Tiketing sustav je alat ili softver koji snima, organizira i rukuje zahtjevima korisničke službe. U osnovi, sustav omogućuje rješavanje korisničkih zahtjeva (tiketa) na brži i efikasniji način.
Koje su prednosti korištenja tiketing sustava?
- Besprijekorne višekanalne interakcije
- Efikasno rješavanje tiketa
- Davanje prioriteta tiketima
- Povećana produktivnost agenta
- SLA nadzor i izvješće
- Uvid u stvarne podatke
- Poboljšana kvaliteta podrške i bolje zadržavanje klijenata
- Samoposlužne opcije
- Značajne uštede (eliminira potrebu za aplikacijama i softverima treće strane tako što sprema sve poruke i korisničke informacije na jednu centraliziranu lokaciju)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Koje istaknute značajke LiveAgent tiketing softver posjeduje?
Univerzalna ulazna pošta
LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta usmjerava emailove, telefonske pozive, poruke društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu, dijeljenu ulaznu poštu. Također omogućuje korisnicima da odgovaraju na sve dolazne poruke izravno iz ulazne pošte bez da se moraju prijavljivati na svaku pojedinačnu platformu.
Hibridni tijekovi tiketa
Jedna od LiveAgent-ovih istaknutih značajki je hibridni tijek tiketa koji omogućava agentima praćenje rješavanja tiketa preko više kanala u istom threadu. To znači da, ako klijent počne razgovor na live chatu, ali poslije nastavi na emailu ili telefonu, sve tri interakcije će biti dostupne u istom tijeku tiketa.
Tiket ID na koji se može kliknuti
LiveAgent automatski dodjeljuje svakom tiketu jedinstveni identifikator (ID). Ako nekom od vaših agenata treba pomoć, može lako podijeliti kolegama tiket ID na koji je moguće kliknuti i koji će ih automatski preusmjeriti na sami tiket.
CRM
LiveAgent se ponosi ugrađenim CRM-om koji omogućuje korisnicima da kreiraju prilagođena CRM polja. Spremite sve potrebne informacije o vašim klijentima, uključujući prijašnje kupnje, tikete i jedinstvene uvide unutar vaše tiketing upravljačke ploče.
Detekcija sudaranja agenata
LiveAgent-ov tiketing sustav vas upozorava ako zakoračite na teritorij drugog agenta. Na primjer, ako započinjete odgovarati na tiket na kojem drugi agent već radi, sustav će vas automatski upozoriti.
Automatska distribucija tiketa
Sa LiveAgent tiketing softverom, sve dolazne poruke klijenata će biti automatski dodijeljene prikladnom agentu podrške, eliminirajući zbrku ili zadržavanje vašeg osoblja. Svaki agent će točno znati na koje tikete treba odgovoriti, što će rezultirati s većim stupnjem produktivnosti i efikasnosti.
SLA upravljanje
LiveAgent-ov tiketing sustav će nadgledati sve vaše tikete vezano za SLA i obavijestiti vas kada dobijete tiket od VIP klijenta ili kada tiket od VIP klijenta ističe.
Oznake i filtriranje
LiveAgent-ov tiketing sustav automatski organizira sve dolazne tikete po kanalu, prioritetu i datumu primitka. Korisnici također mogu dodavati oznake za svaki tiket da olakšaju filtriranje i dobiju letimični pregled sadržaja svakog tiketa.
Privatne bilješke
Agenti mogu kreirati privatne bilješke unutar threadova tiketa, vidljive samo drugim agentima. Privatne bilješke služe kao podsjetnik ili pomoć drugim agentima za brže rješavanje tiketa.
Dijeljenje i spajanje tiketa
Ova značajka može dramatično ubrzati rješavanje tiketa. Ako primite više tiketa o istom problemu, od iste osobe, možete spojiti sve te tikete u jedan. Također, ako primite jedan tiket koji zahtijeva pažnju dva odjela ( na primjer prodaja i IT), možete podijeliti tiket na dva dijela da povećate maksimalnu efikasnost.

Interni chat i pozivi
Baš kao Gmail, LiveAgent-ov tiketing softver vam omogućava chat s vašim online kolegama izravno iz LiveAgent-a. Interni pozivi su također dostupni, naravno.
Pravila automatizacije
Pravila automatizacije tiketa mogu spasiti vaše agente od svakodnevnih ponavljajućih zadataka. Kreirajući posebna pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima, vaš tiketing sustav će moći izvršiti zadatke kao praćenje emailova ili označavanje tiketa kao spam.
Izvještaji
LiveAgent-ov tiketing softver je opremljen robusnim alatima za izvještaje i analizu podataka. Generirajte izvješća o izvedbi, izvješća o usklađenosti sa SLA i slično.
Gamifikacija
Korisnička služba može biti ponavljajući i nezahvalan posao. Učinite ga zabavnijim s gamifikacijskim značkama, nivoima i nagradama. Vaši agenti će se imati radovati čemu svaki dan, a zdrav natjecateljski duh će poboljšati njihovu efikasnost.
Koje komunikacijske kanale možete povezati s LiveAgent-ovim tiketing sustavom?
- Live chat
- Telefon (može registrirati neograničeno VoIP brojeva)
- Viber
- Obrasci za kontakt
- Korisnički portal
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Kako tiketing sustav funkcionira?
Kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem kanala povezanih s LiveAgent-om, sustav automatski generira novi tiket za podršku.
Kako to izgleda u praksi?
Ako se pitate hoće li vaši klijenti prepoznati da koristite tiketing sustav da odgovorite na njihove telefonske pozive, live chat, Viber poruke, tvitove ili mailove, odgovor je ne. Provjerite kako to radi u ovom detaljnom video vodiču.
Pokretanje i rad vašeg tiketing sustava
Kako bi bili sigurni da koristite puni potencijal vašeg tiketing sustava, morat ćete ga povezati sa svim vašim email računima, profilima socijalnih medija i telefonskim brojevima.Također ćete morati smjestiti naš live chat widget na svoj stranicu i kreirati LiveAgent portal za podršku. Ne znate kako? Pogledajte ovaj vodič za početnike.
Izvori baze znanja
- Kako dodati agente i korisnike
- Postavljanje mail računa
- Kreiranje gumba za chat
- Povezivanje Twittera
- Povezivanje Instagrama
- Povezivanje Vibera
- Povezivanje Facebooka
- Postavljanje centra za pozive
- Kreiranje korisničkog portala
Pogledajte potpuni popis značajki tiketing sustava ovdje.
Spremni isprobati naš renomirani tiketing sustav?
Otkrijte kako je jednostavno pružiti osobnu, pravovremenu i stručnu podršku uz LiveAgent. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je tiketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiketing sustav je alat ili softver koji snima, organizira i rukuje zahtjevima korisničke službe. U osnovi, sustav omogućuje rješavanje korisničkih zahtjeva (tiketa) na brži i efikasniji način.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su prednosti korištenja tiketing sustava?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Besprijekorne višekanalne interakcije, efikasno rješavanje tiketa, davanje prioriteta tiketima, povećana produktivnost agenta, SLA nadzor i izvješće, uvid u stvarne podatke, poboljšana kvaliteta podrške i bolje zadržavanje klijenata. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako tiketing sustav funkcionira?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem kanala povezanih s LiveAgent-om, sustav automatski generira novi tiket za podršku.” } }] }Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.