Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiketing

Tiketing sustav je alat ili softver koji snima, organizira i rukuje zahtjevima korisničke službe. U osnovi, sustav omogućuje rješavanje korisničkih zahtjeva (tiketa) na brži i efikasniji način.

Koje su prednosti korištenja tiketing sustava?

  • Besprijekorne višekanalne interakcije
  • Efikasno rješavanje tiketa
  • Davanje prioriteta tiketima
  • Povećana produktivnost agenta
  • SLA nadzor i izvješće
  • Uvid u stvarne podatke
  • Poboljšana kvaliteta podrške i bolje zadržavanje klijenata
  • Samoposlužne opcije
  • Značajne uštede (eliminira potrebu za aplikacijama i softverima treće strane tako što sprema sve poruke i korisničke informacije na jednu centraliziranu lokaciju)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Koje istaknute značajke LiveAgent tiketing softver posjeduje?

Univerzalna ulazna pošta

LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta usmjerava emailove, telefonske pozive, poruke društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu, dijeljenu ulaznu poštu. Također omogućuje korisnicima da odgovaraju na sve dolazne poruke izravno iz ulazne pošte bez da se moraju prijavljivati na svaku pojedinačnu platformu.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
LiveAgent’s ticketing dashboard

Hibridni tijekovi tiketa

Jedna od LiveAgent-ovih istaknutih značajki je hibridni tijek tiketa koji omogućava agentima praćenje rješavanja tiketa preko više kanala u istom threadu. To znači da, ako klijent počne razgovor na live chatu, ali poslije nastavi na emailu ili telefonu, sve tri interakcije će biti dostupne u istom tijeku tiketa.

Tiket ID na koji se može kliknuti

LiveAgent automatski dodjeljuje svakom tiketu jedinstveni identifikator (ID). Ako nekom od vaših agenata treba pomoć, može lako podijeliti kolegama tiket ID na koji je moguće kliknuti i koji će ih automatski preusmjeriti na sami tiket.

Tiketing

CRM

LiveAgent se ponosi ugrađenim CRM-om koji omogućuje korisnicima da kreiraju prilagođena CRM polja. Spremite sve potrebne informacije o vašim klijentima, uključujući prijašnje kupnje, tikete i jedinstvene uvide unutar vaše tiketing upravljačke ploče.

Ticket_Customer-insights-CRM

Detekcija sudaranja agenata

LiveAgent-ov tiketing sustav vas upozorava ako zakoračite na teritorij drugog agenta. Na primjer, ako započinjete odgovarati na tiket na kojem drugi agent već radi, sustav će vas automatski upozoriti.

Agent collision detection

Automatska distribucija tiketa

Sa LiveAgent tiketing softverom, sve dolazne poruke klijenata će biti automatski dodijeljene prikladnom agentu podrške, eliminirajući zbrku ili zadržavanje vašeg osoblja. Svaki agent će točno znati na koje tikete treba odgovoriti, što će rezultirati s većim stupnjem produktivnosti i efikasnosti.

SLA upravljanje

LiveAgent-ov tiketing sustav će nadgledati sve vaše tikete vezano za SLA i obavijestiti vas kada dobijete tiket od VIP klijenta ili kada tiket od VIP klijenta ističe.

SLA-level-LiveAgent
SLA settings

Oznake i filtriranje

LiveAgent-ov tiketing sustav automatski organizira sve dolazne tikete po kanalu, prioritetu i datumu primitka. Korisnici također mogu dodavati oznake za svaki tiket da olakšaju filtriranje i dobiju letimični pregled sadržaja svakog tiketa.

Tiketing

Privatne bilješke

Agenti mogu kreirati privatne bilješke unutar threadova tiketa, vidljive samo drugim agentima. Privatne bilješke služe kao podsjetnik ili pomoć drugim agentima za brže rješavanje tiketa.

Tiketing

Dijeljenje i spajanje tiketa

Ova značajka može dramatično ubrzati rješavanje tiketa. Ako primite više tiketa o istom problemu, od iste osobe, možete spojiti sve te tikete u jedan. Također, ako primite jedan tiket koji zahtijeva pažnju dva odjela ( na primjer prodaja i IT), možete podijeliti tiket na dva dijela da povećate maksimalnu efikasnost.

Tiketing

Interni chat i pozivi

Baš kao Gmail, LiveAgent-ov tiketing softver vam omogućava chat s vašim online kolegama izravno iz LiveAgent-a. Interni pozivi su također dostupni, naravno.

Internal call

Pravila automatizacije

Pravila automatizacije tiketa mogu spasiti vaše agente od svakodnevnih ponavljajućih zadataka. Kreirajući posebna pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima, vaš tiketing sustav će moći izvršiti zadatke kao praćenje emailova ili označavanje tiketa kao spam.

Izvještaji

LiveAgent-ov tiketing softver je opremljen robusnim alatima za izvještaje i analizu podataka. Generirajte izvješća o izvedbi, izvješća o usklađenosti sa SLA i slično.

Tiketing

Gamifikacija

Korisnička služba može biti ponavljajući i nezahvalan posao. Učinite ga zabavnijim s gamifikacijskim značkama, nivoima i nagradama. Vaši agenti će se imati radovati čemu svaki dan, a zdrav natjecateljski duh će poboljšati njihovu efikasnost.

Tiketing

Koje komunikacijske kanale možete povezati s LiveAgent-ovim tiketing sustavom?

  • Email
  • Live chat
  • Telefon (može registrirati neograničeno VoIP brojeva)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Obrasci za kontakt
  • Korisnički portal

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Kako tiketing sustav funkcionira?

Kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem kanala povezanih s LiveAgent-om, sustav automatski generira novi tiket za podršku.

Kako to izgleda u praksi?

Ako se pitate hoće li vaši klijenti prepoznati da koristite tiketing sustav da odgovorite na njihove telefonske pozive, live chat, Viber poruke, tvitove ili mailove, odgovor je ne. Provjerite kako to radi u ovom detaljnom video vodiču.

LiveAgent Product Tour

Pokretanje i rad vašeg tiketing sustava

Kako bi bili sigurni da koristite puni potencijal vašeg tiketing sustava, morat ćete ga povezati sa svim vašim email računima, profilima socijalnih medija i telefonskim brojevima.Također ćete morati smjestiti naš live chat widget na svoj stranicu i kreirati LiveAgent portal za podršku. Ne znate kako? Pogledajte ovaj vodič za početnike.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Izvori baze znanja

Pogledajte potpuni popis značajki tiketing sustava ovdje.

Spremni isprobati naš renomirani tiketing sustav?

Otkrijte kako je jednostavno pružiti osobnu, pravovremenu i stručnu podršku uz LiveAgent. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je tiketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiketing sustav je alat ili softver koji snima, organizira i rukuje zahtjevima korisničke službe. U osnovi, sustav omogućuje rješavanje korisničkih zahtjeva (tiketa) na brži i efikasniji način.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su prednosti korištenja tiketing sustava?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Besprijekorne višekanalne interakcije, efikasno rješavanje tiketa, davanje prioriteta tiketima, povećana produktivnost agenta, SLA nadzor i izvješće, uvid u stvarne podatke, poboljšana kvaliteta podrške i bolje zadržavanje klijenata. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako tiketing sustav funkcionira?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem kanala povezanih s LiveAgent-om, sustav automatski generira novi tiket za podršku.” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo