Bilješke su korisna značajka za sve agente koji žele organizirati svoje tikete i imati podsjetnike na određene tikete ili klijente.
LiveAgent nudi mogućnost dodavanja privatnih bilješki u tiket koje su vidljive samo agentima, a ne podnositelju zahtjeva ili bilo kojim drugim krajnjim korisnicima koji su možda bili navedeni kao primatelji na tiketu. To vam omogućuje interno dijeljenje napretka ili prijavljivanje novosti i ažuriranja za buduću upotrebu. Možete čak i prenijeti tiket s internom bilješkom drugom agentu.
Primjer
Vaš je kupac problem objasnio u šest dugih e-poruka, a vi ga možete sažeti u jednu bilješku i prenijeti ga programerima koji će to riješiti. Oni neće morati čitati sve e-poruke kupca (što bi bilo trošenje vremena), jer im je vaš sažetak problema u dodanoj bilješci dovoljan.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
LiveAgent je softver za korisničku službu koji podržava integracije i nudi mogućnost pretplate na newsletter. Registracija na LiveAgent daje pristup upravljačkoj ploči s mogućnostima poput upravljanja pritužbama, korisničkim portalima i samoposlužnim softverom, kao i affiliate program i besplatne alate. Web stranica koristi kolačiće i nudi GDPR politiku privatnosti. LiveAgent funkcionira kao spajanje tiketa za korisničku službu, VoIP telefonskih sustava, pozivnog centra i emailova. Nudi se demo, podrška, portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zapis izmjena i mogućnost zahtjeva za prijedlog. LiveAgent je dobitnik nagrada i certifikata, a postoji i affiliate program i mogućnost društvenih kanala. Naučite putem bloga, rječnika, akademije, predložaka, webinara i testova tipkanja. Postoje različiti alati poput kalkulatora troškova i softvera za upravljanje pritužbama, korisnički portal, emailove i samoposlužni softver. Kontakti za prodaju su dostupni.
Korisnici LiveAgent-a su izrazili zadovoljstvo u svom iskustvu u korištenju ovog alata za podršku. Mnogi tvrde da je LiveAgent bolje rješenje od Kayako-a, s dodanom vrijednošću. LiveAgent pomaže u kategorizaciji prirode tiketa i omogućuje statističko praćenje potreba klijenata. Alat je jednostavan za korištenje i poboljšava produktivnost, dok stimulira agente u pružanju bolje, brže i točnije podrške. Od početka aktivne upotrebe, korisnici su primijetili značajno smanjenje vremena odziva i povećanje stope konverzije kupaca.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, pozivni centar za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama i korisnički portal. Također nude podršku, prebacivanje podataka te status sustava. Za LiveAgent postoji i demo verzija. Tvrtka je osvojila nagrade i certifikate, a kao partneri nude i mogućnosti za affiliate program. Uz to, nude blog, rječnik, akademiju te webinare i kalkulatore troškova.
Posebno čvorište uz softver za korisnički portal
Korisničko iskustvo je važno za uspješna poduzeća, a softveri za podršku kupcima, poput korisničkih portala, mogu pomoći u smanjenju troškova i vremena komunikacije s klijentima. LiveAgent je jedan od takvih softvera koji nudi pristup resursima i praćenju tiketa, ali većina klijenata ipak preferira samostalno rješavanje problema. Baze znanja koriste se za pružanje online pomoći, a najbolji softveri za korisničko iskustvo uključuju LiveAgent, SurveyLegend, Hubspot Service Hub i Pipedrive. Osim cijene i skalabilnosti, važni kriteriji za odabir softvera su podrška i kontaktni opcije.