Učinkovit i jednostavan način racionalizacije vašeg tijeka rada je stvaranje prethodno definiranih odgovora za upite kupaca na koje se može odgovoriti jednim, općenitim odgovorom.
To vam štedi vrijeme i borbu oko formuliranja zasebnog odgovora za svakog kupca koji ima isti problem.
Primjer:
Tema: Ponavljanje narudžbe za LiveAgent nije uspjelo Poruka: Obaviješteni smo da vaša ponovljena narudžba za LiveAgent nije uspjela. Kreditna kartica je odbijena, pa pokušajte s drugom karticom [ažurirajte podatke o plaćanju na ploči agenta LiveAgent u odjeljku “Moji računi”] ili provjerite imate li dovoljno sredstava na kartici. Također pripazite da vaša banka ne odbija automatiziranu narudžbu.
Da biste pokrenuli prethodno definirani odgovor, jednostavno pritisnite CTRL+I dok tipkate ili kliknite na ikonu Prethodno definirani odgovor i odaberite jedan od svojih spremljenih odgovora.
Kada stvarate prethodno definirani odgovor, možete:
- Odrediti naziv (za brže pronalaženje prethodno definiranih odgovora)
- Definirati temu/predmet (koristit će se samo prilikom sastavljanja novog tiketa, ne koristi se prilikom odgovaranja na postojeći tiket)
- Stvoriti poruku (tekst koji će se automatski dodati vašem tiketu ako je odabran ovaj prethodno definirani odgovor)
- Postaviti njegovu dostupnost (definirajte vidljivost vaše pripremljene poruke, vidljivo za: mene, sve, određeni odjel)
Evo nekoliko prethodno osmišljenih odgovora koje smo pripremili za vas:
Već smo ustanovili da prethodno definirani odgovori štede vrijeme. Pa, gdje ih možete koristiti? Evo popisa kategorija koje vode na predloške kreativnih primjera kako bi vas nadahnuli.
Tiketiranje
Predstavnici iz korisničke službe svakodnevno imaju puno sličnih upita. To može biti vremenski iscrpno i frustrirajuće. Olakšajte svojim agentima i kupcima pomoću prethodno definiranih odgovora. Ako želite doznati više, pročitajte Predlošci za tiketiranje.
Posao
Komunikacija s potencijalnim klijentima ili partnerima putem e-pošte poznata je i česta metoda. Međutim, ponekad nam treba malo razmišljanja ili inspiracije da napišemo zanimljivu e-poruku koja bi možda konvertirala kupce. Ako ste zainteresirani za pisanje transakcijske, promotivne ili relacijske e-poruke, slobodno upotrijebite ove Poslovne predloške.
Služba za korisnike
Želite li uštedjeti vrijeme svojih korisničkih predstavnika i smanjiti broj nepotrebnih ljudskih pogrešaka? Pročitajte Predlošci za službu za korisnike i saznajte više.
Chat uživo
Ovo je najpopularniji kanal komunikacije s kupcima. Iskoristite ovaj alat do maksimuma i pomozite svojim agentima da uštede vrijeme s Predlošcima za chat uživo.
Korisnički portal
Trebate li stvoriti e-poruke za verifikaciju, dobrodošlicu, potvrdu, resetiranje, povratne informacije ili pozivnice? Upotrijebite ove Predloške za korisnički portal i trenutačno stvorite učinkovitu komunikaciju sa službom za korisnike.
Help desk
Želite li svojim agentima pomoći u rješavanju teških razgovora i uštedjeti vrijeme? Inspirirajte svoj tim za korisničku podršku ovim Help desk predlošcima.
Marketing
Pokušavate li zadržati kupca na svojoj web stranici ili potičete partnerstvo s drugim tvrtkama? Možda vam nedostaju prave riječi? Evo nekoliko izvrsnih ideja – Marketinški predlošci.
Prodaja
E-pošta je i dalje doista važan dio gotovo svakog poslovanja. Dosezanje do potencijalnih potencijalnih klijenata, lansiranje novog proizvoda, programi vjernosti i još mnogo toga. Sve se te stvari obično komuniciraju putem e-pošte, stoga je nužno imati strukturirane e-poruke. Kao što svi znamo, riječi su bitne. Dođite do novih i svježih koncepata s ovim Prodajnim predlošcima.
Pozivni centar
Pozivi su i dalje na samom vrhu interakcije s kupcima, stoga imati neke prethodno definirane odgovore može pomoći vašim predstavnicima službe za korisnike da stvore vrhunsko korisničko iskustvo i profesionalni imidž za vašu tvrtku. Ako želite doznati više, pročitajte Predloške za pozivni centar.
Društvene mreže
Odgovoriti kupcima na društvenim mrežama može biti nezgodno. Da biste izgledali profesionalno i uštedjeli vrijeme, trebali biste imati spremne neke opće odgovore. Na primjer; Odgovori zahvale ili odgovori na negativne komentare. Ako se borite s idejama, za inspiraciju idite na Predloške za društvene mreže.
Baza znanja
Stvarate li članke za svoje kupce kako bi vaša služba za korisnike funkcionirala 24/7? Inspirirajte se Predlošcima baze znanja za često postavljana pitanja, članke s uputama, članke o rješavanju problema, opis alata, korisničke vodiče i tutorijale.
Po čemu se prethodno definirani odgovori razlikuju od pripremljenih poruka?
- Prilikom stvaranja prethodno definiranog odgovora možete definirati predmet e-pošte
- Pripremljene poruke mogu pohraniti samo kratki dio teksta
- Prethodno definirani odgovori mogu sadržavati privitke
Resursi iz baze znanja:
Ako biste željeli saznati više, pročitajte LiveAgent – Vodič za prethodno definirane odgovore.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.
Trebate povećati brzinu odgovora?
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama jača odnose s klijentima i poboljšava online ugled. Ključno je dizajnirati klijento-centrični poslovni model za vjernost klijenata. Kvalitetna korisnička usluga i brzi odgovori povećavaju prihod i vjernost.