

Upiti korisnika

Postoji nekoliko ključnih stvari koje stotine organizacija pitaju tijekom demo poziva. Prvo, trebate saznati što plaćate. Pitajte o podržanom čvorištu za korisničku komunikaciju ili opcijama kanala, kao i značajkama uključenima u planove ili podržanim integracijama s ostalim softverom. Onda su na redu cijene. Ukupni trošak vlasništva je jedan od ključnih prioriteta.

Implementacija tiketing softvera

Implementacija tiketing softvera je u osnovi lak proces koji se razlikuje u par sitnica. Osnovna razlika je između web-baziranog softvera i onoga temeljenog na aplikacijama. Općenito, s web-baziranim rješenjima nema procesa instalacije nego ih koristite odmah. Sve što trebate je upisati svoju email adresu i registrirati se za besplatnu probu. Jednom kada potvrdite svoj email, možete se prijaviti i upoznati s help desk platformom. Kao primjer, LiveAgent nudi praktičan početni vodič odmah iz početka. On vodi svakog novog korisnika kroz nekoliko jednostavnih koraka koje će im pomoći u postavljanju njihovog novog rješenja.

Zaključak

Tiketing softver je postao jedan od najvažnijih alata za upravljanje korisničkom podrškom. Upravljanje dolaznim zahtjevima klijenata korištenjem tiketinga vam može pomoći pružiti brži i pouzdaniji savjet, kao i omogućiti agentima rješavanje većeg broja zahtjeva klijenata. Tiketing sustavi mogu donijeti dodatnu vrijednost svakom help desku. To ovisi o komunikacijskim kanalima korisnika, značajkama i integracijama na koje se odlučite osloniti, kao i o istreniranim agentima korisničke podrške. Odgovarajte na svaki zahtjev s lakoćom i dobijte pravi tiketing softver za vaš help desk.

Medal

Počnite koristiti LiveAgent odmah!

Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
Related Articles to Tiketing softver
LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

Istražite najbolji izbor live chat softvera na tržištu. Izaberite idealan live chat softver za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Live chat softver

Najbolji live chat softveri za kompanije svih veličina nude različite značajke i prednosti poput jednostavne integracije, prilagodljivog brendinga i podrške za skaliranje. Ključno je odabrati softver koji odgovara potrebama i ciljevima vašeg poduzeća. Također, važno je uzeti u obzir podršku, mogućnosti suradnje, ograničenja softvera i integracije. Odabirom pravog live chat softvera možete poboljšati prodaju, pružiti odličnu korisničku uslugu i održati klijente zadovoljnima.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Izbor softvera korisničke službe za najkorištenije platforme na tržištu. Izaberite idealni i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Softver korisničke službe

Nagrade i motivacija agenata podrške mogu poboljšati produktivnost i zadovoljstvo klijenata. Cijena, podrška, skaliranje i ograničenja softvera ključni su faktori za odabir softverskog seta alata za korisničku službu. LiveAgent nudi višekanalni softver za helpdesk i live chat, dok SurveyMonkey pruža alate za istraživanje tržišta i feedback. Integracije, cijene i funkcionalnosti ključni su faktori za odabir pravog softvera za vaše potrebe.

Mučite se s izborom najboljeg softvera za praćenje? Pogledajte naše istraživanje u kojem smo usporedili 25 najboljih softverskih rješenja za praćenje problema.

Najbolji softver za praćenje problema

Softveri za praćenje problema kao što su Commence, Deskpro i DoneDone omogućuju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom kroz automatizaciju, laku suradnju i višekanalnu podršku. Cijene se razlikuju ovisno o odabranim značajkama, ali mogu pomoći u uštedi vremena i poboljšanju zadovoljstva klijenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x